Dit was toch hardcore dag top-5, of mag trance nu ook al?
Waar gaat het toch heen met deze wereld vol niet-intellectuele mensen.
Je intellectuele vermogen heeft weinig van doen met je opleidingsniveau, sukkelaar... Je bent wellicht geen debiel, maar je weet je wel zo te gedragen... als dit topic je stoort op de één of andere manier is t voor jou zaak om ergens anders te gaan posten. Dat Korsakoff-muziek door Catscan gemaakt wordt weet iedereen in dit topic. De meeste vaste posters in dit topic hebben een bredere smaak dan de gemiddelde hardcore-luisteraar, wat je dus ook terugziet in hun top 5en. Daar kan dus ook Korsakoff tussenzitten, of Cosmic Gate of Michael Jackson voor mijn part. Als dat je niet past, heb je toch écht pech. Zet anders gewoon je eigen bikkelhardcore top 5 neer en houd voor de rest je klep. .
Waar slaat dat nu weer op, ik zit op het HBO, dus ik zal wel niet debiel zijn lijkt mij.Dus jij wou beweren dat je intellectueel was, makkelijk gezegd.
Ik vind Korsakoff gewoon trancemuziek, wat ze nog niet eens zelf geproduceerd heeft.
Amen
us ik mag hier nix zeggen over wat in mijn ogen niks met hardcore te maken heeft?
Je intellectuele vermogen heeft weinig van doen met je opleidingsniveau, sukkelaar... Je bent wellicht geen debiel, maar je weet je wel zo te gedragen... als dit topic je stoort op de één of andere manier is t voor jou zaak om ergens anders te gaan posten. Dat Korsakoff-muziek door Catscan gemaakt wordt weet iedereen in dit topic. De meeste vaste posters in dit topic hebben een bredere smaak dan de gemiddelde hardcore-luisteraar, wat je dus ook terugziet in hun top 5en. Daar kan dus ook Korsakoff tussenzitten, of Cosmic Gate of Michael Jackson voor mijn part. Als dat je niet past, heb je toch écht pech. Zet anders gewoon je eigen bikkelhardcore top 5 neer en houd voor de rest je klep
Zet anders gewoon je eigen bikkelhardcore top 5 nee
Je intellectuele vermogen heeft weinig van doen met je opleidingsniveau, sukkelaar... Je bent wellicht geen debiel, maar je weet je wel zo te gedragen... als dit topic je stoort op de één of andere manier is t voor jou zaak om ergens anders te gaan posten. Dat Korsakoff-muziek door Catscan gemaakt wordt weet iedereen in dit topic. De meeste vaste posters in dit topic hebben een bredere smaak dan de gemiddelde hardcore-luisteraar, wat je dus ook terugziet in hun top 5en. Daar kan dus ook Korsakoff tussenzitten, of Cosmic Gate of Michael Jackson voor mijn part. Als dat je niet past, heb je toch écht pech. Zet anders gewoon je eigen bikkelhardcore top 5 neer en houd voor de rest je klep. .
Mooi gezegd knaap
4. Korsakoff - Tamara
5. Mad Dog - Pyramidal Attitude
1 Promo & X-Ess - Vicious Circle
2 E-Rick & Tactic - Hardcore Rules The World
3 Promo & Catscan - Midnight Impact
4 Neophyte & Stunned Guys - Revolution 909
5 Isaac & The Viper - The Real Shit (Mad-E-Fact Mix)
1. Hellsystem - My Gun ( Nitrogenetics remix)
2. T-Junction - The Understructables
3. Proto X- Hell for a hustler
4. Predator & Angerfist - Silent Notes
5. Hellsystem - My Gun
ik denk dat sommigen sarcasme niet begrijpen
1. Mr Kill - Voodoo Magic
2. The Outside Agency - Antichrist Rip (the DJ Producer's Visions of Angels Remix)
3. Micron - Microbeat
4. Tim Exile - Post-Toxic Finger Disorder
5. Dj Hidden - Times Like These
1. Mr Kill - Voodoo Magic
2. The Outside Agency - Antichrist Rip (the DJ Producer's Visions of Angels Remix)
3. Micron - Microbeat
4. Tim Exile - Post-Toxic Finger Disorder
5. Dj Hidden - Times Like These
mee!
Uitspraak vanMike-I op donderdag 3 mei 2007 om 21:32:
weer een Korsakoff top 5! echt super nummers om gewoon naar te luisteren zeg maar
1. Seperated Wolrd
2. Stardom
3. Backfire
4. Audioholic
5. Face 2 Face (Ft. Outblast)
Dit was toch hardcore dag top-5, of mag trance nu ook al?
Erg grappig ook
Jij weet dus niet het verschil tussen trance en hardcore
Dit is gewoon haar style...En als je het niet leuk vind luister je er toch niet naar
Wel raar dat je oldschool dan weer wel leuk vind
maar ja
En alsof Korsakoff het meest duidelijke voorbeeld is van Oldskool vind ik dan ook weer niet
Tuurlijk weet ik dat verschil wel, maar ik hou er niet zo van als ze zodanig gecombineerd worden dat het merendeels in een trance-hokje te plaatsen is.
Maar ik ik vind het raar dat jij dat trance vindHet is gewoon main
Ik val je niet aan ofzo
Ik vindt niet dat als het boven de 150,160 BPM zit, het al direct in de hardcore-categorie valt in te delen, dan zou Drum n Bass daar ook onder vallen zeg maar.
Nee ik snap je punt, maar ben niet zo'n liefhebber van haar, dus dan mag ik haar graag wat afzeiken e.d.
Maar wat is jou hardcore top5 dan???
Er zijn genoeg mensen die mijn muziek ook niet leuk vinden
ieder zijn ding
Toch??
trancecore
Ik heb zelfs hardstyle tracks gemaakt die 155 bpm waren