Partyflock

Forumonderwerp · 658410

Waarschuw beheerder
ben benieuwd?
Waarschuw beheerder
donateur
combinatie van beide...

Waarschuw beheerder
ja,maar als je moest kiezen?

Waarschuw beheerder
Iedereen bij de eerste kennismaking... :yes:
Waarschuw beheerder
kut topic iedereen vind tegen woordig toch uiterlijk het belangrijkst!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik moest kiezen? Geen id. nooit voor die keuze gestaan.
Als ik een meisje vanaf het begin niet leuk vind wordt het nooit wat, en (bijna) iedereen gaat in eerste instantie op het uiterlijk af.

Waarschuw beheerder
ja, dus uiterlijk is eerste indruk en daarna komt innerlijk .....
Waarschuw beheerder
donateur
Je kijkt altijd eerst naar uiterlijk dat doet iedereen!! Ja het oog wil ook wat.. Maar de meeste kijken daarna toch ook naar het innerlijk.. :) Ik vind innerlijk wel belangrijker als uiterlijk.. Maar ik kijk toch ook wel hoe de jongen eruit ziet!

Waarschuw beheerder
allebij denk ik he:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, dus uiterlijk is eerste indruk en daarna komt innerlijk .....

Maar uiteindelijk wordt het een combinatie van beide...

Waarschuw beheerder
en als je nu een blinddate hebt...?

Waarschuw beheerder
tuurlijk zie je eerst het uiterlijk :D

(Erg knap als je eerst het innerlijk ziet!)

Denk dat je erna al gauw het innerlijk 'ziet' en dat je er dan snel genoeg 8er komt of het 'jouw type' is of niet :D
Waarschuw beheerder
uhm maar hoe doe je dat dan als je later het uiterlijk toch wat minder vind worden omdat het innerlijk niet goed is dan is iemand ook spontaan niet lekker meer volgens mij toch ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kijk je naar innerlijk natuurlijk duuh.. Maar dan kijk je als nog daarna naar uiterlijk!! :yes:

Waarschuw beheerder
ja, een combinatie klopt,maar je gaat toch eerder op een mooiere vrouw af, als een minder mooiere vrouw..terwijl die toch wel een leuker karakter kan hebben..
Waarschuw beheerder
ik ga nooit op vrouwen af :D

pff.. moeilijk zeg tiepen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou, uiterlijk ...vind ik belangrijk,maar ik ga meer voor de uitstraling...

Waarschuw beheerder
oke..voor de vrouwen die mooiere mannen dan
Waarschuw beheerder
dat UITSTRALING gelul vind ik zoooo standaard !! dat zeggen alle mannen ja ze moet uitstraling hebben geef dan eens een defenitie van uitstraling??

Waarschuw beheerder
as je een lelijke kop hebt dan moet je uitstraling hebben....

Waarschuw beheerder
nou, dat is wel waar, je kan wel zo mooi zijn,maar als je geen uitstraling hebt..houdt het aardig op bij mij...
of ben je het daar niet mee eens..

Waarschuw beheerder
nou,lelijk is een groot woord..
maar goed, als je het niet van je looks moet hebben, ja...dan moet je het van je karakter hebben...
Waarschuw beheerder
ja maar wat is uitstraling dan ??

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft voor zichzelf een andere definitie van uitstraling...

Een meisje moet je aanspreken... Of ze nu mooi, spontaan, lekker, geil, sexy, lelijk, gezellig of wat dan ook is...
Waarschuw beheerder
maar goed tegenwoordig is toch nix meer spannend aan het uiterlijk ?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is belangrijker vindt ik een beetje vaag...

Het is allebei belangrijk. Een echte lelijke jongen, al is hij nog zo lief, nee dank je :)

Dus ik ga ook voor de gulden middenweg, de combinatievan beide :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
maar goed tegenwoordig is toch nix meer spannend aan het uiterlijk ?

