kneusje, ik zei gistere dat ik kom helpen, en 10 minuten later leg je te huilen dat er nooit iemand komt, denk je nah echt dat er 10 mensen komen als je dat 1 uur van te vooren vraagt???
zoals ik al gezegd heb PLAN het eens beter
spreek onderling eem datum af voor doordeweeks, en laat het me horen en dan regel ik nog paar mensjes
zoals ik al gezegd heb PLAN het eens beter
spreek onderling eem datum af voor doordeweeks, en laat het me horen en dan regel ik nog paar mensjes
laatste aanpassing
mjaa iedereen zegt wel zoetermeer dit en dat maar dat slaat ook echt weer nergens op..trouwens je zegt wel dat je zoveel er voor doet maar dat is je toch niet gevraagt om dat te doen
grapje hoor tedje
kvind het egt lief hoah van jullie allumaal maar anders doe je het zo iedereen die helpt mag naar binnen ik denk alleen niet dat er dan veel mensen komen 
haha..en ik zou ook wel willen helpen maar wat zou ik dan moeten doen ? en ik ken die mensuh amper
en ik zou denk ik tog alleen maar in de weg lopuh ofnie?
laatste aanpassing
wazi feestje's hier?? ieder feest was wel zwaar gezelig mischien een beetjuh veel kleinuh kinderen, maar vooralde laatste blokhut ging wel goed, dik geluid, vette d.j.'s, veel drank, en geen politie, ik snap niet wat er mis mee is, en ted je heb nu toch vakantie?? ik heb de hele week nix te doen behalve maandag overdag, dus kunnen we wat gaan doen........
nah he kleinuh kinderen worden hier gewoon buitengesloten
kunnen hun nooit naar een feest gaan omdat duh *ouderen* dat nie willuh beetje matig..
zoals skatebaan
veel willen hun der ook nie bij hebben..mjaa die zijn rond de 16/17/18..
kijk dan naar romy,mel,akki,kim,merol,gemma,jordy enzo die zijn tog ook rond die leeftijd en die mogen wel komuh
raarrrrrr
am I right or not

whahaah
zoals skatebaan
kijk dan naar romy,mel,akki,kim,merol,gemma,jordy enzo die zijn tog ook rond die leeftijd en die mogen wel komuh
am I right or not
ik zeg toch niet dat hun niet mogen komen, ik ben zelf ook pas 17, en rommy mel en gemma en anderen, gedragen zich wat ouder, als ik hoor dat hun zeggen ja ik ben net zow stoer als jordy, omdat hij met bepaalde mensen omgaat, vind ik het een beetjuh triest ja!
kleinuh kinderen die zich kunnen gedragen zijn stoer ja!!!
maar kleinuh kinderen die drugs gaan gebruiken om er bij te horen moeten op kankere, ja ik gaat pille slikke dan hoor ik erbij...... want zow gaat het wel vaak
kleinuh kinderen die zich kunnen gedragen zijn stoer ja!!!
maar kleinuh kinderen die drugs gaan gebruiken om er bij te horen moeten op kankere, ja ik gaat pille slikke dan hoor ik erbij...... want zow gaat het wel vaak