Partyflock

Forumonderwerp · 656549
Waarschuw beheerder
mooie of lelijke kleren style???????

echt ik vind die puntschoentjes met die broek erin gepropt echt lelijk euhhh.........:bah:

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een mooie kleding style is .. wat jij een mooie kleding style vindt ...
Wat je zelf leuk en mooi vindt en waar jij je lekker in voelt.
En je vooral nix aan trekken van iedereen die zegt wat niet kan en wat je wel moet hebben!

Waarschuw beheerder
donateur
meiden die er als een zuurstok bijlopen: van die horizontaal gestreepte veelkleurige broeken/beenwarmers of nog erger.. slobkousen!

bij jongens vind ik toch wel de broekspijpen-in-sokken variant met allstars (en dan vaak dat pattadansje) er niet uit zien..

Waarschuw beheerder
Helemaal met de K Zeemeermin eens! Ik vind trainingsbakken, nazi-kleding, gothic(kan mooi zijn), slobsokken niet om aan te zien en snap niet dat mensen ermee of zo erbij lopen. Dat wil niet zeggen dat ik er commentaar op zal uitoefenen, doe aan wat je zelf aan wilt doen! Doe ik dus ook!
Waarschuw beheerder
Als het maar geen "style" is :kots:

Waarschuw beheerder
Indd Kinky kokkie...
Iedereen moet zijn zoals ie is... Dus vooral witte sportsokken dragen, tijgerprintjes, gothic zwarte jurken...
Wat zou er in godsnaam gebeuren als iedereen dat niet meer zou doen? Pfff Terug naar de schooluniformen? Iedereen hetzelfde?
Bleh lijkt mij nix... iedereen verdient het uniek te zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
daar gaat t toch niet om kleine zeemeermin? dit is enkel je mening geven wat je er van vind :) van mij mogen alle mensen met (in mijn ogen) foute kleren dat lekker blijven dragen, ik heb er geen last van!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaaps die puntschoene enzo vind ik ook maar lelijk :kots: geef mij maar me undergrounds (L) :respect:
Waarschuw beheerder
undergrounds??? zo zo :s

en U verstaat onder 'UNDERGROUNDS'......­.?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind alle style :kots:

Van die meiden of jongens die tot in de kleinste details de laatste mode dragen. Iedere nieuwe trend volgend.

Geef mij maar een beetje van alles. Net wat je leuk vind, wat je staat etc
Waarschuw beheerder
Tukkientje, schoenenmerk, soort kisten, maar mooier en minder simpel.
Waarschuw beheerder
oké nu ben ik weer helemaal op de hoogte!!:jaja:

Waarschuw beheerder
elke style staat bij elkaar anders dus ja zeg er verders niks over

Waarschuw beheerder
kinky is wel leuk en een beetje netjes.. niet te
Waarschuw beheerder
Wat is kinky voor jou?:P
Waarschuw beheerder
idd wat versta je onder kinky.....?
laatste aanpassing