Partyflock

Forumonderwerp · 657355
In 2002 zou terrormachine kleinschalig terugkomen.
dit is helaas mislukt.
Na veel nadenken heb ik besloten er een andere
zwaai aan te geven. Ik mag de naam gebruiken om een nieuw concept neer te zetten. Ben nu bezig met
een soort van een plan op papier neer te zetten.

ik wil het zo groot mogelijk aanpakken.

ik ga proberen het dit jaar nog van de grond te
krijgen.

en het zal voornamelijk in het teken zijn van darkcore,
hardcore en terror!!anders komt de naam niet tot zijn
recht

1997 was de laatste keer in amersfoort

"hardcore never dies"
laatste aanpassing

ik kom wel ekkes kieken daar;)

Hey waarom alleen niet terror :vaag: ??
Het heete toch niets voor niets terror machine toch .
TERRORMACHINE IS BACK

Het is 7 jaar geleden dat in Amersfoort bij de milieuboer er een feest was. Na al die tijd, komt het thema weer terug. jaren geleden heette het Terror machine, maar er was toen die tijd niet echt terror zoals het nu is. Dus omdat we die naam gebruiken zal het hardcore zijn, maar ook terror natuurlijk.

Er zullen grote en kleine evenementen gedaan worden, en allemaal in combinatie met hardcore, darkcore en terror. Voor ieder wat wils. De eerste is al gepland op 4 juni aanstaande te Utrecht in City Hall. met dj line up:

Outblast
Nosferatu
Akira
Negative-A
Wicked
Da Fizz
Lunatic
Miss Hysteria
Noizefucker
Bonehead
Presscore
Damage
v.i.c
Jor Terror
Omkara Techichi

hosted by MC Double-T

Dit leek ons voor Utrecht om te beginnen een leuke line up, Tevens zal er voor die tijd ook nog een nieuw platen label uitgebracht worden nl: "TERROR MACHINE RECORDS". Met daarop tracks van Darkcontroller (lekkere darkcore), wicked vs. da fizz (hardcore met harde kicks), nonasylum & darkcontroller (ook darkcore), en met de klap op de vuurpijl bonus track van een hele bekende terror dj natuurlijk....anders heet het natuurlijk voor niets terror machine.

Het thema heet dan wel Terror machine, maar is van alle markten thuis op het gebied van al het harde in house, en dan wel hardcore. hou de agenda en vinylstores in de gaten.

:D:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Dj Wicked :d

Speed Razor @ Matrix Bochum Duitsland [11 april 2004]
jaaah hij was goed he :D en vergeet da fizz en alle dj's niet die zaal roeleerde gewoon daar!!!!:respect:
toch het beste vond ik: Lunatic & Miss Hysteria :respect:

lekker kloten met al die partyzooi, en toeters en niet te vergeten die plakzooi :p en gewoon door draaien :D
jah het was 1 groot feest :D
en er komen meerdere feesten in duitsland met zalen gehost doorbassmachine ;):D:bounche: ben dan zeker weer aanwezig
mm ga niet zovaak naar duitsland :(
woon namelijk in Noordholland, het is gewoon fucking 3uur rijden :(

maar ik volg Bassmachine wel heel erg :jaja:
en boek ze zelf zo vaak als ik kan O:)
jah wij moeten ook een tering eind rijden maarjah heb het er wel voor over

zie ze vanavond weer in actie in dordrecht lunatic vs miss hysteria :respect: draaien gruwelijk en zijn echt toffe mensen (Y)

maargoed dit forum is voor terrormachine bedoelt ;)
je heb gelijk :)

Terrormachine is the subject :9
ut ziet er wel goed uit,.... zal us kijken in mn agenda of ik tijd heb :p
ik MOET er tijd voor maken kan het niet maken om niet te komen mijn agendatje staat ook aardig vol geplant maarjah je moet wat he
:D
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Utrecht op zijn kop...das beter:D
omdat er zoveel animo naar is komt er WAARSCHIJNLIJK een extra zaal bij maar ik zeg WAARSCHIJNLIJK is nog niet helemaal zeker