Triax
dat is dus echt de meest overgewaardeerde artiest van 2008 geweest
d00p, het is dat je wel enigszins verstand van muziek heb met je AFX avatar, maar je verlaagt je nu net zo als al die 'idioten aan de pillen' door je anti-mainstream in te stellen en dan in je agenda MOH te hebben staan en eerder genoemde 'heer van Soest' in je favorieten.
om plaatjes te draaien op de grote feesten, vond het nodig om 3 maal nobody said it was easy te draaien. Elke idioot aan de pillen ging dan weer door het lint,aanstekertje de lucht in. Zal het maar niet hebben over de andere nrs die totaal draaien op een pop sample, want dat schijnt toch wel de hardcore hype te zijn van 2008
Vind ik niet. Dat een paar tracks van um in de smaak vallen wil nog niet zeggen dat hij als producer overgewaardeerd is Heeft gewoon een paar best lekkere tracks gemaakt!
Lekker belangrijk man, iedereen zit overal aan de drugs.. Dat heeft echt totaal niks met de kwaliteit van de muziek te maken..
Dat een paar tracks van um in de smaak vallen wil nog niet zeggen dat hij als producer overgewaardeerd is
En nu ik MOH heb bezocht heb ik geen recht van spreken meer?
Uitspraak van The Kriminalop dinsdag 11 november 2008 om 12:09:
Ik vind deze remix echt 3x niks..
ik had natuurlijk moeten zeggen: 'Ik vind hem overgewaardeerd' het blijft PF natuurlijk
probeer te zeggen er een verschil is tussen overgewaardeerd worden en gewoon een paar tracks maken die goed in de smaak vallen.
Lekker belangrijk man, iedereen zit overal aan de drugs.. Dat heeft echt totaal niks met de kwaliteit van de muziek te maken..
dat zeg ik niet, maar je doet net alsof er alleen van die pophitjes en music for the masses zijn gemaakt met makkelijke orgeltjes enzo, en als je dan MOH als referentiekader neemt tsja dan kan ik begrijpen dat je de mainstream dit jaar kut vond
ik zag toch echt dit jaar hier en in het Algemeen Hardcore Toppa het woord 'held' en 'Triax' samen in één zin vallen, dat vind ik gewoon erg overdreven
respect voor zijn ding en dat die fans weet te vergaren, maar om nou te zeggen dat het door de grote namen is opgepikt nee, een Distorted Revelation doet het dan nog beter met 1 plaat en gelijk in de tas van een paar grote namen
Distorted Revelation doet het dan nog beter met 1 plaat en gelijk in de tas van een paar grote namen
maar je verlaagt je nu net zo als al die 'idioten aan de pillen' door je anti-mainstream in te stellen en dan in je agenda MOH te hebben staan
Persoonlijk vind ik alles wat dit jaar uit de neophyte records stal is gekomen echt een ramp. En met name heer van Soest
Vind dit persoonlijk een van de beste grappen van dit jaar. Je moet eens heel goed luisteren naar hoe ongelooflijk vakkundig alles uit de Neophyte-stal in elkaar zit. Er zijn momenteel weinig 'productiehuizen' die zich kunnen meten met hun niveau. Álles wat ze doen is goed tot briljant, om het maar niet te hebben over de ijzersterke producties en mastering.
huh ?
Thanks dude, maar nu overwaardeer je me
"idioten aan de pillen" en anti-mainstream opstellen die 2 gaan echt lang niet altijd samen
Je moet eens heel goed luisteren naar hoe ongelooflijk vakkundig alles uit de Neophyte-stal in elkaar zit. Er zijn momenteel weinig 'productiehuizen' die zich kunnen meten met hun niveau. Álles wat ze doen is goed tot briljant, om het maar niet te hebben over de ijzersterke producties en mastering.
Thanks dude, maar nu overwaardeer je me
Net als bij de Heeeeeer djampengg
Appels met peren
het Bananelied
Relatief weinig top 5jes vandaag
nee, ik ben slechts een wannabee
Tering ben echt benieuwd naar die ENZYME INJECTION 5 Gewoon echt te veel nieuwe tracks!
01 Nosferatu & Endymion - Pass the Bottles
02 Sei2ure - The Demonizer
03 Ophidian - Pegasus
04 Endymion - Power of Knowledge
05 Weapon X - Planet Rocker
06 Nosferatu - Hit 'n Run
07 Project Omeaga - Lady Alzheimer
08 Ruffneck & Mindustries - Xenophobia
09 Ruffneck & Ophidian - The Real
10 Hamunaptra ft. Ophidian & Ruffneck - Flying Saucer
11 Nexes & Tha Playah - True to the Game
12 Ruffneck & Sei2ure - Armorgeddon
Zou hier trouwens een sample inzitten uit zo'n typische Marco V plaat van begin dit decennium?
"You make me feel like a flying saucer, I hear the sound of your drum..."
01 Nosferatu & Endymion - Pass the Bottles
02 Sei2ure - The Demonizer
03 Ophidian - Pegasus
04 Endymion - Power of Knowledge
05 Weapon X - Planet Rocker
06 Nosferatu - Hit 'n Run
07 Project Omeaga - Lady Alzheimer
08 Ruffneck & Mindustries - Xenophobia
09 Ruffneck & Ophidian - The Real
10 Hamunaptra ft. Ophidian & Ruffneck - Flying Saucer
11 Nexes & Tha Playah - True to the Game