Ik vidt het altijd nog wel kicken die happy deuntjes... zo ben ik ook de hardcore mooi gaan vinden.. vroeger had ik allemaal happy hardcore cd's maar het werd steeds geweldadiger...
Maar die ouwe happay hardcore is wel vet, die van deze tijs is dikke kul(N)
happy hardcore maar voornamelijk rave blijft geweldig..dune,marusha, scott brown..noem alles maar op...perplezer niet te vergeten!!!
earrlyy rave
happy hardcore??? ik luister letterlijk liever naar Queen. wat een STRONT muziek
(permanent verbannen)
2 jaze...'hej happy hardcore was gewoon leuk!'' had je dat nu nog maar ipv van die onzin van tegenwoordig...en early rave bestaat natuurlijk niet he!! want rave word helemaal niet meer gemaakt!!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr oude tiefusssssssssssss zooiiiiiiiiiiiiiiiii
(permanent verbannen)
Hmmz misschien als je echt zwaar depressief bent n het echt niet meer zit zitten. bijna op het punt staat om voor een trein te springen of vanje balkon te duiken, dat happy dat wel een optie is om naar te gaan luisteren..misschien gaat het dan weer een beetje ok met je..
bij mij zou het iig niet werken.. ikzelf zou juist dan op het punt staan om te springen.. en niet omdat ik zo "happy" wordt van die muziek (als je het al muziek noemen kan) maar van pure frustratie
duidelijk?? vast niet meestal wordt ik niet begrepen
nou reuze.... ik kan het nog geen 1 minuut aanhoren, en ik begin me er aan te ergeren. Pokke muziek!
Je had bullshit happy hardcore in de Nederlandse top 40 en je hebt happy hardcore a la Scott brown...
PUNT
happy hardcore ken ik op z,n tijd wel waarderen
niet steeds van dat emotieloze hardcore gebeuk enzz.
Iedereen heeft zogenaamd een teringhekel aan happy, maar het is wel altijd "Respect voor 3 Steps Ahead". Niks mis mee, maar heel veel van zijn producties waren ook happy. Leg dat dan eens uit? Zelf vind ik zijn producties namelijk geweldig, vooral de meer happy nummers als Drop It, It's Delicious en In The Name Of Love.
Je had bullshit happy hardcore in de Nederlandse top 40
Die was dus over het algemeen kut.
en je hebt happy hardcore a la Scott brown...
En die vind ik over het algemeen goed. Labels als Bzrk, Bzrk Black, Gizmaniax, Mokum, Pengo, etc. dus.
(permanent verbannen)
ach trek niks van ze aan want ze weten zelf nie eens wat hardcore is happy hardcore is gewoon grappig ze willen stoer overkomen maar stiekem luisteren ze er naar ik zelf luister de meest hardste muziek terwereld of te wel noiseeeeee
en dat kunnen hun oortjes toch nie aan maar happy is oldskool dus gewoon humor klaar geen fokking gezeik want het is niets voor niets gemaakt in de muziek branche!!!!!!!
Tja vind er geen flikker aan... maar das mijn mening! Btje jammer dat metale theo en charly laag geluid nu ook weer zo vaak voorbij komen op de tv (tmf )