Partyflock

Forumonderwerp · 655854
2601x bekeken
Betreft: evenement: Project: Hardcore, zaterdag 3 april 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
wie komt er naar project hardcore op 3 april????
ik hoop veel volk
belgie kan dat gebruiken

Waarschuw beheerder
whehe heb me kaartje al effies!

whaha volgas los!
Waarschuw beheerder
kwil wel gaan ma kweet nie wa aan te doen. me al da gezaag over lonsdale en al. iemand suggesties?
Waarschuw beheerder
kwil wel gaan ma kweet nie wa aan te doen. me al da gezaag over lonsdale en al. iemand suggesties?

dan doe je niets aan
Waarschuw beheerder
kaartje is binnne :d

Waarschuw beheerder
mijn kaartje ook al binnen :yes:

Heeft iemand enig idee hoeveel mensen erin kunnen?!
Waarschuw beheerder
250 mensen

Waarschuw beheerder
donateur
iets van 7000

Waarschuw beheerder
in hal 8 kunnen er meer dan 7000 in hoor ;)
Waarschuw beheerder
goed geluid??
en is er ook zo'n kraampje waar je t-shirts enzo kan kope?

Waarschuw beheerder
vorig jaar was het geluid in begin ongelooflijk ruk, later op de avond werd het beter maar het kan nog altijd veel harder :)
week erna is het Mayday en PH gaat hun geluidsinstallatie gebruiken dus komt wel goed
en er waren 3 à 4 kraampjes dacht ik met merchandise dus nu ook wel :)

Waarschuw beheerder
vorig jaar zaten we in zaal 3 dacht ik en zolang daar de deuren open waren kon het geluid niet harder. pas toen het grootste gedeelte van de mensen binnen waren gingen de deuren dicht en werd het geluid harder gezet.

dit jaar zitten we dacht ik in zaal 5 welke geheel geluidsgeisoleerd is, NO SOUND LIMIT (de zaal in elk geval niet) dus word dit jaar gewoon weer vet knallen.

maar word zowiezo vet feest (moet wel) want is mijn verjaardagsfeestie :P

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

NOG 9 nachies slapen

Waarschuw beheerder
Dit jaar gebruiken ze zaal 8. Zo staat het tenminste op de site :yes:

Waarschuw beheerder
dat zeiden ze vorig jaar ook, dat ze het in hal 8 gingen doen, hebbe ze ons toch mooi in zaal 3 gezet....

veel beloven en weinig geven, zo gaat dat
Waarschuw beheerder
donateur
Nog ff een paar nachtjes slapen....en dan gaan we los!!! :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook aanwezig :D

Waarschuw beheerder
Heb Gisteren me kaartje gehaald.... Nu nog effe vervoer regelen...haha!!!
Waarschuw beheerder
Weet er iemand hoe dat bij project hardcore geregeld is met beveiliging ik heb namelijk geen zin om zometeen in een belgische cel te zitten alleen omdat ik een paar pillen meeneem
Waarschuw beheerder
hier in België weet je het met de security nooit... soms laten ze je zo door en soms word je behandeld als een crimineel :-| mjah, better stick on the safe side en best ni teveel meenemen als je het mij vraagt :-d

Waarschuw beheerder
Goed bezig Chriz :D

Dat noem ik een goeie voorbereiding :yes:

Waarschuw beheerder
ach de security hier verschilt niet van de security in NL hoor, je moet gewoon geluk hebben ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon geen drugs gebruiken O:)
Waarschuw beheerder
ach de security hier verschilt niet van de security in NL

in belgie stelt ut niets voor..

Waarschuw beheerder
nouw ben al in plaatsen geweest in BE waar het wel wat voorstelde :|
en in NL waar het nix voorstelde :|

dus voor mij is er geen verschil :p
Waarschuw beheerder
kga der zeker bij zijn---> eerste rave :p
tot volgende week mensen :D

Waarschuw beheerder
ik niet :D

no sound limit... dat ken ik al! elk jaar beloven ze dat het harder en beter gaat worden. en elk jaar draaien ze nóg slechter dan het jaar ervoor en staat de muziek nóg stiller
ik ben elk jaar geweest omdat het voor mij niet zo ver is dan al die feestjes in holland, in de hoop dat ze hun beloftes eens waar gaan maken. maar het word elk jaar slechter en slechter, dus mij zie je er niet meer!