Dat vind jij blijkbaar

Waarschuw beheerder
Uiterlijk is het belangrijkst als je naar de hoeren gaat........ of hooguit een one-night stand....

Voor de rest heb ik toch wel iemand nodig met wie ik tenminste wel een beetje op 1 golflengte zit..... (anders heb je elkaar tochj niks te melden.....)

(nu zeg ik niet dat uiterlijk niet belangrijk is hoor ;-) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daarom geil ik zo erg op stampertje:yes:

btw pretslet is verbannen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd een combinatie.. Er moet toch wat zijn als je naar hem kijkt en dan denkt van hmmm die is lekker van mij :D
En niet dat je denkt van pffff maar ja z'n innerlijk is wel ok..
Dat werkt niet.. Het is denk ik altijd wel een combo.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
sluit me aan bij moonshine

Waarschuw beheerder
maar je kan wel minder eruit zien,maar je kan toch wel iets hebben,dat is dat beetje uitstraling....
Waarschuw beheerder
Is allebei belangrijk, ik hoef echt geen meisje dat lelijk is maar een goed innerlijk heeft, en nou zeggen veel mensen wel dat innerlijk 't belangrijkst is, maar ik denk dat weinig mensen iemand nemen die ze uiterlijk niet mooi vinden want dat is toch meestal het eerste waar je op valt
Waarschuw beheerder
Tsja, ik had hier laatst een discussie over. Als je lelijk bent moet je nou eenmaal met minder doen. Hoe lelijker je zelf bent, des te minder belangrijk wordt het uiterlijk en des te belangrijker het innerlijk.
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
als ik een lekker wijf zie vind ik het belangrijk als ze naar mijn innerlijk kijkt... :-)

Waarschuw beheerder
Lelijke mensen zijn vaak heel aardig om hun tekortkomingen aan te vullen (zo ziet men dat zelf)

Lelijke mensen die ook nog eens enorme teringlijers zijn, zullen al helemaal niet snel wat bereiken...

Dus de gulden middenweg is wel oké, denk ik...

Waarschuw beheerder
als ik een knappe vriend zou hebben en hij blijkt een rot karakter te hebben, zou ik wel weten wat te doen!
dan liever iemand die niet zo knap is, maar die innerlijk wel heel mooi is.
maar omgekeerd zou ik ook geen relatie kunnen beginnen met iemand die echt lelijk is. ook al is zijn innerlijk nog zo mooi. je moet wel elke dag op zijn kop zien :/

maar je kan wel minder eruit zien,maar je kan toch wel iets hebben,dat is dat beetje uitstraling

daar val ik op. ik moet niet persé een vriend hebben die superknap is. zo lang ik maar vind dat hij 'iets' heeft. iemand anders ziet dat misschien niet bij hem, maar ik wel en dat is het belangrijkste
Waarschuw beheerder
iedereen word in de loop der jaren lelijker, ik geef dus iets meer om het innerlijk, maar het uiterlijk moet er wel mee door kunnen. Wie wil er nu de hele dag naar een hork kijken...idd ik ook niet! :-p

Waarschuw beheerder
donateur
mn vriendinnen kijken altijd alleen maar naar uiterlijk.. en dan later janken als ze weer s gebruikt zijn ofzo..
heb dr geen medelijden mee.. ze komen zichzelf nog wel tegen en leren t nog wel s dat t vooral om innerlijk gaat
tuurlijk kijk je op 1e gezicht wel naar t uiterlijk maar k leer toch graag iemand kennen zodat ik weet hoe hij is, voordat je weer een player aan de haak heb geslagen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
innerlijke belangrijker dan uiterlijk

maar je kijkt toch als eerste naar uiterlijk dat moet natuurlijk ook wel wat hebben

Waarschuw beheerder
tuurlijk is innerlijk belangrijk, maar je moet wel met die iemand op straat durven en zich aangetrokken voelen;)

Waarschuw beheerder
ja hij moet welom aan te zien zijn, je moet ook sexen, maar iedereen vind wat anders weer mooi.
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Je valt eerst op t uiterlijk en daarna leer je eigenlijk pas t innerlijke kennen... tenminste dat heb ik meestal... en mooie meiden hebben moeilijk innerlijk....

