Partyflock

Forumonderwerp · 656235

Waarschuw beheerder
haha ik word er echt niet tegoei meer van! er voege me telkens van die losers toe die zich ff lekker gaan rukken voor de pc...ze zegge dat ze het geil vinden...haha nou wil ik toch wel eens weten..voor de mannen...wat zij hier nou zo geil aan vinden?! want ik word er niet warm of koud van!

Waarschuw beheerder
ik ken dat... :P
ach laat ze lekker als ze dat nou leuk vinde.. ik block ze gewoon!!
Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat er echt wel zat meiden zijn die toch wel zullen kijken. Alleen die meiden die zullen kijken geven hun reactie her niet. Ik zeg eerlijk: als het een leuke kerel is kijk ik ook!!!

O ja, voor degene die denken dat ik fake ben... NOT, ben alleen niet zo technisch om een foto erop te zetten. Deze week komt een vriend van me helpen om er een foto op te zetten.. nog f geduld dus....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het wel eens mee gemaakt en het was bij een lekker ding ook nog ;)
Nou toen heb ik het wel even afgekeken ja :$

Waarschuw beheerder
ik vindt gozers die zich eigen afrukken voor de cam dan ben je in mijn ogen nie goed wijs en vindt je dan ook ziellig

Waarschuw beheerder
Heb ik ook weleens meegemaakt maar ik had hem toen dik terug gepakt, screenshots gemaakt en op Kazaa/internet gezet en hun emailen over heel internet gestuurd :[
Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat er echt wel zat meiden zijn die toch wel zullen kijken. Alleen die meiden die zullen kijken geven hun reactie her niet. Ik zeg eerlijk: als het een leuke kerel is kijk ik ook!!!

O ja, voor degene die denken dat ik fake ben... NOT, ben alleen niet zo technisch om een foto erop te zetten. Deze week komt een vriend van me helpen om er een foto op te zetten.. nog f geduld dus....

Waarschuw beheerder

Dat heb je nu al 2 keer gezegd, de boodschap is er al hoor :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar meiden kijken er wel naar

Waarschuw beheerder
gadverdamme *KOTS*

Waarschuw beheerder
Hoe sip kan je zijn zeg..