51 volgers · 634796x bekeken
1.Endymion & Ophidian Live @ Moh
Twijfel nooit aan wie ik ben
Maar dat is wel echt live ja, hebben ze lekker gedaan zo
Maar dat is wel echt live ja, hebben ze lekker gedaan zo
baal er best van dat de hele groep naar radium wou
had liever bij endymion & ophidian gestaan,
maar radium had ook zeker een vette set
1: Nico E Tetta - Untoucheables
2: Endymion & Meagashira - ID
3: Promo - The Tablet
4: Catscan - The Design
5: Amnesys - Elevation
groot geluid
durf ik in twijfel te nemen
Wat is die nieuwe Endymion & Meagashira heerlijk zeg
was te verwachten natuurlijk
1.Ophidian - Pegasus
2.Bodylotion - Neighbourhood Crime(Tha Playah Remix)
3.Mad Dog & Meccano Twins - Superior
4.Darkvizion - Rize
5.Meccano Twins - Beta Release
ff wat anders geluisterd weer..
maar Ophidian moest effe op 1
durf ik in twijfel te nemen of is het ze voor 1 keer toch gelukt om goed geluid te hebben in de b.b.h?
Ik snap jou gekots op moh niet zo.. je bent er 2x geweest, 2x een geweldig en je spreekt van een KK de KK geweldig feest in je waarderingen..
Prima als je het een ***feest vindt, maar kom dan ook ff met geloofwaardige argumenten.
laatste aanpassing
Wat is die nieuwe Endymion & Meagashira heerlijk zeg
ja die is echt super
Waar heb je het over?
het geluid dat nooit goed is in de b.b.h
Ik snap jou gekots op moh niet zo.. je bent er 2x geweest, 2x een geweldig
dat is de totaal beleving van het feest wat ik ondertussen 3 jaar geleden heb meegemaakt. ondertussen heb ik legio aan feesten meegemaakt waar beter volk kwam waar beter geluid was wel uberhaupt wèl sfeer was..
maar om af te gaan op mijn waarderingen is niet rendabel, omdat ik bijvoorbeeld nu Project Hardcore een "goed" geef en Hardbass (bijvoorbeeld) een "geweldig" heb gegeven terwijl ik dat feest misschien vandaag de dag nog slechts een "voldoende" of "ok" zou geven..
verder ging ik af op verhalen van vrienden/kennisen die wel waren gegaan en mij precies vertelde wat ik al dacht en dus ben ik uitgekeken op moh
laatste aanpassing
bevallen. Komt bij dat Amnesys draaide in de achterste (koepel)zaal.. Dat geluid daar ragt echt verreweg het hardste van alle zalen
Geluid was idd zeer goed daar
Vond het stukken beter dan het geluid bij de main, vond de hele zaal eigenlijk beter trouwens maargoed..
Snap dat gezeik op Masters ook niet zo hoor, vorig jaar voor het eerst geweest en was me echt (veel beter dan verwacht) goed bevallen
Dit jaar ook trouwens
Zijn betere indoor feesten maar vind dat anti-MOH gezeik vaak ook overdreven hoor..
laatste aanpassing
verder ging ik af op verhalen van vrienden/kennisen
Dat is nooit goed natuurlijk, iedereen beleeft een feest anders
1: Tommyknocker - Criminal
2: Meccano Twins - Domin-Hated
3: Amnesys - Raw Generation
4: Ophidian - Butterfly VIP
5: Tha Playah - Hit Em
Mooi lijstje
laatste aanpassing
Opening Nico E Tetta, wat draaide die lui grof zeg, heerlijk! Hele sterke opbouw en mixtechnisch ook sterk. En 2 te grappige kerels haha
heb 't idee dat ze wel goed bezig zijn de laatste tijd
Dat is nooit goed natuurlijk, iedereen beleeft een feest anders
mwoah als ik 'n verhaal hoor van 'n maatje met wie ik vaak naar feesten gaan en met wie ik ook meestal dezelfde mening heb vind ik het wel betrouwbaar genoeg
waarom hap je zo op alles wat ik zeg? 
het is nou eenmaal niet een standaard plaatje die elke dj zo even ergens tussen stopt
als opening zou hij nog wel kunnen maar heb Promo 'm op Payback Time 'n keer ergens tussen horen stoppen vind ik toch wel gedurft opzich, maar dat zegt meer over de klasse van die held
het is nou eenmaal niet een standaard plaatje die elke dj zo even ergens tussen stopt
als opening zou hij nog wel kunnen maar heb Promo 'm op Payback Time 'n keer ergens tussen horen stoppen vind ik toch wel gedurft opzich, maar dat zegt meer over de klasse van die held
waarom hap je zo op alles wat ik zeg?