Waarschuw beheerder
ik vind uiterlijk wel belangrijk ja... en dan voel je je aangetrokken tot iemand..en leer je hem beter kennen, maar als hij een kutkarakter heeft hoeft het niet meer..

Waarschuw beheerder
tis belangrijk maar niet zo belangrijk om een of andere lompe gast uit te kiezen die er toevallig errug cute uitziet.
Dan liever een lelijk eendje met een lief karakter.

Waarschuw beheerder
wie vind uiterlijk belangrijker alsinnerlijk?

DAN
--
Het eerste waar je naar kijkt is het uiterlijk.
Je kan niet naar 't innerlijk kijken de eerste keer als je iemand ZIET, duh ...
Maar als je iemand ontmoet die er niet zo geweldig uitziet, en een geweldig karakter heeft zou ik ECHT WEL voor diegene kiezen. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind innerlijk ook belangrijk(er)
het ligt er maar aan wat je onder innerlijk verstaat omdat het nogal relatief is.
Als 'innerlijk' is zoals je met iemand omgaat bij een eerste afspraak bijv leuk kan praten over dingen.. kijk ik daar toch eerst naar.

Als je uitgaat kijk je wel eerder naar uiterlijk.. elkaar in een discotheek met harde muziek leren kennen zie ik minder snel gebeuren dan via een 'moderen weg' zoals Internet of gewoon een cafeetje.

(mits men eerlijk is natuurlijk, open, en zichzelf)

Als bij een ontmoeting het uiterlijk niet in je smaak zou vallen, kan je nog vrienden zijn .. en anders gewoon een leuke dag hebben gehad wat de moeite waard was.

Als je doelstelling en verwaching bij anderen een relatie is.. dan is innerlijk (hoe ga je met elkaar om) belangerijker in die zin dan eerst haar of zijn uiterlijk.

Maar goed das voor iedereen natuurlijk weer anders.:)

Ik denk zelfs al zou je alleen sex willen is ook innerlijk belangrijk.. wat je gaat toch eerste met die persoon praten of hoe dan ook communiceren:)

Niemand springt toch meteen in bed, zonder je elkaar alleen al 5 min kent? hehe
Waarschuw beheerder
Speak For Yourself, Fonk!!!!!
Ik duik weldegelijk met iemand in bed die ik nog geen 5 minuten ken.

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaah kan ook lekker zijn..

Maar goed das voor iedereen natuurlijk weer anders.

Waarschuw beheerder
Ik vind uiterlijk en innerlijk even belangrijk. Als een meisje heel lief is maar heel lelijk is, raak ik op den duur toch op haar uitgekeken. Maar als ze heel knap is maar niet lief is gaat het ook irriteren en heb je al gauw ruzie. Zoeken naar een gouden combinatie van beiden, das waar het om gaat hihi.
Waarschuw beheerder
goh haar karakter moet me aanstaan en haar uiterlijk ook...Ik stel mn eisen hoog want ja wie weet hoelang het kan duren :)

Waarschuw beheerder
Innerlijk vind ik belangrijker, maar je let er natuurlijk wel even op of diegene er ook leuk uitziet.
Waarschuw beheerder
innerlijk... echt wel...
mooi uiterlijk is alleen maar mooi meegenomen

Waarschuw beheerder
donateur
hm en uiterlijk went altijd:)
ook al heb je een miss holland..:)

Met iemand's innerlijke 'moet'je leven.. sja tenzij je alleen wil NeuQen hehe maar das hier niet het onderwerp qua topic.

Waarschuw beheerder
ja geef mij maar innerlijk en uitstraling
en het doen en laten van de persoon.
kijk het oog wil ook wel wat maar niemand is perfect.
ik wor door een meisje op mijn uiterlijk afgewezen.
nou lekker ben je dan en als ze dan nog zecht dat mijn innerlijk wel bij haar past
dan snap ik er niets meer van.

