Partyflock

Forumonderwerp · 658738
oi oiii
nou jullie kennen dat wel...meidjes die de mode volgen door midden in de winter n rokje te dragen met van die laarsjes en panty's..geef je reactie :P
ik vind t btw nix..btje koud en toch n rokje aandoen om op te valle...
(K)usss

:kwijl:
laatste aanpassing
zoals zo velen al zeggen: koop een warme panty en het is echt niet kouder dan een gemiddelde spijkerbroek. Ik draag al jaren rokjes in de winter, en heb er iig nog nooit een blaasontsteking oid aan overgehouden.
Idd, gewoon een dikke zwarte panty eronder of een mayo en het is zeker niet kouder als een gewone broek hoor. En het is ook niet om op te vallen. Is toch in de mode of nie dan? :yes: :jaja:

willen gewoon graag onstekingen oplopen :[
wat een onzin, als ik een rokje aan doe doe ik dat echt niet om op te vallen, ik hou gewoon van kleding en afwisseling, elke dag een broek is saai, en aangezien ik 10 minuten van mijn werk woon en het op mijn werk altijd warm is heb ik het ook niet koud. maar zelfs als ik langer zou moeten reizen zou het me niet weerhouden.
You go girls!!!!
Vind rokjes leuk voor in de zomer EN in de winter. Alleen in de winter draag ik ze nie zo vaak want die panty's zijn kut om aan te krijgen :S
Maarja panty's zijn wel echt warm hoor :D alleen een beetje onhandig.

Maar ik draag ook geen rokjes omdat het mode is, vind het gewoon leuk. Als ik de mode zou volgen moest ik er beenwarmers bij aan doen, maar da vind ik niks..

Dus en toen ik 5 was had ik ook rokjes :P
En toen was ik ook nie zo bezig met opvallen eigenlijk.
trouwens in de winter heb je laarzen onder je rokje, dus die zijn zowiezo warm ;-)
idd :p
Doet me denken aan de zomer als ik vrouwen in rokjes zie dus geeft mij een warm en lekker gevoel dus dames ga maar door (y)

hoezo zou dat nou niet kunnen :s dom hoor!! je doet er een dikke panty onder of een mailloit nou niks aan het handje

Wat een gezever over een rokje in de winter, in de zomer lopen we toch ook in een spijkerbroek, zeikt toch ook niemand over.
tsss je gaat toch niet in een spijkerbroek lopen in de zomer, ben je helemaal gek geworden, of wil je een zonnesteek aan je benen oplopen? ;p

Lil' Ils aka Stampkipje 11 februari 2004 10:16
willen gewoon graag onstekingen oplopen

SuperRupsje 11 februari 2004 09:27

Ik draag al jaren rokjes in de winter, en heb er iig nog nooit een blaasontsteking oid aan overgehouden.

volgens mij is een dikke maillot icm een shortje al met al warmer en sowieso even warm dan alleen een broek.

met een dikke panty is het juist lekker warm! Maar je moet er denk ik niet mee op de fiets gaan zitten :s
laatste aanpassing

Sweeet Little Girl draagt lonsdale dus heeft eigelijk helemaal geen recht van spreken over mode :P

Plus rokjes zijn (y)

lonsdale is prima te combineren met een rokje! :p
Wat een onzin dat het een aandachtissue is :s lekker kortzichtig weer.

Ik ben zowieso fan van de minirok, daarg iedere wintyer rokjes gecombineerd met laarzen en een dikke panty. Dat werd voorheen bestempeld als idioot en nu kan ik vrij op straat rondhuppelen (y)

Hoge laarzen, dikke maillot + Rokje is even warm als een broek (y)
Zoals ik eerder zei het is top dat vrouwen ook in de winter rokjes dragen dus ga zo door (y)

Moeten ze zelf weten ;)
Mij persoonlijk lijkt het inderdaad erg koud, niet dat ik ze in de zomer wel draag..
Maja, daar gaat het nu ff niet om!:P
laatste aanpassing

ja cker waarom niet?!?!? ik zelf heb dat ook! :P
met van die leuke warme haarige beenwarmers echt super!!!! vooral met groote feesten zit t als gegoten! :D:D
Ik vind het juist heel mooi staan.
Wie mooi wil zijn moet soms pijn (kou) lijden.
Je moet er wat voor over hebben, toch?

jip helemaal mee eens :D
"Sweeet Little Girl draagt lonsdale dus heeft eigelijk helemaal geen recht van spreken over mode :P

Plus rokjes zijn (Y)"

ik draag vanalles..soms dingen die in de mode zijn als ik ze mooi vind, maar niet OMDAT ze in de mode zijn..enne jah ik draag ok lonsdale..mooie kleren en zitten lekker :D maar da betekent nie da ik nie over de mode mag prate, ik ga toch ok gwoon winkelen in 'normale winkels waar mode hangt' alleen de laatste tijd hangt er nie zoveel wa ik echt mooi vind..

en rokjes zijn zeker (Y)..kdraag ze tliefst zonder panty of majo..dus in de winter vrijwel niet..alleen op feessies..

maar iedereen moet zelf wete watie draagt hoor :P

ik draag ook gewoon rokjes in de winter en heb het niet koud ofzo hoor. gewoon een panty aandoen. rokjes in de winter zijn juist leuk.