Toevallig vandaag 2x
Nouja ik ben het er gewoon echt niet mee eens, prima nummertje om in te mixen, die tikjes/bliebjes kun je juist vet laten doorkomen. Ook niet bijsterlijk moeilijk ofzo. Daar hoef je echt geen promo voor te heten.
laatste aanpassing
Nieuwe Amnesys komt lekker vaak terug, is ook zeker de beste mainstream plaat van het moment...
Heb een review ervan geschreven, en wel alhier: http://www.theharderview.com/review-amnesys-elevation/
Overigens mag Domin-Hated gedurfd zijn of niet, die plaat heeft gewoon moddervette meedogenloze kicks en daarom is ie geweldig, dat ie maar veel vaker ergens tussen gestopt wordt!
Heb een review ervan geschreven, en wel alhier: http://www.theharderview.com/review-amnesys-elevation/
Overigens mag Domin-Hated gedurfd zijn of niet, die plaat heeft gewoon moddervette meedogenloze kicks en daarom is ie geweldig, dat ie maar veel vaker ergens tussen gestopt wordt!
durf ik in twijfel te nemenof is het ze voor 1 keer toch gelukt om goed geluid te hebben in de b.b.h?
Het was harder geluid dan op de meeste andere feesten in het land. In Qontrol, Thunderdome en Project Hardcore bijvoorbeeld konden er zeker niet aan tippen. Vooral dat geluid in hardcore 2 waar Amnesys moest draaien.
nu noem je ook niet echt geluids waardige feesten.. De Rai is altijd kut.. En wat Thunderdome betreft ligt het er maar net aan welke zaal je bedoelde en hoe laat je daar was, en wat Project Hardcore betreft lijkt het me sterk dat moh beter geluid had maar goed daar was ik niet bij dus kan ik niet over oordelen.. Vind het alleen jammer dat je voor goed geluid tegenwoordig naar Duitsland moet of de Hmh of de betere outdoor party's (n)
En wat Thunderdome betreft ligt het er maar net aan welke zaal je bedoelde en hoe laat je daar was, en wat Project Hardcore betreft lijkt het me sterk dat moh beter geluid had maar goed daar was ik niet bij dus kan ik niet over oordelen.. Vind het alleen jammer dat je voor goed geluid tegenwoordig naar Duitsland moet of de Hmh of de betere outdoor party's (n)
Duitsland zou je het niet mee kunnen vergelijken maar het geluid was gewoon erg goed. Thunderdome kon geen 1 zaal tegen het geluid van Masters op. Project Hardcore is gelijkwaardig maar dan toch weer veel kleiner. Mensen van Art of Dance hadden gewoon goed hun best gedaan en waarschijnlijk heeft Gemeente Den Bosch ze ook gematst want het geluid was op de Maaspoort (andere kant van de stad) luid en duidelijk te horen.
En wat Thunderdome betreft ligt het er maar net aan welke zaal je bedoelde
Dat geldt dus ook voor de brabant halle
en wat Project Hardcore betreft lijkt het me sterk dat moh beter geluid had
niet te vergelijken, de kleinste zaal in bbh is al groter dan de Project hardcore zaal, bewijze van.
After MOH 2:
1: The Viper - Live A Lie
2: Tommyknocker - Criminal
3: Tommyknocker & The Viper - Prophecy Unfolds (Tha Playah Remix) (die kick in die koepelzaal inderdaad
4: Evil Activities - We're gonna get you
5: Art of figthers - Bomberman

![Dan [CORE CRIMINAL]](/images/user/566137_3483229.jpg)