Partyflock

Forumonderwerp · 658626

ja mensen na veel werk zijn we toch een beetjuh in de vooruitgang gekomen...

en onze underground feesjuhs zullen toch langzamerhand steeds beter worden zodat het dalijk goed toegangkelijk is en veilig genoeg.

als mensen nog tips hebben of ideeen of mee willen helpen,hoor ik het graag!!!

kneusje, ik zei gistere dat ik kom helpen, en 10 minuten later leg je te huilen dat er nooit iemand komt, denk je nah echt dat er 10 mensen komen als je dat 1 uur van te vooren vraagt???
zoals ik al gezegd heb PLAN het eens beter

spreek onderling eem datum af voor doordeweeks, en laat het me horen en dan regel ik nog paar mensjes
laatste aanpassing

jonguh houd je bek je had weer is wat anders te doen en wat 1 uur van te voren houd je bek man ga ji het lekker regelen

hahahahahahaha dan toch niet tedjuh, tedjuh de party organiser:P:P:P:P
whuhahahahahaha
Godverdomme! Zit allemaal niet te zeike inplaats van dat gezeik van jullie hadden jullie allang wat kennen doen! Als je der geen zin in heb trek dan je bek open en zeg fuck off! Simpel zat!

fer ji denkt dattik nix doe maar ik ga wel met flow 3 x in de week de hele avond iets doen voor die party... ik ben altijd degene die iedereen mot bellen enzo julie denken dattik nix doe maar ik doe meer dan julie denken en ik doe ale helemaal meer dan
JOUW
Lekkah boeiend toch :D Laat ze ut lekkah bekijke simpel zat..Als der niets word gedaan geen feesie meer :D
mjaa iedereen zegt wel zoetermeer dit en dat maar dat slaat ook echt weer nergens op..trouwens je zegt wel dat je zoveel er voor doet maar dat is je toch niet gevraagt om dat te doen ;) grapje hoor tedje (K)kvind het egt lief hoah van jullie allumaal maar anders doe je het zo iedereen die helpt mag naar binnen ik denk alleen niet dat er dan veel mensen komen :P:P haha..en ik zou ook wel willen helpen maar wat zou ik dan moeten doen ? en ik ken die mensuh amper :S en ik zou denk ik tog alleen maar in de weg lopuh ofnie?
laatste aanpassing

idd ted, je doet zeker veel daar, en ik wil ook een keer komuh helpe, mhja laatst zei je ineens dat IK niet wou komen, heel erug vaag als ik 10 minuten eerder zeg dat ik kom, mhja je moet een datum afspreken.........
Tedje :D ik heb nog mensen gevonden die willen helpen :D kuz
Frank Terreurrr 18 februari 2004 19:54
hee wen!
wanneer moete die stene verplaatst worde dan>? Ik ken wel paar mensuh regele denk k..
Grtzz frank

-------------------------------------------------Anders moe je uhm ff pben :D

laten we met ze alleen vrijdag aaf of zaterdag aaf gaan..??

morgen ken wel, vanaaf ga ik vissen, beter morgen gewoon

ja dan kennik niet meer

is er iemand nog in de tussentijd geweest? en we moeten ff kijken wie wanneer gaat...
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
wanneer gaat er weer wat aan gedaan worden dan?
ik snap er helemaal niks meer van

jah zaterdag aaf nog ofjsow dan
Dit gaat echt 10 x nix worden he! dit word egt 10 jaren plan!

net zoals de haagse tram tunnel

zaterdag dan???
kennen we gelijk bij die andere kijke

volges mij snap ji het niet ( of ik ) we gaan naar een andere locatie kijken dan waar we nu zijn..!! iedereen die komt BRING YOURRR TOOOOOOLSSSS MEEE

zoals wat?? tools genoeg hier, ik bel je vanmiddag wel ik ga nu eerst eens effe maffen

sjaaaa ik zie ut wel kben kk moe

wat d8 je van mij, ik kwam vanmorgen ingevroren thuis, ik voelde me net een vistick uit de diepvries
Nie zeike :P hehe ik heb op strand gereden met me paard in meijendel vlak bij wassenaar oeeeeeeeeeee die wind! Me handen waren paars!

sja maar ik ben vanaf vrijdag ochtend 8 uur wakkah
gaat er deze week nog wat gebeuren dan?
bel me maar... meeste mensen hebben me nr wel :D
feest is over 12 jaar zo te horen???
misschien als we oud en grijs zijn ;)
vooral die naam blijven showen :s pff
hahah nee dat niet gelukig maar sommiguh mensen doen moeilijk over de naam snappie :P
Ik zet der owk nix op hoor :D hehehe.. :D

sjaaa bunker is denk ik beetje over hoor
was een leuk feesie

goed georganiseerd :D
over? zullen zker nog wel meer komen hoor.laten het er nu tog nie bij zitten iedreen zit zich een beetje bang te maken nu :S:S:S
leuke feesies in zoetermeer, echt wazi feesies zo te zien :yes:
hahaha feesies in z'meer?haha tjaa de zelfgeorganiseerde wel maar voor de rest :S:S boehoehoe :S:S
Tuinfeest bij mij dan hahahaha!
aan de fotos te zien van zoetermeer hooligirl :S
kan wel een keer in me kelderbox :P
ooooh hahah ja die feestuh zijn wel leuk jaah :yes: mjaa dat is niet in z'meer maar ergens anders mjaa kennen helaas niet bekend maken waar dat dan is hhaha tjaa zijn wel wauze feesten ja :devil:

wazi feestje's hier?? ieder feest was wel zwaar gezelig mischien een beetjuh veel kleinuh kinderen, maar vooralde laatste blokhut ging wel goed, dik geluid, vette d.j.'s, veel drank, en geen politie, ik snap niet wat er mis mee is, en ted je heb nu toch vakantie?? ik heb de hele week nix te doen behalve maandag overdag, dus kunnen we wat gaan doen........

kleineuh kinderen ruleren en haw nah is op daarover te zeiken duh kankah
nah he kleinuh kinderen worden hier gewoon buitengesloten :s kunnen hun nooit naar een feest gaan omdat duh *ouderen* dat nie willuh beetje matig..

zoals skatebaan :S veel willen hun der ook nie bij hebben..mjaa die zijn rond de 16/17/18..

kijk dan naar romy,mel,akki,kim,merol,gemma,jordy enzo die zijn tog ook rond die leeftijd en die mogen wel komuh :vaag: raarrrrrr

am I right or not :P:P:P whahaah

nah ik vinnut fucking bul;l shit en door dit sort mensen gaan feesten egt naar de kloteuh en als ferry dit zo zegt hebbik meer de neiging om nog meer pikkies van mij leeftijd mee te neme
en naatjuh dat hele skatebaan geval pffff i dont give a fuck

ik zeg toch niet dat hun niet mogen komen, ik ben zelf ook pas 17, en rommy mel en gemma en anderen, gedragen zich wat ouder, als ik hoor dat hun zeggen ja ik ben net zow stoer als jordy, omdat hij met bepaalde mensen omgaat, vind ik het een beetjuh triest ja!
kleinuh kinderen die zich kunnen gedragen zijn stoer ja!!!
maar kleinuh kinderen die drugs gaan gebruiken om er bij te horen moeten op kankere, ja ik gaat pille slikke dan hoor ik erbij...... want zow gaat het wel vaak