ja hou ook alleen van het beuk werk maar loop die met kale kop rond hoor
ja maar had heletijd geleden een site voor de beste hardcore ooit ben jammer genoeg de site kwijt
psies verbreedt hier je horizon en val niet voor de charmes van het kistenvolk dan komt t wel goed met jou
Telkens als er een nummer in het 'noem een plaat in welke stijl dan ook' topic langskwam en ik kende hem niet zocht ik hem op zodat ik wist wat ze bedoelden
wie luisterd er eigenlijk weleens naar mohradio?
Het is voor mij in '94 begonnen toen ik 10 jaar was, ook mede doordat me overbuurjongen Danny van Neophyte was hoorde ik de muziek steeds vaker voorbij komen en ook zat ik vaak bij Danny thuis tracks te luisteren.
Zo roldde ik er een beetje in en op de basisschool was ik ook een van de weinigen die met cdtjes aankwam ( Thunderdome's enzo) met de trant van moet je dit es horen.
Naarmate de commerciele platen kwamen zoals Hakkubar en Gabber wijffie gingen veel der mee kappen maar ik luisterde er toch niet naar en kocht lekker Thunderdome's en andere cd's.
Op de Middelbare school raakte het in een dip ( de hardcore scene ) maar door me beste maat ( die ik daar heb leren kennen ) hielden we elkaar in leven en bleven ernaar luisteren.
In de loop van de tijd ben ik wel experimenteler geworden en zo rond 2000-2001 ook Ambient,IDM,Breakcore,Jump en allerlei ander spul gaan luisteren.
Maar hardcore blijft en is nummer 1 voor me.
nee gewoon wat je zelf wil...
en luister ook gewoon wat je zelf vet vind en niet omdat anderen het wel of niet vet vinden...
nee gewoon wat je zelf wil...
en luister ook gewoon wat je zelf vet vind en niet omdat anderen het wel of niet vet vinden...
Damn ouwe goeroe
Maar je hebt wel weer gelijk
En gewoon schijt hebben aan de kortzichtige mensen. Heb zelf ook wel eens aanvaringen op feestjes met groepjes jonge gasten die in Lonsdale/Pitbullkleding lopen te pogoën en dan mij komen vragen wat ik er te zoeken heb met m'n replayvest en dat ik een nepgabber ben
Ten eerste ben ik geen gabber, en als ik dan een inhoudelijke discussie met ze aan ga raken ze over de zeik omdat ze er niks van snappen. Nu moet ik ook zeggen dat er hier in het oosten ook aardig wat hersenloos volk rondloopt op hardcorefeesten
ja ga je dan vaak naar feesten?
haha
en dat verhaal van die aanvaringen klinken overbekend... maar je lult ze er binnen een halve minuut uit en enige wat ze dan nog kunnen uitbrengen is KKCLUBKUT oid
toch altijd weer een hoogtepunt van zo'n avond
Laat Auke maar schuiven in ze Replay vest
ja ik ken het niet weten ben er nog nooit geweest
wie draagt er van jullie lonsdale?
Ik draag het af en toe nog wel maar dat zijn meer nette truien en daar gewoon onder een Jack & Jones overhemd ofzo,en normale schoenen.. gewoon beetje modieus.
Ooit es gehad die truien en vind ze eigenlijk zonde om niet meer te dragen.
Niet dat ik het draag met de bedoeling van: ik draag Lonsdale ik ben gabber of ik haat buitenlanders, of wat dan ook.laatste aanpassing 30 november 2005 16:10
Ik draag het af en toe nog wel maar dat zijn meer nette truien en daar gewoon onder een Jack & Jones overhemd ofzo,en normale schoenen.. gewoon beetje modieus.
Ooit es gehad die truien en vind ze eigenlijk zonde om niet meer te dragen.
Niet dat ik het draag met de bedoeling van: ik draag Lonsdale ik ben gabber of ik haat buitenlanders, of wat dan ook.laatste aanpassing 30 november 2005 16:10
Sja dat moet ook gewoon kunnen vind ik. Draag het zelf niet maar iedereen moet dat voor zichzelf bepalen. Heb er alleen in het begin van de gabberperiode aan meegedaan. En heb ik geen spijt van
Heb nu nog 2 cavello's een aus, 2 aus korte broeken en een boel longsleeves van o.a bzrk, megarave, id&t, boehda enz.
Draag ze nog weleens met voetbal om de rest een btje op te naaien
trance vooral in de 98-2001 periode