Partyflock

Forumonderwerp · 656167
2381x bekeken
Betreft: evenement: Xcess, vrijdag 26 maart 2004 om 23:00

Waarschuw beheerder
26 maart in de powerzone Amsterdan geeft Xcess een feest met een 4 uurs set van "held" Sven Vath.
Naast Sven draait ook Toni Rios in de main area.
Gaat een vet technoavondje worden.
Waarschuw beheerder
10 april wel ja!!!!!! :9

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Dit is nog niks, afgelopen jaar op blauersee sven 8 uur lang. Moet wel zeggen dat de sets die ik de afgelopen anderhalf jaar van hem gehoord heb niet echt vernieuwend zijn. Als je naar het totaalplaatje kijkt, z`n energieke uitstraling, de manier waarop hij het publiek kan bespelen is het toch zeker de moeite waard :)
Waarschuw beheerder
donateur
vind em wel een echte entertainer, maar qua draaistijl vind ik m niet echt top...

2 Pleun >> je gaat helemaal niet naar Club Risk 10 april, jij gaat naar Awake 11 april :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sven is poep
Waarschuw beheerder
ik moet even kijken hoe de financien ervoor staan tegen die tijd :(

Waarschuw beheerder
Vreemd dat veel mensen wat te zeuren hebben omtrent de line up. Xcess feesten staan juist altijd garant voor spektakel. Als het je ding niet is ga je toch gewoon niet? Je kan zeggen wat je wilt, maar met sven in tha house is 't dus echt wel dik feest he! En waar feest is, ben ik!

Waarschuw beheerder
ze gaat beide hektik;)

waarom kiezen?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er puik uit. Maarjah ff kijken of mijn geld het ook zo leuk vindt tegen die tijd
Waarschuw beheerder
donateur
el >> mja...de gulden middenweg :P

Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat zoveel mensen hem zien als "koning" of "absolute held".. weinig vernieuwende dingen zal je van hem horen, veel hitjes en meneer heeft er ook nog een handje van om flink naar de klote te gaan (drank en drugs) tijdens zijn set en met zijn groupies bezig te zijn.. En dat hij er altijd een feest van maakt zal best, maar dan heb ik liever een Hawtin (en zo kan ik er nog 100 noemen die ik liever aan het werk zie)

Veel mensen die blijkbaar sfeer belangrjker dan muziek vinden (nix mis mee)..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sven=Sven en Sven=Goed. Jij zegt dat hij weining vernieuwd, maar dat is Sven zijn eigen stijl. Ik weet dat hij niet echt veel kunsten vertoont, maar de platenkeuze is perfect :) en hij weet als geen ander een sfeertje te maken.......

Waarschuw beheerder
Dan zijn we het toch eens.. het is maar wat je belangrijker vindt.. ik hoef geen platen te horen die op elke techno-compilatie staan en zeker niet de hele tijd. En sven=sven idd, niet mijn ding
Waarschuw beheerder
Grote kans dat ik dan maar naar de Powerzone afreis
Waarschuw beheerder
wauwww heerlijk maadne nu alweer
12-3 techno rumba, 20-3 technology, 26-3 sven vath aaahhhhhhhhh dat zou wat zijn he, ik weet niet of ik bij sven nog financieel aanwezig ben nduuzz we zien het allemaal wel...
maar wel gekkehuis sven is the men
Waarschuw beheerder
2 Leander techno: Het is wel een verschil of een plaat groot wordt omdat jij hem draait of dat je een plaat draait die al groot is.. En voor Vath geldt het eerste. Bovendien draait Vath hernaast nog eens tig keer zoveel platen waar ik me keer op keer bij afvraag waar hij ze maar weer vandaan haalt..

En ontkennen kan niet, want tis een feit. Enige wanneer die platen in de minderheid zijn is als hij een anderhalf uur set op een IC of ML heeft ofzo.. Maar dan nog draait hij veel platen die op dat moment geen hit zijn, maar het een maand later wel zijn gewirden.. Das het verschil..

Waarschuw beheerder
Het zegt mij nix dat jij niet weet waar een plaat vandaan komt..

en het ging me er niet alleen om of ie plaatjes draait die op dit moment een hit zijn, het zal best dat ie platen draait die over een maand een "hit" worden, maar met dat soort platen heb ik ook nix. Het is namelijk altijd dezelfde techno dat jij en vele anderen als "hit" zullen zien..

