Partyflock

Forumonderwerp · 657247

Dat wilde ik ff weten. De mensen die deze man niet kennen: Hij was verantwoordelijk voor het succes van de plaat "Thomas Rubin - Cold Nights" (vaak door Dana gedraaid) en heeft hij vele andere top remixes op zijn naam staan. Een aantal keren heeft hij platen geproduceerd onder de naam "Arome". Hij zal ook aanwezig zijn op InQontrol, en waarschijnlijk ook (weer) op Defqon1. De kenners die hebben zijn nieuwe plaat "FM Feeling Me" al wel gehoord.

precies necrid(Y)

Scot Project is dan een supergoede producer, Zaterdag op InQontrol heb ik hem dan eindelijk voor het eerst live horen draaien. Is me niet goed bevallen. Ten eerste: zijn platenkeuze was helemáal niet goed, meer de kant van techno op. De enige herkenbare plaat was FM (stampuh!). Ten tweede: het mixen was niet je van het, regelmatig hoorde je 2 bassen vlak achter me kaar (kedoengkedoeng). Jammer, maar de respect blijft zekerz!!!

Artiest Bernd
Een held !! :respect:
Beste producer ooit!!!

Cosmic Evolution!!!! :respect:

jaaaa! cosmic evolution :lief:
scot project is mijn held, niets dan :respect: voor deze man.

Artiest Havoc 303
"Held" is nogal zwak uitgedrukt... :P Denk dat 'ie eerder in de categorie "muziekgod" valt... :respect: En behalve dat is 'ie ook nog 'es super-relaxed/aardig, afgelopen weekend op IQ nog ff met 'm staan praten, gewoon een heel erg sympathieke gast.
laatste aanpassing
Scot Project :love: !!! Vette :respect: Al zijn nummers zitten zoo perfect in elkaar. Rock! vind ik nog altijd wel de beste. de nieuwe Feeling Me zit ook weer perfect in elkaar. Ik hou van deze man en zijn Arome. Absoluut de beste hardtrance Dj die er is! (samen met cosmic gate dan :) )

vin scream van arome wel geinig
scot rocks!!!! you wait till you hear his new stuff, the best just got better.
laatste aanpassing
Zeker leuk:) Ik werd op IQ meegesleurd ernaartoe (vriend wilde PERSE er heen) en moet zeggen klonk erg lekker!!:)
scot is echt n top-producer, alleen viel hij me vorige week op In Qontrol ook erg tegen :(

een tijd terug had ik de set van scot project @ eurodance festival gedownload...die is wél erg lekker!! :D

iemand nog toevallig oude arome/scot project vinyls te koop?? ik mis er nog n aantal die ik graag wil hebben :)
daze man maakt zekerz strakke nummers!! knalt lekker en gewoon goed int gehoor!

idd thunder in paradise en mo-dem rmx zijn toch wel heeele gave tracks
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Scot project is een super producer en een coole Dj:d

Altijd een mooie opbouw in de nummers,petje af voor hem:respect:
laatste aanpassing

Ik vind scot ook echt een van de betere dj's! en daarbij is ie ook nog eens erg aardig!! baal alleen wel dat hij niet op defqon draait dit jaar!!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Ben nog steeds van mening dat ie qua dj-en niet bijzonder is. Staat een beetje als een ezoutzak achter de decks, laat zo hier en daar nog wel eens een mixje verkeerd gaan....

Als producer is ie de absolute God van de hardtrance, no doubt about it!

Geweldige DJ!
luister het niet vaak meer maar voor altijd respect voor die gast!

Heb hem gezien op in Qontrol. Hij ziet er wel cool uit! Ik vond alleen dat hij niet erg sterk draaide. Zn nummertjes waren wel ok maar 2 x feelin me vond ik wat overdreven. Draai dan gewoon alleen de A1 versie en benut de tijd die je in de bkant steekt gewoon met een klassieker als bijvoorbeeld Definitely of the Future is now.

Verder vond ik dat hij de platen ook niet echt lekker strak aanmekaar mixte. zijn nummers hebben bijna altijd een opbouw van ongeveer 1 minuut 20 en die hele opbouw hoef ik niet kaal te horen op een feest. Het verloor een beetje zn energie hierdoor. Maargoed , toch wel vermaakt daar hoor. Zeer relaxede sfeer hing er bij SCOT!

Hij is in ieder geval een baanbrekende DJ, en ik kan zn stijl zeker waarderen. Sinds 1989 timmert deze man al aan de weg en dat alleen al is bewonderenswaardig. Ook weet hij op originele manier hardtrance, hardstyle en hardhouse te combineren tot een herkenbare eigen sound.

:respect:

Scot project is een topper!!!
al zijn producties zijn stuk voot stuk TOP!

:respect: Scot Project :respect:
laatste aanpassing
De muziek en remixes die hij maakt geweldig :kwijl:

Ik vind dat hij echt een bepaald eigen geluid heeft, iets waardoor je gelijk hoort dat hij het gemaakt heeft

Als dj is hij misschien niet superspeciaal, maar ja ga zelf maar eens achter die tafels staan en kijken hoe het gaat......
Sowieso ik vergeef het hem direct dat hij niet zo een superdj is, omdat ik gewoon al zijn platen goed vind

Thunder in Paradise supervet nummer en het nummer der nummers van Scot voor mij:

OVERDRIVE!!!!

echt :respect:
Beste producer die er ooit in de hardstyle(/trance)-wereld is geweest. (Een van) de belangrijkste pionier in hardstylewereld!
laatste aanpassing