Waarschuw beheerder
pffff

lekker fancy-niveau weer

nou, ik ga even mn Br33ZaH erbij pakken hoor.
Waarschuw beheerder
Uiterlijk valt altijd nog aan te passen, gewoon een briefje sturen naar make me beautifull ;)
Waarschuw beheerder
Uiterlijk is het eerste wat je ziet, maar het innerlijk vindt ik wel degelijk belanrijk jammer dat je dat niet ken zien

Waarschuw beheerder
Tja in een discotheek op eerste gezicht wel uiterlijk :). Maar innerlijk is eigenlijks wel belangrijker..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Innerlijk is belangrijker, maar het eerste wat je ziet is toch het uiterlijk :jaja:

Waarschuw beheerder
als iemand heel lekker is, en echt een klote innerlijk heeft, hoef ik hem echt niet hoor. En als een jongen niet mooi is, en we hebben echt een hele goede band, dan ga ik die persoon vanzelf mooi vinden en valt dat uiterlijk dus voor mij een stuk minder op.
Waarschuw beheerder
beter een gozer met een leuk innerlijk dan een knappe gozer met een kut innerlijk dus innerlijk is belangrijker en uiterlijk is idd het eerste wat je opvalt
Waarschuw beheerder
Daar ik met het uiterlijk sex heb, vindt ik dat dus ook veel belangrijker dan het innerlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het innerlijk erg belangrijk voor een relatie, maar voor sex uiteraard het uiterlijk:d

Waarschuw beheerder
Eerst uiterlijk en dan vraag ik aan mijn beste vriendin Holly Jomanda of het kwa innerlijk wat is.Ga nooit stappuh zonder Jomanda hoor.Die zet gewoon haar paranormale krachten en ik weet genoeg vanaf 20 meter afstand.

Waarschuw beheerder
donateur
Uiterlijk is natuurlijk het enige dat telt.

Tot je een keer of 10 vet op je bek bent gegaan en dan ga je wat dieper kijken. :P

Waarschuw beheerder
donateur
dat UITSTRALING gelul vind ik zoooo standaard !! dat zeggen alle mannen ja ze moet uitstraling hebben geef dan eens een defenitie van uitstraling??

vroeger heette dat "charme" ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Beide, maar heb natuurlijk wel liever een mooie vriendin.
Maar als ik met eentje aan de praat ben geraakt die niet echt geweldig qua uiterlijk is, dan boeit uiterlijk me alweer een stuk minder.

Als ze er iig maar verzorgd uitzien en ik mezelf goed bij dr voel.
Waarschuw beheerder
Je kijkt altijd eerst naar het uitterlijk en daarna pas naar innerlijk. Uiteindelijk vind ik innerlijk belangrijker :)

Waarschuw beheerder
Jah, als het uiterlijk al goedgekeurd is dus :devil:
Waarschuw beheerder
Je kijkt altijd eerst naar het uiterlijk en daarna pas naar innerlijk. Uiteindelijk vind ik innerlijk belangrijker

Helemaal met deLIZZious eens

Waarschuw beheerder
Wat betreft eenmalige geile sex, dan zeker het uiterlijk. Ik wil geen sex hebben met iemand die voor mij niet sexueel aantrekkelijk is. Als je praat over een relatie dan wil ik dat allebei. Harry is voor mij zeer aantrekkelijk en we kunnen het samen ook nog eens erg goed met elkaar vinden. Tja we hebben natuurlijk ook kids samen en dan vind ik dat je echt zeker van de ander moet zijn. Maar hoe dan ook ik val toch eerst bij iemand voor zijn uiterlijk!
Waarschuw beheerder
het is gewoon de 1e indruk..het totaalbeeld dus, alles moet kloppen
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Djoya ben het helemaal met je eens... eenmalig maakt karakter echt helemaal niets uit.. maar ik zou nooit verliefd worden op alleen uiterlijk ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij is het even belangrijk.
Het moet allebei goed zijn.
Met iemand met een kut innerlijk kan het nooit lang goed gaan,maar elke dag samen te zijn met iemand die in mijn ogen lelijk is,vind ik nou ook niet zo'n goed plan 8)

Waarschuw beheerder
ik stap altijd resoluut af op de lelijkste vrouw die er is, die hebben toch immers het beste karakter?