Waarschuw beheerder
Geef mij maar terug de feesjes in het sportpaleis... Zeker de Global Hardcore nations die waren pas goed... Vanaf dat project hardcore het enige grote evenement is in Belgie is het afgezwakt hier want project hardcore haalde nooit de goede sfeer of goede draaistyle van de goede oude tijd....

Waarschuw beheerder
little dreamer & bierbos, ik geef jullie meer dan gelijk !

Waarschuw beheerder
Ik kom!!

Waarschuw beheerder
ja, die feestjes in 't sportpaleis waren echt zalig! toen hoorde je de muziek op de bovenste tribune even hard dan dat ie nu op project hardcore staat :S en de sfeer was ook (y)
spijtig dat die tijd voorbij is :-(

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
zeg mense der is nieuws
der is op de parking van 19,00 tot 21,00 een warming up op de parking van flanders expo der staat een truck met boxe op en dj fast zal draaie van 19.00 tot 20.45 en daarna dj foe tot 21.00 en dan opent hij op project om 21.00 tot22.00 dus voor de vroege feestvogels om 19.00 op de parking en beukuhhhhhh see you al there dien truck is trouwens te herkenne ze komt van red bull grtzzzzzzzzz the son of hellrazor en oh ja voor de mense van antwerpen de bus vertrekt om 17.00 !!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel erg leuk idee die truck!
Zal kijken of ik er wat vroeger ken zijn...

Sfeer in Sportpaleis is ook niet altijd goed geweest hoor! Vond het nu in Gent wel erg gezellig...

Waarschuw beheerder
Nog weekje!! kan eigenlijks niet meer wachten!!
wordt gruwelijk feestje!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal er ook zijn :D

Waarschuw beheerder
@lindaatje staat 100 procentvast hoor dus zeker es kome kijke mijn maatje dj fast gaat de beste core meepakke dus daword al een feestje op zich

Waarschuw beheerder
@ eggie hehehe je zult je vingers aflikke hoor garantieeee

Waarschuw beheerder
Heb vervoer geregeld...Als het zo is als vorig ben echt ik wel teverden want dat was me een Porject jonguhhh... volgend weekend al...Heb er zin an!!!!

Waarschuw beheerder
Ja vroeger in het sportpaleis op de bovenste tribunne die massa zien feesten was echt wel een leuk plaatje. Die tijden zijn veranderd maar we maken de zaterdag 1 groot feest van :)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
Damn...heb er teveel zin in :D
smiddags gent onveilig maken..
"bolleke's" drinken :yes:

en dan om 19uur die truck opzoeken...
Ohw ohw...
Wordt weer AA power...:bier:
Waarschuw beheerder
Project: Hardcore nieuwsbrief

klik hier

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NOg mensen uit Haarlem,adam die hier heen gaan

Waarschuw beheerder
Ja ik ...hahaha o ja ik ga met jou :bounge:. Ik had gehoord dat ze drugshonden bij de ingang hebben weet iemand behalfe Mitsu daar meer van ?:P

Waarschuw beheerder
die ginge ze vorig jaar ook meebrengen en heb toen niets gezien van politie :d

Waarschuw beheerder
Drugshonden bij de ingang is altijd mogenlijk... En voor die met de auto gaan zou ik opassen want er zullen zeker wodca controles worden gedaan...

Waarschuw beheerder
donateur
je ken et beste gwon lekker an de :bier: gaan voor een keertje, beter dan dat je misschien tog gepakt wordt en 'gezellig' in de bak mag zitte daarzo! Ik neem het zekere voor het onzekere!

tot zaterdag! maaaaaazel! :bounce:

Waarschuw beheerder
Kheb dr ook fucking zin in!!!!

Volgende week weer helemaal van god los!!!
:bounce:

Waarschuw beheerder
Bestaat er een god dan? :p

Waarschuw beheerder
at the maus tis hier in belgie anders dan in nederland hangt er van af of je en beetje een tof iemand hebt als je een galbak hebt hale ze der honde bij weest gewoon voorziichtig en pas op bij de invalswegen daar is er meestal controle veel plezier en tot op project HARDCORE TILL WE DIE !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Dit lijkt me idd een leuk feestje..en of ik kom hangt van 1 persoon af :yes: want niemand van me vriendenclub gaat erheen..
Ik ben nog steeds niet bijgekomen van afg zaterdag Nordcore :kwijl: dat was gewoon MEGA :yes:
Maar misschien ikke wel komen..ben vrij dit weekend dus :P :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 63236, 71972}
Waarschuw beheerder
als ik vervoer kan vinden er naartoe dan kom ik zeker..
is een beetje jammer dat iedereen een week vantevoren afzegt :(