Ik houd van kwaliteitstechno met de nodige diepgang.. ik zal geen namen noemen, want die zeggen je toch waarschijnlijk niets cheers, :zuipen:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sven is voor mij de man!!! Ga hem zeker vaak zien dit jaar!!! :smoke: :xtc: :mixje:

Waarschuw beheerder
Ik houd van kwaliteitstechno met de nodige diepgang.. ik zal geen namen noemen, want die zeggen je toch waarschijnlijk niets cheers

Tuurlijk, als je Väth goed vind kun je natuurlijk geen kwaliteitstechno kennen.:vaag:

Kheb niks toe te voegen aan Technoapie en Fuchser. Als je hem eens een 6-uur set hoort draaien vraag je je op een gegeven moment gewoon af waar ie sommige platen vandaan haalt. Dat in combinatie met het feit, dat ie altijd minstens net zo hard gaat als zn publiek (ok, Hawtin is zo gereserveerd als ie nu eenmaal is en dat is ok (iedereen is anders), maar Mills bijvoorbeeld heeft vaak nul zin en je ziet het hem gewoon aan dat ie het slechts nog voor de centjes doet) en gecombineerd met het feit dat ie het al 15 jaar doet rechtvaardigt zn positie in de huidige technowereld. Hoor hem gewoon is in een Club waar die langer dan 6 uur draait (bijv. Tribehouse in Neuss/Düsseldorf (2x per jaar)).
Waarschuw beheerder
Leander, ik denk dat jij mij vrij weinig over techno kunt leren, kijkend naar je feestjes en favoriete dj's!

Ik denk dat het meer over jezelf zegt.. ;)

Waarschuw beheerder
Knap dat je dat aan mijn lijstje kan zien (Y)
Veel van me echte favorieten staan er overigens niet eens tussen (Shawn Rudiman om een voorbeeld te noemen)..

Het zal wel aan mij liggen, maar zolang ik een prutser als mental theo en trance-energy act rank 1 tussen jou lijstje zie staan schat ik jou op techno-gebied niet al te hoog in. Al denk je zelf er vast een hoop van te weten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zelf weten kerel.. Ik hoef me niet te bewijzen..

Je ontkracht jezelf al door de massa na te praten (ook qua feestgedrag als ik het zo bekijk, of mag ik ook van je feestlijstje niet uitgaan?? Staan je echte vette favoriete illegale kraakpandfeestjes er soms ook niet bij??).. ;)

Waarschuw beheerder
Ik verbaasde me al de 1e keer toen je begon over me lijstje met feestjes en favorieten, maar nu je het nog een keer aanhaal wil ik weleens weten wat er volgens jou mis ik met de feestjes die ik bezoek?

Ik ga vaak naar Planet Rose, (1 van) de beste technoavonden die we in Nederland hebben met een ijzersterke programmering.. wat is er mis met Lifeact enz?

Volgens mij heb je geeneens door dat je totaal geen recht van spreken hebt.. zelf heb je breezerfeestjes op het programma staan waar je lekker kan beuken op mental theo en charly lownoise enz.. met zo nu en dan eens technofeestje..

Laters.
Waarschuw beheerder
Lifeact en Roosje hoor je me niet over..

TeQnology en steevast Awakenings wel, dat vind ik op technogebied heel jammer, vooral die eerste..

Beiden feesten stralen niet echt iets uit van vooruitstrevende dingen, alleen maar het alom al bekende..

En dan vertel maar welke breezahfeestjes "op het programma staan".

P.S. Theo heeft hele vette Drum 'n Bass en vroeger ook nog hele vette hardcore gemaakt, hele andere shit dan waar jij op doelt.. Dus hier dan het eerste dat je leert..

Niet altijd alleen op de media afgaan jongeman..

Waarschuw beheerder
Ik ben het me je eens dat Teqnology niet boeiend is, maar daar zul je mij niet aantreffen. Awakenings daarentegen ben ik wel graag bij als de lineup in orde is (bijv. 20-4-2003 met Madga en Mr. Hawtin), maar mocht de lineup me niet bevallen zul je mij er ook niet zien (vorig jaar oktober bijvoorbeeld) en ook de aankomende editie sla ik over. Dat ik dus steevast Awakenings bezoek is onzin.

Weinig vooruitstrevend en het bekende vind ik ook erg jammer. In die hoek zoek ik mijn platen
niet en liggen mijn interesses ook niet. Waar dan wel? Stewart Walker, Aril Brikha, Arne Weinberg en vele anderen..

Dat theo niet alleen maar een beat onder kindermelodietjes heeft gezet, weet ik wel. Ik had het erover dat jij naar feestjes gaat waar hij draait, muzikaler kan het haast niet slechter dan zoiets...

p.s.: Mocht je nog wat willen opmerken/vragen/zeuren;) stuur dan maar een PB, dit is allemaal behoorlijk offtopic
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen, mensen toch. Sven is ook niet mijn kopje thee, maar mijn mening is ook gebasseerd op 1,5 uur setjes van hem. Dus ik ben benieuwd nu hij 4 uur krijgt.

2 Fuchser: Awakenings was toentertijd wel degelijk keer op keer vernieuwend ok de laatste tijd is het bergafwaarts gegaan qua geluid en vernieuwing en locatie. Maar dat betekent niet dat ik niet meer naar Awake ga heb zoveel mooie herinneringen aan Awake dat ik t door dik en dun zal blijven steunen.

