Partyflock

Forumonderwerp · 657837
Waarschuw beheerder
Waarom is het toch dat we nu in een tijd leven dat vrouwen de baas willen zijn. Ik persoonlijk ben er voor om gewoon mannen het zegje te laten doen in huis. Een vrouw moet niet zeiken gewoon ervoor zorgen dat het eten klaar is als de man thuis komt en af en toe ff de benen of de hamlappen spreiden en de man z'n gang laten gaan.
Dus vrouwen niet zeiken maar doen !!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oke mannen zijn de baas, maar de vrouwen hebben het voor het zeggen :P !!!
Waarschuw beheerder
het maakt mij niet uit wie de baas is want je moet toch helpen met de dingen in huis kan niet van een kant komen moet van 2kanten komen lijkt mij zo logis !!!

Waarschuw beheerder
Dan moet je maar naar Marokko emigreren.
Get lost! :bah:

Waarschuw beheerder
Vrouwen will graag de baas zijn in huis

zo hoort t ook!!!!

Waarschuw beheerder
als je moet gaan ruzien over wie wat moet doen vraag ik me af of je niet beter alleen kunt gaan wonen!!!
je moet toch samen kunnen overleggen wie wat doet en wie niet!!

en uh bloemetje is lief??? zo lief ben je niet als je gaat discrimineren hoor! :bah: slaat ook nergens op!
Waarschuw beheerder
50/50 leven in moderne tijd....

Rebel..........citaa­t: De grote kunst van de macht van een vrouw is de man te laten denken dat hij de baas is.

Vind het toch super deze opmerking.....heerli­jk zulke scherpe dames!

Waarschuw beheerder
uit welk jaar kom jij?
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig ben ik me eigen baas in huis!:d en hou ik ook lekker zo..!! geen mannen in me huis!!:p
Waarschuw beheerder
Joh geef ze gewoon de indruk dat ze de baas zijn maar onderhand heb je ze nog wel onder de duim he dan is iedereen tevree hahaha
Waarschuw beheerder
Een keertje goed alle hoeken van de keuken laten zien, dat zeg ik je!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig ben ik me eigen baas in huis! en hou ik ook lekker zo..!! geen mannen in me huis!!

Hehehehe zo denk ik er ook over (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
helga 8 februari 2004 17:29
als je moet gaan ruzien over wie wat moet doen vraag ik me af of je niet beter alleen kunt gaan wonen!!!
je moet toch samen kunnen overleggen wie wat doet en wie niet!!

en uh bloemetje is lief??? zo lief ben je niet als je gaat discrimineren hoor! slaat ook nergens op!

Oh nee, je hebt helemaal gelijk, er wonen alleen maar geemancipeerde vrouwen in de bergen van Marokko :)

Als jij dat al discrimineren vind... :gaap:

Waarschuw beheerder
P@rtyPetro 8 februari 2004 22:33
Joh geef ze gewoon de indruk dat ze de baas zijn maar onderhand heb je ze nog wel onder de duim he dan is iedereen tevree hahaha

idd.. je geeft ze gewoon het idee dat ze de baas zijn ... zijn ze ook tevreden

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn graag de baas, maar als het er op aankomt raken ze in paniek. Bijvoorbeeld: er wordt ingebroken.....Nou meissie ga jij ff kijken....Laat ze gewoon over bepaalde zaken de baas zijn, en alles komt goed

Waarschuw beheerder
zijn ze toch ook over bepaalde zaken

het aanrecht bijvoorbeeld.. :[