Ff een vraagje; hoeveel geld brassen jullie er per maand doorheen aan kleding? Wat vinden jullie trouwens van de inkoop van Men at work laatste tijd......?
ja ik koop ook teveel merkkleding ik probeer te minderen aan te kijken naar andere leuke kleren voor minder geld maar ja al gauw kom ik erachter dat t me niet staat ben wel n beetje uitgekeken op G-sus daar loopt iedereen mee draag nu meestal energie maar kom ik steeds weer duurder uit dan ik me voorgenomen had ik ben gek op indian rags broeken maar tis niet zo dat ik elke maand mn garderobbe ff bijvul dat vind ik wat overdreven
Ligt aan mn stemming...maar kgeef er ook heel weinig geld aan uit
Lekker w88 tot de uitverkoop haha!
donateur
echt te veel!!! volgens mij ben ik
kleding-koopverslaafd
ow veeeel te veeeel!!!!!!!!!! als ik al da geld had gespaard?!?!??! was ik nu miljoenair!
Als ik in de stad loop, en ik zie platen die ik wil hebben, koop ik die. Ook al ging ik voor een broek
miljoenair!
Das veel lucht
laatste aanpassing
ik koop alleen wat ik nodig heb ik ga me niet onnodig veel geld verspillen tegenwoordig voor een mooie broek hoef je niet veel te betalen hoor en zeker geen merk
Ligt eraan, als ik wat leuks zie!
Maar meestal heb ik geen geld dus gaat het over, wordt toch is tijd om te gaan werken
Als ik kleren koop wil ik kleren waar weinig mensen in lopen. Meestal koop ik dan kleren van Sixty/Energie bij de Energy Shop in A'dam daar kopen ze maar een paar shirtjes van in of Kultivate in Alkmaar dat zie je NOG niet zoveel.