Partyflock

Forumonderwerp · 657689
Waarschuw beheerder
*AUW* !!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
geil!

Waarschuw beheerder
maar niet als je string een beetje is afgezakt onder de zonnebank. en nu op de helft van je bil zit! :D:D

Hihi.... (K)

Waarschuw beheerder
hmmm...iets minder geil ja...maar toch nog steeds n beetje
Waarschuw beheerder
Mja ach als ik die string hoog had opgetrokken zag je die lijnen nu boven mn broek uit ;)

Gelukkig had ik een string aangehouden want anders had ik nu al 2 dagen zonder moeten lopen :o

8)

Waarschuw beheerder
hahaha ja precies!

maar ook zonder die rode billen en string

is sjak nog geil hoor! ;)
Waarschuw beheerder
warom hou je je string aan onder de zonnebank??heb dat ook welles gedaan maar ben toch liever egaal bruin,da het fijne van een zonnebamk toch?:)
maar als je in je naakje staat en je ziet nog waar je slipje zat kan ook lewuk zijn ja haha.

maare mijn kontje verbrand ook altijd , maar met een paar uurtjes zakt het weer af, en me hoofd...nou die word dus niet bruin:(
krijg gewoon vet veel sproeten,hoe kut is dat dan...

enne toverpopje dat ken ik ja, echt naadje!!!
dat heb ik vorig jaar op mijn armen gehad, heb dat gedeelte een paar keer goed gescrubt, en goed ingesmeerd.
ging geleidelijk aan wel weg hoor.;)

Waarschuw beheerder
dan kan ze zien hoe bruin, en in dit geval hoe rood ze is geworden! :D:D

ik heb ook nooit wat aan nee
Waarschuw beheerder
Hahahah wie verbrand er nou onder de zonnebank pffffff :D
Waarschuw beheerder
je string aan houden onder de zonnenbank :s vind ik echt te lelijk.

hoe kan je trouwens in slaap vallen en verbranden, die dingen hebben toch altijd timers?

Waarschuw beheerder
donateur
dat heb ik vorig jaar op mijn armen gehad, heb dat gedeelte een paar keer goed gescrubt, en goed ingesmeerd

ingesmeerd met wat?

Waarschuw beheerder
Tjah de zonnebank, vroeger iedere dag vanwege acne op mijn rug. Hielp echt super goed, maarjah ik wil toch liever geen kanker hebben. Is wetenschappelijk aangetoond dat je maar een half uurtje per week onder de zonnebank mag. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de kans op huidkanker met 200% toeneemt als je iedere dag onder de zonnebank zou liggen, best eng als je het eerst iedere dag deed.
Waarschuw beheerder
met een vochtinbrengende creme:)

purol zalf is heel goed!!

Waarschuw beheerder
Noue volgens mij is het tegenwoordig toch al zo dat je overal maar kanker van krijgt! Van cola toch ook?? :S

Maare verbranden onder de zonnenbank? Voortaan er niet meer zo lang onder he!! :P
Waarschuw beheerder
Keb geen rode billen meer :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo zou je onder de :vaag: zonnebank:vaag: wille????!:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat zoet zeker pijn ik heb een keer met penciline op onder zonnebank gelegen
Waarschuw beheerder
gewoon after sun-nebank gebruiken
Waarschuw beheerder
donateur
gheghegh ik ken het...was laatst poosje niet onder geweest hadden hem weer ingeklapt en opgeruimd..dus ik zet dat ding weer op was ik vergeten hem een hoger te zetten dus stond vrij dicht bij mn huid...

kwas redelijk rood toen:(:(
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben zelf een zonnebank thuis liggen het enige wat meestal rood word is me kont:S

heb zo'n dubbele
dus hoef lekker niet naar zo'n studio:D
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Gewoon niet te lang en speciale zonnebrand olie gebruiken... hek laats nog gekocht.. was wel 20 euro voor een flesje maar dan heb je ook wat he..?

Waarschuw beheerder
ik wil ook een zonnebank

ga dr wel eens onder bij mn tante
meteen n uur maar je ziet echt NIKS bijmij drna :(
ik heb een raar velletje je ziet nog steeds mn bikini van van de zomer op mn rug staan :P:P
en JA IK DOUCHE ELKE DAG....

Waarschuw beheerder
wij hebben ook zonnebank maar heb nergens last van je mag er gewoon niet te vaak en te lang onder gaan dan gaat het allemaal goed
Waarschuw beheerder
ik heb ut 3 weekjes geleden meegemaakt :$
dat deed idd auwie :$
was echt niet normaal...