:S

Waarschuw beheerder
iemand met een kut innerlijk en een mooi uiterlijk, das nog te proberen.

iemand met een kut uiterlijk en een goed innerlijk... das dan jammer van mij maar daar zal ik nooit achter komen dan ;)

dussssssssss

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uiterlijk
Waarschuw beheerder
innerlijk.. en dan pas uiterlijk

Waarschuw beheerder
innerlijk!

je ken er wel gelikt uitzien maar als je een kut additude heb...

Waarschuw beheerder
Ik kijk wel eerst hoe een jongen eruit ziet voor ik er verder op in ga of em beter leer kennen voor een relatie dan he :S

Waarschuw beheerder
ik vind het te gek als ik een meisje heb waar ik het absoluut mee kan vinden en die nog es tot staat is om na te denken,dus ik hou van vrouwen met een goed hart en goed stel hersens,maar ik moet er ook wel mee over straat kunnen he?

Waarschuw beheerder
donateur
Beide, maar heb natuurlijk wel liever een mooie vriendin.

hoe ging dat liedje alweer?

Je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust

Mooi slijt. Of je raakt er aan gewend. Misschien had je t niet van me verwacht :P maar ik heb aardig wat Missen zus-en-zo in mijn zéér direkte nabijheid gehad en geloof me, je went er aan. En weet je welke ik daarvan onthouden heb? Dat waren degenen die lief waren. En gek he, in het donker zagen ze er allemaal hetzelfde uit :O

Eeb vriendin (of vriend) heb je niet om mee te pronken maar om mee te delen. Je moet niet denken "ik moet er mee over straat kunnen" maar "zou ik het met hem/haar uit kunnen houden als we voor de rest van ons leven op een onbewoond eiland terecht zouden komen"

Denk dáár nou maar eens over na :P

Waarschuw beheerder
Allebei belangrijk..maar ik zou geen lieve..lelijke jongen willen hebben..dus uiterlijk is eerst veel belangrijker :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tot je daardoor een keer of 20 op je bek bent gegaan ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind innerlijk belangrijker, maar uiterlijk is ook belangrijk.
Is toch het eerste waar je naar kijkt.
Je stapt toch niet op iemand af die je er niet uit vind zien..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uiterlijk is niet belangrijk , veel geld wel !!

Waarschuw beheerder
donateur
Geboortedatum: 27 juli 1989 (14 dus)

ja op jouw leeftijd kan denken soms nog een beetje pijn doen he? :/

Waarschuw beheerder
Ik vind het innerlijk het belangrijkste....en dat iemand lekker is das dan mooi meegenomen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo pijn ? ben nog maagd hoor !!!
Waarschuw beheerder
ik vindt het hypocriet als mensen zeggen dat uiterlijk er niet toe doet, want als je in een relatie zit wil je wel sex met een aantrekkelijk persoon. en smaken verschillen dat is het voordeel van dat niet iedereen dezelfde persoon aantrekkelijk vinden. tuurlijk is innerlijk ook wel belangrijk..want als diegene niks te melden heeft duurt een relatie ook niet lang,maar je gaat toch meestal af op iemands uiterlijk waardoor je diegene beter leert kennen
Waarschuw beheerder
Hoezo, dit is onze russische vriendin weer...begint saai te worden....
Waarschuw beheerder
Wat een gelul allemaal. jullie kunnen allemaal zeggen wat je wilt, maar ik weet zeker dat niemand op iemand afstapt die hij of zij lelijk vindt. Hoe lief die persoon misschien wel is.

