Partyflock
 
Forumonderwerp · 657925
­ Nederland
Wie heeft de neophyte logo en de neophyte records logo ergens op zijn/haar lichaam als tattoo staan?

Ik heb op dit moment de logo op mijn linkerschouderblad staan en a.s. zondag de neophyte records logo op me rechter schouderblad.

Onzinnig onderwerp, maar toch leuk om te weten wie er nog meer zo neophyte gek is.
 
Haphaphaphap!
Nog honger?
Ik wil er nog wel zo eentje maken hoor ;)
Die kinders van tegenwoordig :D
 
leuk :yes:
maar een tattoo van pluis is leuker:)
 
2 miss britt: als jij het niet mooi vindt en je zegje al heb gedaan waarom reageer je dan nog steeds,het is best irritant.We weten nu wel dat jij zon tatoeage niet mooi vindt,dus stop nu maar met reageren en anders zou ik zeggen ban miss britt!!
jah bannen die hap
Barbie pop--> Jij bent zonder make up nog lelijker dan die dwarf records tattoo. Heb je wel eens je eigen kleur gezien zonder kunstmatige toevoegingen?

Das pas dan de SCHRIK krijgen.

Ik denk dat MISS BRITNEY SPEARS (kick me one more time) jaloers is op de mensen die een gave tattoo hebben, omdat ze van haar modellen bureau geen tattoo mag. WHAHAHAHAHAHA
 
ik heb er ook een van neophyte sinds vrijdag
hijs wel mooi gelukt vind ik :)
 

kan je hem zien? die pic server doet best gaar
laatste aanpassing
Hij kijkt de andere kant op.......hehehe. Een keer was anders
 
we gaan toch niet intelectueel doen heh pleuriskind?
mis britt zal wel jaloers zijn op zo'n mooie neophyte tattoo en mag waarschijnlijk van mamma geen laten zetten of toch zo'n plakplaatje :respect:
Miss britt is zo'n breezer sletje :D en een barby pop :D En die denkt hier tattoo's kunnen af te zeiken...Maarja we don't give a fuck :D
 
miss britt wat is jouw probleem eigenlijk?
kijk dat jij het niet mooi vind wilt nog niet zeggen dat iedereen het meteen niet mooi vindt..
ze moet nodig geneukt wordne daarom wilt ze aandacht alleen ze pakt het verkeerd aan :d
 
ik snap niet zo goed waar jullie je nou zo druk om maken :P
ik zit alleen maar een beetje te vervelen :)
 
Doe dat dan maar ergens anders!!
miss britt Ga ergens anders dan om aandacht zeiken en kom dit topic niet verneuken!
 
No offense... maar zijn jullie niet bang hier later ooit spijt van te krijgen?
Ik niet :) Waarom zou ik er spijt van krijgen..Is toch een leuke herindering.
laatste aanpassing
 
Ja dat geloof ik graag! Maar toch.... muziek voorkeur veranderd erg vaak bij erg veel mensen, vandaar dat ik het me af vroeg.
Ik denk dat ik er meer spijt van krijg als ik het niet zal doen.

Al die jaren feesten maakt toch indruk op je.

Miss-Britney het Ezeltje, met je intelectueel. Het moet INTELLECTUEEL zijn. Wanneer ga je voor je HENNA TATTOEAGE?
laatste aanpassing
Hehe henna tattoo's aan de macht :P

Trouwens nEO-pHYT@ aka P L E U R I S K I N D Whehe jij stond naast me op hardcore revolution :p in loco :P hehehe..
Neophyt@... ik heb jou zien lopen op Nightmare... vond het er zeker wel mooi uit zien achterop je rug (y)
Smurfin, vaagheid. Waar stond jij dan?


Schop me maar de volgende als je me ziet onder me hol

Jeeeeeeeeehhh, ik is populair.....wandelde reclame bord. :-)
laatste aanpassing
Ik stond naast je in die hoek! tussen de trap en die kooi! Whehe! Had rokkie aan en witte neophyte polo :P Ennuh ik was :vaag:
:o Met andere woorden..Je mag van haar geen holland als tattoo dan ben je een wazi denk ik hahahaha!
Dan heb ik een foto van je. Je staat dan op de achtergrond. In de hoek met die spiegels. Je had dan een geruite rokkie aan.



IK IS KIM HOLLAND FAN. Ik moet nog even geld sparen om nog KIM op me rug te zetten :-)

anti-wazi......bleeeh....kijk eens goed naar me en ga dan maar eens oordelen.
Had rokkie aan en witte neophyte polo


hihihih 8)
Sorry, had ze dan beter puntlaarzen en een pofbroek moeten aantrekken en een neophyte polo.


Even aan Miss Brit vragen wat de nieuwe mode wordt. IK WIL HET HELEMAAL WORDEN DEZE VOORJAAR.


*KOTS*
anti-wazi......bleeeh....kijk eens goed naar me en ga dan maar eens oordelen.


meiske toch... hoe oordeel ik dan?
Alleen al omdat ik anti-wazi in mijn naam heb staan denk jij direct dat ik je voor wazi uitmaak?

:gaap:

*edit*

oke, een Holland tattoo laat weinig meer aan de verbeelding over....
laatste aanpassing
ik vind het gewoon leuk om kinderen uit te lachen. :[
Pakt je carriere kans. Wordt Clini Clown, ken je de hele dag lachen en krijg je nog betaald ook.
Waar maak je me dan voor uit?


Voor pleuriskind B)
Sissy blabla...Mensen uitlachen ... uhmz.. Mja het is maar wat je leukt vind..Schijnbaar heb je nooit het woordje respect meegekregen tijdens je opvoeding.
Kom je een beetje laat mee, dat heeft me ex me al verteld.


Wat heeft holland er dan mee te maken.
laatste aanpassing
Whehe volgens mij niets..Want ze lult gewoon poep :D Beetje vaderlands liefde mag toch :D
8)

is dit alles wat jullie kunnen verzinnen?
Ja, juffrouw ik zal een leuk opstel verzinnen over jou nl. mevrouw de hyperemesis gravidarum.
Je studeert inholland wtf dat mag niet vuile kut wazi!
Ja, juffrouw ik zal een leuk opstel verzinnen over jou nl. mevrouw de hyperemesis gravidarum


kots? waar?

waarom ga je nu proberen slim te doen?
siert je niet.
laatste aanpassing