Dat wilde ik ff weten. De mensen die deze man niet kennen: Hij was verantwoordelijk voor het succes van de plaat "Thomas Rubin - Cold Nights" (vaak door Dana gedraaid) en heeft hij vele andere top remixes op zijn naam staan. Een aantal keren heeft hij platen geproduceerd onder de naam "Arome". Hij zal ook aanwezig zijn op InQontrol, en waarschijnlijk ook (weer) op Defqon1. De kenners die hebben zijn nieuwe plaat "FM Feeling Me" al wel gehoord.
Scot Project is dan een supergoede producer, Zaterdag op InQontrol heb ik hem dan eindelijk voor het eerst live horen draaien. Is me niet goed bevallen. Ten eerste: zijn platenkeuze was helemáal niet goed, meer de kant van techno op. De enige herkenbare plaat was FM (stampuh!). Ten tweede: het mixen was niet je van het, regelmatig hoorde je 2 bassen vlak achter me kaar (kedoengkedoeng). Jammer, maar de respect blijft zekerz!!!
scot is echt n top-producer, alleen viel hij me vorige week op In Qontrol ook erg tegen 
een tijd terug had ik de set van scot project @ eurodance festival gedownload...die is wél erg lekker!!
iemand nog toevallig oude arome/scot project vinyls te koop?? ik mis er nog n aantal die ik graag wil hebben
een tijd terug had ik de set van scot project @ eurodance festival gedownload...die is wél erg lekker!!
iemand nog toevallig oude arome/scot project vinyls te koop?? ik mis er nog n aantal die ik graag wil hebben
Heb hem gezien op in Qontrol. Hij ziet er wel cool uit! Ik vond alleen dat hij niet erg sterk draaide. Zn nummertjes waren wel ok maar 2 x feelin me vond ik wat overdreven. Draai dan gewoon alleen de A1 versie en benut de tijd die je in de bkant steekt gewoon met een klassieker als bijvoorbeeld Definitely of the Future is now.
Verder vond ik dat hij de platen ook niet echt lekker strak aanmekaar mixte. zijn nummers hebben bijna altijd een opbouw van ongeveer 1 minuut 20 en die hele opbouw hoef ik niet kaal te horen op een feest. Het verloor een beetje zn energie hierdoor. Maargoed , toch wel vermaakt daar hoor. Zeer relaxede sfeer hing er bij SCOT!
Verder vond ik dat hij de platen ook niet echt lekker strak aanmekaar mixte. zijn nummers hebben bijna altijd een opbouw van ongeveer 1 minuut 20 en die hele opbouw hoef ik niet kaal te horen op een feest. Het verloor een beetje zn energie hierdoor. Maargoed , toch wel vermaakt daar hoor. Zeer relaxede sfeer hing er bij SCOT!
De muziek en remixes die hij maakt geweldig 
Ik vind dat hij echt een bepaald eigen geluid heeft, iets waardoor je gelijk hoort dat hij het gemaakt heeft
Als dj is hij misschien niet superspeciaal, maar ja ga zelf maar eens achter die tafels staan en kijken hoe het gaat......
Sowieso ik vergeef het hem direct dat hij niet zo een superdj is, omdat ik gewoon al zijn platen goed vind
Thunder in Paradise supervet nummer en het nummer der nummers van Scot voor mij:
OVERDRIVE!!!!
echt
Ik vind dat hij echt een bepaald eigen geluid heeft, iets waardoor je gelijk hoort dat hij het gemaakt heeft
Als dj is hij misschien niet superspeciaal, maar ja ga zelf maar eens achter die tafels staan en kijken hoe het gaat......
Sowieso ik vergeef het hem direct dat hij niet zo een superdj is, omdat ik gewoon al zijn platen goed vind
Thunder in Paradise supervet nummer en het nummer der nummers van Scot voor mij:
OVERDRIVE!!!!
echt