Dat wat je ziet moet je eerst bevallen en dan ga je kijken of je ermee kunt leven.

Waarschuw beheerder
je kan ook verliefd worden op iemand als je die gene nog niet hebt gezien! ik heb het zelf meegemaakt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben het wel met stardust eens, vind het ook hypocriet als mensen uiterlijk niet belangrijk vinden...het is toch een beetje je 'visitekaartje'...
Heb je ook nog eens een tof karakter...dan ga ik er voor!
Waarschuw beheerder
2 miss t en dan kan je nog afknappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vind uiterlijk niet belangrijker als innerlijk.. maar komt toch heel dicht in de buurt..
Het oog wil ook wat!!

Waarschuw beheerder
2 Knipp@

Dat denk ik niet, weet het eigenlijk wel zeker heb foto's gezien en ben gewoon stapel gek op die gozer!

Waarschuw beheerder
Iemand met een leuk uiterlijk, daarna aanpassen totdat hij ook een leuk innerlijk heeft :P.
Neehoor ik vind beide. Uiterlijk is toch het eerste waar je op let.
Waarschuw beheerder
Volgens mij bestaat deze al 10 keer, maar om je toch mijn mening te geven:

uiterlijk is vergankelijk, maar je eerste indruk gaat toch over uiterlijke kenmerken.

Dan bedoel ik dus niet de grootte van d'r tieten, omvang van d'r kont, maar voor mij meer de ogen, de glimlach, de houding, de manier van bewegen en praten en dat soort zaken, al spelen die andere dingen natuurlijk ook wel mee .. ;)

Je stapt op iemand af omdat haar/zijn uiterlijk zoals boven hierboven beschreven je aanspreekt ..

Wel is het zo dat je je binnen een uur al helemaal de kolere kan ergeren aan iemand z'n karakter en dan kan het koppie en het figuur nog zo lekker zijn, als je je niet op je gemak en gerespecteerd voelt bij die persoon en er geen "click" is houdt het heel erg snel of op de lange termijn op ..

Je kan niet met iemand samneleven die niet bij je past en die een karakter heeft waar je strontziek van wordt ..

Voor een avondje is dat dus een ander verhaal, dat is puur en alleen uiterlijk gericht .. vandaar dat er ook bijna nooit langdurige relaties ontstaan uit een avondje met uitgaan ..

Waarschuw beheerder
wel irritant, van die mannetjes die ook ècht weten dat ze knap zijn... :kots:
Daar knap ik dus op af...
Waarschuw beheerder
2 laura. Heb je het over kapsones of over zelfverzekerd zijn??
Waarschuw beheerder
donateur
k kijk altijd eerst t gezicht
daarna innerlijk en dan uiterlijk

Waarschuw beheerder
2 knipp@... allebei!
Deze mannen stralen een foute vorm van arrogantie uit...veel bla bla...

(k)

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk vind ik innerlijk belangrijker als uiterlijk... alleen ist zo jammer dat je het innerlijk niet ziet als je iemand ontmoet
Waarschuw beheerder
denk dat dieren het wel beter doen dan de mensen...die voelen elkaar veel meer aan....

Ken wel paarden die "rot mannen" die ze nog nooit hebben gezien direct in kunnen schatten..Erg leuk om te zien :-)

Kijk maar eens naar Joep van PrettyGreenEyes...bedoel hij weet wat een mooi baasje is...Hummm...innerlijk wint Joep het van het uiterlijk! Wellicht ook van zijn baasje ;-) :-P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 laura. Niet geheel mee eens. Ik denk dat ik vrij zelfverzekerd ben, maar kapsones heb ik niet.

Waarschuw beheerder
haha :jaja: joepie heeft de AAAAllerliefste baas van de wereld! hij ziet er wat gevaarlijk uit (op de foto niet trouwens) maar in werkelijkheid is het een held op sokken!

