702x bekeken
Zijn een aantal programmas waarmee je iemand zen hotmail account kan hacke...
Maar degene die ik heb is al zeer oud en betwijfel of dat het nog werkt.
Maar degene die ik heb is al zeer oud en betwijfel of dat het nog werkt.
knappe kerel als je dat kan, want het is mij nooit gelukt, heb zelf ook vaak naar fouten gezocht in hotmail, maar ook dit had geen zin.
laatste aanpassing
je kan ook gewoon contact met ze opnemen... Hij moet dan zijn persoonlijke gegevens doorgeven, laatste keer dat hij het zelf gebruikt heeft en ook welk wachtwoord je EERST had.
Zij sturen je dan een nieuw wachtwoord dat je kan gebruiken en wissen je geheimevraag.
Dit mailadres is echt supermakkelijk via de site te vinden (klik op wachtwoord kwijt en dan contact opnemen met hotmail... zoiets was het).
Suc6!
Zij sturen je dan een nieuw wachtwoord dat je kan gebruiken en wissen je geheimevraag.
Dit mailadres is echt supermakkelijk via de site te vinden (klik op wachtwoord kwijt en dan contact opnemen met hotmail... zoiets was het).
Suc6!
jep idd slim, gezien 99% van alle gehackte accounts op die manier gehackt zijn!
je ziet het valse inlogscherm, denkt dat je uitgelogd bent, en wil dus opnieuw je gegevens invullen...
maar je word niet aangemeld, dus je denkt dat er een foutje zit, probeert het later nog eens.
ondertussen zijn de gegevens waarmee je in wilde loggen automatisch gemaild naar het mail adres van de hacker!
slim
je ziet het valse inlogscherm, denkt dat je uitgelogd bent, en wil dus opnieuw je gegevens invullen...
maar je word niet aangemeld, dus je denkt dat er een foutje zit, probeert het later nog eens.
ondertussen zijn de gegevens waarmee je in wilde loggen automatisch gemaild naar het mail adres van de hacker!
slim
][-][³ QranQImQopf [VVM] heeft wel gelijk.ik heb daar zelf ook wel scripts van gehad.
het is wel zo dat de dader er heel makkelijk in terug te vinden is, maar dat maakt op zich niet veel uit, want mensen die erin trappen snappen meestal toch niks van coding.
het is wel zo dat de dader er heel makkelijk in terug te vinden is, maar dat maakt op zich niet veel uit, want mensen die erin trappen snappen meestal toch niks van coding.
Haha hier ben ik het niet zo mee eens! Ik was ooit een leek in pc's, maar zelfs ik had door dat het niet klopte en wist ook meteen wie het had gedaan.

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)