de knapste vrouwen in België maar die zijn koel -> gunnen de mannen niet al teveel aandacht,kijken amper en mannen moeten naar de meiden toestappen,..... In Nederland,Frankrijk zijn de meiden veel losser heb ik zo de indruk. Ze durven meer naar de mannen zien enzo ook meer initiatief nemen
moe je eens naar spanje toegaan, daar gaan de vrouwen op de mannen af, daar hoef je niks te doen, en in schotland, daar is de vrouwen mannen populatie verdeeld in 80-20% 80% vrouwen, echt wel beter
Die russen op vakantie in turkije het stikte er van .En er zater cker wel lekkere tussen =)
donateur
Jongens jongens jongens.... Nederland is misschien een koud landje, maar heeft altijd nog de lekkerste dames...
Alsof de vrouwen in Scandinavie allemaal zo gewillig zijn. Jullie scheren elke vrouw ook over EEN kam? Net zoiets als de vrouwen in brabant makkelijker zijn dan in de randstad. Is ook bullshit. Het ligt eraan waar je bent? in een kroeg of op een feest. In de kroeg zijn vrouwen ook makkelijker dan bijv. op een feest als Hardbass..
Ja overal heb je mooie vrouwen mijn voorkeur gaat naar Scandinavische landen
2 Yfie69, je heb helemaal gelijk, alleen toen ik een keer in de TIME-OUT was in GEMERT, waren de vrouwen wel erg makkelijk hoor, ik zeg niet dat dat een voorooordeel is, maar het viel me wel op
laatste aanpassing
Vrouwen uit Oekraine, die zijn pas makkelijk...
Alleen vind ik ze iets te aanhankelijk...
Ze proberen meteen een kind van je te krijgen en mee terug te verhuizen
Ja tis hier wel nice idd! Damn kzou nog eens moeten gaan feesten in Gent. De Overpoort straat in gent op nen donderdag!!!! Aanrader amai! Chikcs mmmmmmm²
In Belgie zijn de koeien toch echt knapper als de vrouwen. (vind ik)
Nederlandse dames zijn goed verzorgd, zelfstandig en "veeleisend"
Op zich goede eigenschappen, maar het komt het "hete" niet ten goede, ze missen soms ook wat "temperament en emotie" ..