| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00 |
mja,
ik zeg al, dat 't niet mijn mening is, maar wat ze denk ik 't beste kunnen doen,
en ja, de Techno-Tent moet een Tunnel of Terror worden, en de Trance --> Darkcore
de main --> Hardcore
Hardcore --> Old/Early Rave
Hardtsyle --> Industrieel
Talent --> Hardcore Talents
maja, doet doen ze toch niet, en er komen dan niet genoeg bezoekers, dus, jammer...
ik zeg al, dat 't niet mijn mening is, maar wat ze denk ik 't beste kunnen doen,
en ja, de Techno-Tent moet een Tunnel of Terror worden, en de Trance --> Darkcore
de main --> Hardcore
maja, doet doen ze toch niet, en er komen dan niet genoeg bezoekers, dus, jammer...
laatste aanpassing
Beter bereik met je mobiele telefoon zie ik nog nie staan geloof ik. Volgens mij waren alle netwerken zwaar overbelast 
Daarnaast meer eet tentjes en meer plekken voor muntenverkoop. GENOEG water zou ook fijn zijn
Bij meer logica in de kleur van de tenten sluit ik me aan
Verder was het een super feest en zal het ongetwijfeld dit jaar weer zo'n mooi feest
Daarnaast meer eet tentjes en meer plekken voor muntenverkoop. GENOEG water zou ook fijn zijn
Bij meer logica in de kleur van de tenten sluit ik me aan
Verder was het een super feest en zal het ongetwijfeld dit jaar weer zo'n mooi feest
mja,
de main --> Hardcore
de main --> Hardcore
ik denk dat er dan nog echt wel genoeg mensen komen.
meer stalen platen op het zand om over te lopen en niet alleen paden van 2 meter breed creëren.
bij de main stond 3kwart stil te kijken
Man toen stond iedereen al lekker te spacen
meer stalen platen op het zand om over te lopen en niet alleen paden van 2 meter breed creëren
Dat moeten ze c ker doen.
Aan het eind vette last van me rug door dat scheef lopen in het zand
laatste aanpassing
euh.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... vorig jaar was lekker