AAAH dit topic waarom ontdek ik hem nu pas
de merken:
COLLISTAR (oogschaduws en losse glans poeders)
LANCASTER (nu ALLE oude verpakkingen 50% korting!!)
LANCOME (Amplicils Waterproof volume mascara)
Loreal Glam shine, Bourjois effet 3D Lipgloss (ik ben verslaaaaaafd)
de Chrome shocks nagellak van Loreal is echt perfect dekt in 1 keer en ik kan het zelfs zonder te knoeien met mijn verkeerde hand

(dat zegt veel ik heb hele lelijke nagels)
Bourjois oogschaduws echt AMAZING

de trio's de mono's en de suivez mon regards (die losse poeders in een potje met geintegreerd kwastje
voor de meeste mensen is een eigen merk of goedkoop iets prima: helemaal mee eens TOT je iets beters gewend bent!!!
mijn oogschaduw blijft perfect zitten, dat had ik met een merk als theatre of miss sporty niet. terwijl ik dat vroeger "prima" vond.
ik hanteer in de winkel altijd het advies
GOED BETER BEST
niets is "slecht" ik vind dat je bij een advies ook altijd rekening moet houden met iemands portemonnee.
voor mensen die liever geen poeders of foundations gebruiken geen tijd/geld/zin hebben in een zonnebank maar toch een mooi tintje willen:
zelfbruiners van Collistar, clarins, lancome of lancaster, prachtige tinten (geen roest of oranje) van clarins is een complete dagverzorging in een pompje die je net even dat gezonde teintje geeft

wel even goed scrubben om oneffenheden te voorkomen, denk om je haargrens en goed je handen wassen!!!