2 knipp@:
Ik zeg ook niet per direct dat zelfverzekerde mannen arrogant zijn!:nee:
het ligt eraan hoe je overkomt en praat...en sommige praten niet, maar hebben babbels...

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
In eerste instantie ga je op het uiterlijk af. Je gaat in de kroeg bv niet denken van he die gozer is lelijk maar wie weet heeft hij wel een leuk karakter dus laat ik es kijken.

Uiteindelijk speelt karakter zwaarder dan uiterlijk.
Waarschuw beheerder
het is alebei wel belangrijk.

natuurlijk kijk je altijd eerst naar het uiterlijk en dat is gewoon ook wel zeker belangrijk, als ik iemand totaal niet aantrekkelijk vind zit er ook geen kans in dat het iets wordt ofzo. tuurlijk heb je wel eens dat je doordat iemand zo'n geweldig innerlijk heeft dat je sommige dingetjes voor lief neemt maar er zijn grenzen natuurlijk!

mar andersom iemand kan er nog zo goed uitzien maar heeft hij echt een rot karakter, nou sorry hoor maar dan houdt het toch echt op!

Waarschuw beheerder
vin t alletwee belangrijk!
t uiterlijk is toch t eerste waar je naar kijk..
als ik me ni tot die persoon voel aangetrokke op een of andere manier houd t voor mij op..dan mag ie nog zo lief en leuk zijn..
hij moet er ook wel n beetje leuk uitzien:) ;-)
ik vind het gevoel veel belangrijker

tuurlijk komen uiterlijk en innerlijk er bij kijken

maar hoe je je bij iemand voelt ( op je gemak bijv) speelt bij mij de grootste rol :jaja:

Waarschuw beheerder
me too
Waarschuw beheerder
donateur
voor de zoveelste keer...

uiterlijk is het belangrijkst...

moet geen meissie met innerlijk :P heb geen zin in al dat gezeik wat je anders altijd heb :[

o:)

Waarschuw beheerder
donateur
even belangrijk :yes:
als ik iemand lelijk vind, begin ik wel een gezellige vriendschap. als iemand niet aardig is, dan is er ook weinig aan.

het leukste zijn mensen die niet lelijk zijn, maar ook niet bloedmooi. maar die zo leuk en gezellig zijn, dat ze daardoor dus wel bloedmooi worden.

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
nee, cker niet! dan mag je nog zo mooi zijn, als je zo een tering hoer bent, heb je het bij mij al snel verspeeld :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
liever een minder mooie vriend met een perfect innerlijk dan een hele mooie vriend met een klote karakter :D:D:D
Waarschuw beheerder
het is de combinatie, zeggen dat je innerlijk belangrijker vind is grote bull
Waarschuw beheerder
Ik vind het allebei belangrijk, maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik uiteindelijk toch voor het innerlijk gaan

Waarschuw beheerder
He Nancy!Ben ik iets voor jou? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm innerlijk is ook wel belangrijk je moet natuurlijk wel een beetje op de zelfde golflengte zitten en uiterlijk tja ook wel het moet er natuurlijk wel een beetje uitzien he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euhm ik vind het uiterlijk van me auto belangrijker dan het innnerlijk whehehehehe

Waarschuw beheerder
Ja logisch toch?
Uiterlijk is echt wel errug belangrijk, maar innerlijk belangrijker. Je moet 't toch ook wel gezellig hebben samen? Niet alleen voor de Looks...?

Waarschuw beheerder
VOORAL innerlijk!
Maar degeen moet zeker iets speciaals hebben qua uiterlijk! ;)

Waarschuw beheerder
Als je wat ouder,verstandiger wordt gaje meer naar innerlijk kijken

Waarschuw beheerder
donateur
Alligator denkt ten minste na over het leven:jaja:

Waarschuw beheerder
Vooral vrouwen,omdat veel al een nare ervaring achter de rug hebben met een 'lekkere' maar onaardige man.(bedrogen,veel ruzies,etc.)