vandaag een fietser die een kort rokje aanhad, ik zat op een bankje. Heb mijn oogjes kunnen uitkijken, kon meteen niet meer opstaan :P
laatste aanpassing
Ik vind het te koud...
Maja het staan veel mensen niet verkeerd...
En idd wat er al gezegt werd...
Je trekt een majo aan en dan is er niks aan de hand...:p;)
Ghehehehehe...
Ennuh ff...
Had niks te doen...
Dit houd me wel een beetje bezig..;):):D

ik draag vanalles..soms dingen die in de mode zijn als ik ze mooi vind, maar niet OMDAT ze in de mode zijn..enne jah ik draag ok lonsdale..mooie kleren en zitten lekker maar da betekent nie da ik nie over de mode mag prate, ik ga toch ok gwoon winkelen in 'normale winkels waar mode hangt' alleen de laatste tijd hangt er nie zoveel wa ik echt mooi vind..

en rokjes zijn zeker ..kdraag ze tliefst zonder panty of majo..dus in de winter vrijwel niet..alleen op feessies..

Moraal van het verhaal..je draagt lonsdale :/

maar iedereen moet zelf wete watie draagt hoor

Daar ben ik het helemaal met je eens (y)
Maar iedereeen moet ook zelf weten wat tie er van vind toch? ;)
ff vraagje..kweet nie hoe je da doet als je iets kopieert in je reactie van wa iemand anders heeft gezegd...

"Moraal van het verhaal..je draagt lonsdale :/"

ik draag lonsdale..ben ik dan fout ofzo?

Als iemand toch rokjes aan wil doen moet diegene dat toch zelf weten ?? :D En btw rokjes zijn leuk!!! :D
jaaa want lonsdale is nu uit :yes:
met lonsdale ben je gelijk nazie :yes:

:bah:

ik draag lonsdale..ben ik dan fout ofzo?

Ooow nee hoor...dat zeg ik ook niet :) maar ik vind lonsdale fout vandaar mijn reactie.dat is mijn mening.

Dat jij het mooi vind...is jou mening! :)

En als iedereen het altijd maar eens met elkaar zou zijn en alles van elkaar leuk vind,zou ut maar een saaie wereld zijn denk je niet? :P

En dat iemand een rokje aandoet om op te vallen...dat slaat kant nog wal eerlijk gezegt :/

Kijk als ik nou in een rokje zou gaan lopen...allah dan is het opvallen idd ;-p

ps...kijk bij help/ubb voor citeren van iemand
laatste aanpassing
w8 t ging over rokjes :D
rokjes zijn geil :kwijl:

hou der niet zo van!
hahaha oke nou ff conclusie: kvin rokjes leuk en draag ze op feessies en iedereen mag zelf wete watie draagt..anders was t n saaie wereld jah :P:D (K)

enne mistery thnxzz
jaaa want lonsdale is nu uit:jaja:
met lonsdale ben je gelijk nazie:jaja:

lonsdale is nooit in of uit..net als deze hele discussie..je draagt wat je zelf mooi vindt of lekker zit..
en lonsdale heeft nix met nazi te maken...kijk maar es bij meerdere lonsdale-dragers op hun profiel...daar staat t helemaal uitgelegd...
maar da ga ik hier nou nie allemaal vertellen...
heeft te maken met skinheads enzzz en waar lonsdale vandaan komt.. zow :D
gewoon een mallot of twee panty's aan lekker warm:D

en staat altijd wel leuk rokje:D
:gaap: altijd dat suffe gezeik :S
Rokje rule big time
:bounce: Echt wel!!! :yes:

Ik lach ze allemaal uit met dit weer 8)

Rokjes zijn gewoon leuk! En panty's zijn echt wel warmer dan een spijkerbroek. Ligt er gewoon aan wat voor panty en rokje je draagt tog?
Ik vind het in ieder geval ook errug lekker zitten, en ik wil er echt niet perse mee op vallen ofzo hoor :S Als ik op wil vallen doe ik wel niks aan!
Stomme mensen die zeggen dat waneer je een rokje aanhebt je gelijk een modekutje bent :bah: Slaat helemaal nergens op!

wel leuk met dikke majo.... nix mis mee toch.... lekker allemaal zelf weten!!! zou het zelf nie doen mij te koud!!!
Sali zou jou wel in de lente met een rokje aan willen zien:bloos:
Togg Stik Vet Joh AltIjd Maar Die Saaie Broek Bheeejhhh

RokJes Zijn coolllll in de winter met majo dan

(k)

ben afgelopen maand met een panty,mijn laarzen (zonder punt :p) en minirokje gegaan..gvd flikker maar n end op...allemaal geile ouwe mannetjes spraken me aan en werd bijna op straat in mijn kont geknepen!!!!achterlijke mensen,je kan nog nieteens meer normaal op straat lopen! daarom trek ik maar lekker weer mijn broek met kisten aan, kan ik rustig lopen :p

:jaja: rokje

waarom ik???
nee....blaasonsteking!

Trek jij je rokje over je hoofd ofzo :/

Tis wel leuk hoor zoon rokje, maar doe dat dan in de zomer..of in ieder geval als het iets minder koud is..dat trek je toch niet :S