2 Leander: Namendroppen is triest helemaal als je t zonder enige beschrijving en onderbouwing doet :D

Waarschuw beheerder
Ik zou niet weten waarom ik in deze "discussie" zou moeten onderbouwen waarom ik gecharmeerd ben van eerder genoemde namen. Behalve dan dat er wat mensen meer weten over namen die ze vandaag voor het eerst horen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar de namen die je dropt digg ik gelukkig wel ;)

[link] http://www.11-hour.com/features/audio.asp[/link]

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Misschiend at ik inderdaad iets te ver terug groef met teQnology. Ik heb in die tijd ook nog wat feestjes staan waar ik nu nooit meer zou komen.

Blijkbaar zitten we dan wat techno betreft wel redelijk dicht bij elkaar, met het verschil dat ik het iets meer heb op Minimal/Electro en jij Offbeat en sommige loopjestechno waardeert.

En Theo heb ik btw nog nooit gezien, ga hem in april voor eerste keer zien op een feest in Duitsland waar hij alleen maar die hele oude hardcore en drum 'n bass gaat draaien, anders zou ik je wel begrijpen! ;)

Waarschuw beheerder
Om een misverstand uit de weg te helpen ;):Offbeat en loopjestechno genieten niet mijn voorkeur. Ik houd van minimal (Jeff Samuel, Jay Haze enz) en diepe detroit georienteerde techno (Arne Weinberg o.a.)
Waarschuw beheerder
(------ HIJ IS DE MAN!!!!

Waarschuw beheerder
ff wat laatste nieuws !!!
Op vrijdag 26 maart zullen XCess,
Electronation, Sven Vath ( 4 uurs set ), Steve Bug, Toni Rios,
Herr Arter & Terry Toner de Power Zone op zijn grondvesten doen schudden.
Voor deze speciale editie wordt er een heel nieuw sound systeem, de X 36,
geplaatst van Stage Accompany. Deze geluidsmuur zal over 4 delen verdeeld
worden zodat de complete zaal gevuld is met een hard en zuiver geluid.
Vj's Prime Meridian, lasers en decoratie zullen de zaal visueel compleet
maken !!

Afterparty

Omdat de Power Zone maar tot 05.00 open zal zijn, zal er na deze
editie een after party zijn in de 020 in Amsterdam. Deze begint om
05.30. De line up zal een verassing blijven !!
[denk dat ome Sven wel 's van de party kan zijn]

Waarschuw beheerder
Die afterparties met Svennie zijn de hoofdreden voor mn naam. De laatste after met Väth ging tot 17.00 de volgende dag. Toen kon ie echt niet meer en lag ergens met zn vriendin op de boxen...
:vaag:
Dus als je hem een beetje aanmoedigt en voor de nodige drugs zorgt komt het zoals altijd wel goed...

Waarschuw beheerder
hmm zeker niet verkeerd:D is kijken hoe lang we het trekken want die avond ook nog naar traffic in roosje:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het ziet er naar uit dat ik er zal zijn :D

Waarschuw beheerder
traffic/Xcess traffis/Xcess traffic/Xcess...
twijffel de twijffel....

denk dat die afterparty van Väthischist me heeft overgehaald :yes:
Waarschuw beheerder
Traffic/ XCess Traffic/ XCess Traffic/ XCess/
Keuze snel gemaakt toch
XCess/ XCess/ XCess/ 020/ XCess/ 020/ 020/ 020

Waarschuw beheerder
staat in me agenda....
Waarschuw beheerder
Nog maar een paar dagen en dan is het zo ver :) Sven Vath :bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 6661, 6561}
Waarschuw beheerder
Heb er onwijs veel zin in!!!!

Waarschuw beheerder
wordt nog moeilijk kiezen welke zaal:S
Artiest Unitec
Waarschuw beheerder
Zooooooo, hier heb ik dus echt zin in he!!!!!!!!!

4 uur lang sven vath!!

ga snel mijn kaartje halen voordat het te laat is!!
Waarschuw beheerder
hoorde maandag id-t radio dat het bijna is uitverkocht..... weet iemand hier iets meer van heb nog een paar kaarten nodig namelijk
Waarschuw beheerder
Haha.. Serieus?!?!

Jeetje.. had er niet op gerekend dat het uitverkocht zou raken..

Nah.. Netjes!! Maar hoop niet dat het te vol wordt natuurlijk!!

Waarschuw beheerder
Overgrote deel gaat toch bij sven vath kijken hoop ik.

Waarschuw beheerder
Ik moet ook nog steeds een kaartje regelen :(

En een after met Sven, Rios of Bug zit er hoogstwaarschijnlijk niet in, omdat ze die zelfde dag ook op Timewarp moeten draaien, maar ik hoop het wel natuurlijk! :xtc:

Waarschuw beheerder
ik zie rios en bug niet op de timetable staan hoor.

Waarschuw beheerder
Sven heb ik al 7 miljoen x gezien, das niet de hoofzaak. Heb meer zin in Toni Rios, mmm heerlijk.

Waarschuw beheerder
Nah die niet dan, weet ik veel...

%-)