Een wat oudere vrouw heeft liever een betrouwbaar koppie en een mooi karakter dan een romeo...

Waarschuw beheerder
innerlijk,maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk!!daar word je het eerst op beoordeeld!!typisch nederland

Waarschuw beheerder
nou volgens mij is alleen uiterlijk,roem,geld en macht belangrijk voor de meeste mensen iedereen is zo belachelijk veel bezig met zn uiterlijk als je in de sportschool bent dan moet je soms gewoon een kwartier w88 voordat je eindelijk op een toestel kan! want ja alle vrouwen willen tegenwoordig dikke spierballen zien en niet je innerlijk dat intereseert ze geen fuck!

Waarschuw beheerder
nou ik ga voor het innerlijk

Waarschuw beheerder
Vandaar dat de meest relaxten mensen vaak zonder partner lopen en de grootste klootzakken! wel
maare ik kijk ook naar uiterlijk

Waarschuw beheerder
jekunt wel naar het uiterlijk kijken maar je moet toch met het innelijk verder!!het uiterlijk de eerste week wel mooi,maar toch innerlijk is het belangrijkst!!wat heb je aan een super mooi meid die overal word nagekeken,als haar karakter dikke bagger is heb je ook niet veel aan of wel?!!!

Waarschuw beheerder
als je iemand bijvoorbeeld tegen komt in een disco ga je er of af door het uiterlijk dan ga je praten en kom je erachter of het innelijk ook oke is
Waarschuw beheerder
iedereen gaat eerst op iemand zn uiterlijk af, dat kan iemands uitstraling zijn of iemand er verzorgt uitziet of niet, dat is voor iedereen verschillend. daarna kan je altijd nog iemand op zn innerlijk beoordelen.
dat betekend niet dat iedereen maar mooi, slank en perfect hoeft te zijn. maar gewoon verzorgt en een beetje een stoere uitstraling hebben :D
Waarschuw beheerder
iedereen gaat eerst op iemand zn uiterlijk af, dat kan iemands uitstraling zijn of iemand er verzorgt uitziet of niet, dat is voor iedereen verschillend. daarna kan je altijd nog iemand op zn innerlijk beoordelen.
dat betekend niet dat iedereen maar mooi, slank en perfect hoeft te zijn. maar gewoon verzorgt en een beetje een stoere uitstraling hebben

Idd...uiterlijk is gewoon de eerste indruk..maar als de persoon in kwestie een rotkarakter heeft, is het mooie er snel af!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind Nederlands spelling belangrijker DAN jouw moeder.
Waarschuw beheerder
Je bedoelt vast: Nederlandse spelling

Blijkbaar toch niet echt goed opgelet bij Nederlands :devil:
Waarschuw beheerder
fifty-fifty lijkt me een mooi combinatie! ;)

Uiteindelijk is innerlijk, "the point" uiterlijk is wel het eerste waar je op afgaat, maar je eindigt bij het innerlijk. Als je het 10 jaar met elkaar hebt uitgehouden kan je mij niet vertellen dat het door het uiterlijk komt! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fifty-fifty lijkt me een mooi combinatie!

:yes:
Waarschuw beheerder
Het uiterlijk is het eerste waar je naar kijkt, maar als het innerlijk niet goed is valt Hij/Zij wel door de mand!

Dus je gaat met het innerlijk verder!!!!
Waarschuw beheerder
Uiterlijk is belangrijk als t mah voor even is, maar het innerlijk is het allerbelangrijkste als je begint aan een serieuze relatie :jaja:
Waarschuw beheerder
Allebei belangrijk. Als eerste ga je toch op uiterlijk af. En dan moet het innerlijk ook goed en leuk zijn!! Het moet gewoon klikken!!!!

Waarschuw beheerder
Je kijkt altijd eerst naar uiterlijk...

als je as man een lelijk wijf ziet lopen denk
je echt niet van "dat word mijn meisje"

Innerlijk is het belangrijkst maar er word altijd eerst gekeken naar uiterlijk