Partyflock
 
Forumonderwerp · 659245
­ Nederland
Ik ben de trotse bezitter van een honda CRX met zelfgemaakte vlammenkit in m'n uitlaat. Ik heb al meerdere keren de vraag gehad hoe het er nou uitziet enzo..

daarom heb ik er maar ff 2 filmpjes van gemaakt.

zie hier het resultaat...


filmpje 1 stilstaand
filmpje 2 rijdend



(rechtse muisknop --> opslaan als)
laatste aanpassing
Vlammen uit je uitlaat??? Ga je dan harder ofzo? Moet je na het stappen ff een bout laten en daar een vuurtje bij houden, dan heb je pas vlammen uit je uitlaat!!! Hé Dyl77.....bij jij onlangs niet gezakt voor je rijbewijs?
laatste aanpassing
damn.... wat kunnen mensen toch ongelovelijke kneuzen zijn....:frusty:

dus voor iedereen die in dit topic ff moet vertellen dat mijn auto zuigt.... van mij krijg je een dikke (Y)






















.......in je reet :[
Heerlijke filmpjes met commentaar van niemand minder dan...ik! :yes:
De auto van Gijs is indd een vod, maar dat proberen we al heel lang tot hem door te laten dringen :D
Maar aan dat gezeur hebben we nix hierzo...
laatste aanpassing
 
lkkr dan cheiz ;D
 
mijn corsa gsi doet `vlamt` al automatisch daar hoef ik alleen het gas maar voor los te laten maar je krijgt dan eerder een klap en een steekvlam dan dit effect. wel lache trouwens alleen sonde van mijn sebring om daar een gat in te maken.
Ik heb geen auto. Maar zo een hoef ik er zeker niet. Die auto ZUIGT gewoon!!!! ......To Wezep... En jack dat klopt. Maar daar wil ik niet in gezien worden....
laatste aanpassing
:gaap:

lekker zinvol om dit op pf te plaatsen :[

(y)
 
Wat die auto met die vlammenwerper.
Of die topic over die auto met die vlammenwerper???
En ja we zeggen toch al heel de tijd dat die auto ZUIGT.
Alleen die vlammenwerper is praktisch....
Alleen die vlammenwerper is praktisch....


Wel makkelijk tegen hardnekkige bumperklevers!!..steekt gewoon hun auto in de fik!!:D:D

ps..vindt wel dat iedereen een beetje zit te zeiken over die auto hoor!...dat is niet waar het topic over gaat iig!
 
Beetje stange joh.... Maar das wel een goeie van jou voor die bumperklevers, misschien moet ie maar patent aanvragen voor die vlammenwerper. Sorry, kan er niks aan doen we hebben het geprobeerd maar we blijven bij ons standpunt. Die auto zuigt.
Da_junkie 12 februari 2004 21:45

cheizj, ik moet zeggen al dat gezeik van die mensen om je auto zuigd

ik vind je CRX mooier als mijn 2 auto's

daarmee ben ik het met je eens broertje ;)

ohja on-topic: wel gaaf zo'n vlam! :D
laatste aanpassing
bij deze wil ik dan ook de her Pip en de heer Dyl77 uitroepen tot de topic-zuigers van 2004 (Y)


gefeliciteerd jongens :flower:


en nu graag geen discussie of mijn auto mooi is of niet. Daar wordt niet om gevraagd... :)

dank U
Die vlam....is mooi.Maar die auto....ZUIGT.
Breng hem gewoon naar de sloop. Het gaat toch om die vlam....
 
Bedankt Roadkill, krijg ik nou ook een award voor beste topiczuiger 2004, en kom je die dan brengen met die vlammenwerper van je. Maar die vlam... die is mooi. Maar die auto, beter breng je die weg. Sorry ik heb het wederom geprobeerd.
ik hoop echt voor je dat je met vrouwen de hint sneller snapt... :frusty:
nou Roadkill, ik vind 't vet hoor ;)

En laat die jaloerse jochies maar lekker lullen!

:flower:
 
Jaloers joh deze auto raak ik nog niet met een stok aan, je moet de vlammen uit mijn uitlaat eens zien bij volle maan. Daar is dat aanstekertje van hem niks bij. Maar die vlam is mooi....
idereen z'n menig.... ik ben blij met mijn autootje, maar daar gaat het topic niet over...
god god wat ben JIJ stoer nu zeg...

je moet de vlammen uit mijn uitlaat eens zien bij volle maan.


je lijkt wel een Duitser man; die hebben ook altijd van alles (thuis!) :S
dame en heer.... wilt u misschien geen discussie gaan voeren in dit topic.... :flower:
sttttt ik kom juist voor je op man, Roadkill ;)
bedankt, maar das niet nodig hoor.... ieder zijn mening, maar daar is al een CRX topic voor...


ik wil het hier een beetje netjes houden :)
 
:p
ik heb nog een filmpje van een mislukt 0-100 sprintje in mijn auto...de weg was btje nat..dus ik kon niet al te snel wegtrekken.. voor de liefhebbers:

http://home.wanadoo.nl/meg.vdbrink/filmpjes/128_2886.AVI
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Hee Roadkill ik heb ook nog wel een paar leuke filmpjes dan :devil:

Stilstaand http://www.xs4all.nl/~frans03/vlammetje1.mpg
Rijdend http://www.xs4all.nl/~frans03/rijdend.mpg
ik wil ook stoer doen met me auto en een boer zijn :(
Puuuh, wat een stoere mannen allemaal hierzo...
We moeten ook binnenkort ff wat Wheelie-filmpies van mij gaan make Cheiz... :)
dan doe ik mee!!:D..paar leuke stops met nose rides erbij!.
ik kijk wel dat is mij te stoer :P
Als je niet oppast smelt je bumper weg...
 
netjes hoor, ken maar weinig mensen die hun vlammenkit goed werkend hebben
ziet er gezond uit :D
 


resultaat van zelfbouw! ;)

dit is pas een "vlam in/door je pijp" hehe
laatste aanpassing
zelfbouw ??? hmmm
Vlammen uit je uitlaat? Als je je filmpje eens goed bekijkt vliegen de brandende stukken eruit. Ben benieuwd hoe lang die uitlaat dit volhoudt.

Bovendien is een vlammetje op z'n tijd wel leuk, maar zo'n afterburner als dit is echt geen gezicht. Net iets teveel naar The A-Team gekeken. Leuk om aan je kleine broertje te laten zien, dat dan weer wel.

Maar het zal wel aan mij liggen.

*edit* Ik vind het overigens wel goed van je dat je het onder de "onzin en humor" categorie hebt gemeld, en niet onder "techniek" ofzo. Stel je voor dat ze zo de nieuwe F16 gaan bouwen.
laatste aanpassing
 
ziet er cker leuk uit die vlammetjes :jaja:
 
hey toeter als jij nog eens goed naar dat filmpje kijkt zul je zien dat de lantaarnpaal lichtjes zijn ;)