Die gozer is de shit!
Tommy
jawel, zeker lekker !
1 Amnesys - Mainstream Nitro
2 Serial Killaz & Outback - Torture
3 Tommyknocker - Learn From The Pain
4 Art Of Fighters - Premonition
5 Mad Dog - Dangerous
1.Partyraiser & Scrape Face - Dancin On Your Grave
2.Triax - Mettalic Violence
3.Paco Rincon Vs The Guardian & Supreme Entity - 99 Problems
4. Art of Fighters - Redemption
5. Stunned Guys - Raise Cain
Nog te zacht uitgedrukt, meesterlijk is het juiste woord
erg lekkere nummertjes inderdaad
Mad Dog - Disorder (beste plaat van hem )
3. E-Noid - DNA Theory
ik plaats een top 5 omdat ik het lekkere party hardcore vind met (meestal) een lekker melodietje erin niet omdat ik wil laten zien dat ik ook platen ken die weinig gedraaid worden maar toch goed zijn, dat interreseerd me ook niet zo veel eigenlijk 't gaat er voor mij gewoon om welke titel ik op dat moment dat ik een top 5 plaats in m'n hoofd heb (meestal omdat ik die songs dan in m'n hoofd heb de hele dag)
Uitspraak vanMike-I op maandag 25 juni 2007 om 17:34:
ik plaats een top 5 omdat ik het lekkere party hardcore vind met (meestal) een lekker melodietje erin niet omdat ik wil laten zien dat ik ook platen ken die weinig gedraaid worden maar toch goed zijn, dat interreseerd me ook niet zo veel eigenlijk 't gaat er voor mij gewoon om welke titel ik op dat moment dat ik een top 5 plaats in m'n hoofd heb (meestal omdat ik die songs dan in m'n hoofd heb de hele dag)
Exactemundo
lekkere party hardcore
platen die weinig gedraaid worden maar toch goed zijn
Dat laatste vind ik zeker goed, leer ik meer en goei liedjes kennen !
( en als iemand nog een paar liedjes kent in de stijl van Alex B & Promo - Bij gebrek aan beter, zo die lekkere rauwe (redelijk lekker tempo) bass, let me know )
Lenny Dee - The Dreamer ( DJ Promo remix???)
Lenny Dee - The Dreamer ( DJ Promo remix???)
maar ik plaats een top 5 omdat ik het lekkere party hardcore vind met (meestal) een lekker melodietje erin niet omdat ik wil laten zien dat ik ook platen ken die weinig gedraaid worden maar toch goed zijn, dat interreseerd me ook niet zo veel eigenlijk 't gaat er voor mij gewoon om welke titel ik op dat moment dat ik een top 5 plaats in m'n hoofd heb (meestal omdat ik die songs dan in m'n hoofd heb de hele dag )
No offense dus voor jullie dus als je dat dacht.
Man man man wat was dit VET! Wat een vette plaat!!
Je kunt dat origineel nooit, ik herhaal NOOIT overtreffen...
2. ?????? - Hustlers & Hardcore
Zou deze de nieuwe Evil Activities vs. Endymion kunnen zijn?