Partyflock

Forumonderwerp · 656474
917x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oke je bent ongesteld en wat doe je dan?
zijn er dingen die je echt niet doet als je niet ongesteld bent, maar de dag dat je t bent ineens wel?
Waarschuw beheerder
merk geen verschil, nie qua humeur en ook ook nie qua eten. Geen chocolade tic ofzo (vin'k altijd lekker chocolade!) Alleen een beetje buikpijn, paar uurtjes, that's it.

Waarschuw beheerder
Uberqeilheid:S en ik snak egt naar caramel! haha caramelpudding, van die repen caramel, caramelsaus alles! :$
Waarschuw beheerder
nergens last van..nooit pijn..ehehe

oeh ben k blij dan..zoals k dan sommige hoor..

Waarschuw beheerder
donateur
mooi ff hier wat vragen

k zit nu in mn stopweek.. en had dinsdag (als normaal) mn laatste pil.. en word dan normaal donderdag/vrijdag ongesteld..

maar ik ben het nu nog niet :S alleen vaag bruin slijm, maar ook niet veel

kan niet zwanger zijn want heb tijd geen sex gehad dus..

geeft dit of niet?
Waarschuw beheerder
nee ..heb k zo vaak...hehe..zit je te w8te.....komt er nix..heheheheh...maja ken gebeuren hoor :)

Waarschuw beheerder
klopt! dit maakt egt nie uit! Kmoet ook altijd donderdag/vrijdag worden, en soms loopt t ietsjes uit! Nix aan de hand :D

Waarschuw beheerder
Ongesteld zijn is gewoon zwaar kut! Ben dan een paar dagen ernstig sacherijnig en zodra ik t word voelt t of er een bom ontploft in me buik waarvan ik enorme buikpijn krijg:S
En dat is niet overdreven:S

Waarschuw beheerder
Ik ben altijd errug moe..Ga meteen als ik uit mn werk kom mn bed in en kom er de volgende morgen pas weer uit..
bekaf.
en voordat ik t word altijd ineens een sportieve opwelling..heel vaag..