Partyflock

Forumonderwerp · 655452
454x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Hier een vraag maar raak rubriek over dingen maakt niet uit wat !! Weet bijna altijd wel een oplossing te vinden (en anders kijk ik bij de oplossingen)

Vragen met betrekking over een bepaald persoon kan niet altijd beantwoord worden ben helaas niet in het bezit van een afzeik-vergunnung !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Fonk: Sommige deksels rollen in de put en dan is alles kut haha..!!
En sex met iemand die zo gaan liggen is Hoerenloperij-praktijken of met minderjarig up-coming slettebakje..niet zoals ik bedoel !!

Ken alleen de fuck like Crazy style en die is niet voor de meeste mensen weg gelegd...Hardcore sex..haha en most of all hard house music!! Sow kiss my ass and suck yourself loosers..Hardcoresex is the future an reality en fucking lekker na ja haha !! Hij gaat goed zo..

<dan zou het iets zijn van..optie 2!!
Die valt onder wat ik ermee wil zeggen ja anders zat ik nu niet te flocken maar lag zwaar te focken zouwut niet dan ?? <--Weet ik helaas niet het antwoord op > Gezocht reputatie-hoer voor Flock Fock vraagje..reageer gerust via topic..pic met een c okay dan !!
:P

En weet jij een paal dan ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat snap je niet...heb je raad nodig advies heb ik alleen nog in de kleur paars..

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaahah wat te gek crazy!!! ik zou bijna zeggen zullen we een clubje op richten??
The HardcoreSex Club of
The Hardcore Sex Xclusive Club of
PartFlock Hardcore Sex X-Clusive Members

hahah damnn leuk jou verhalen te lezen kreeg bijna ergens zin in:P

ff koffie pakken:P:P

:O

Waarschuw beheerder
waarom zit ik nu op school en niet thuis
waarom?????

Waarschuw beheerder
donateur
hmm nou wees blij je op internet kan meid!! hahaahaa dat kon en mocht ik vroeger niet:p wel alles altijd geprobeert maar ja:/
Leerze:)
Waarschuw beheerder
donateur
Fonk : Ik heb al een club je opgericht voor meesen meej een lillik gezicht komt erbij kom erbij..haha !!

Nee sex is voor mij iets voor mezelf..
zou trouwens toch te shoquerend zijn voor mijn medemens haha...

Naughty : Omdat je een vak moet leren om met die papieren ff aan de bak te komen en dan zoveel cash verdient dat je meer thuis bent ?!
You go Girl...
Waarschuw beheerder
Ben op me kin gevallen..hoe kan dat ??
Waarschuw beheerder
donateur
Ow jeej...je bent zeker weer zonder begeleiding op stap geweest en dat ging GHBijna goed tot dat ene struikel moment..ja daar heb je begeleiding voor maak er ook gebruik van is wel zo veilig haha
(k)

Waarschuw beheerder
donateur
whahaaha:P

Waarschuw beheerder
2 Groovemens,

ik vroeg me eigen af of dat je die dingen die je allemaal zegt ook egt meent,of is het gewoon een beetje stoere praat tegen mensen die je nie eens kent.Eerlijk antwoorden he?!
Waarschuw beheerder
donateur
Er zitten blijkbaar slimme mensen hier op Flock die alles al weten...!!?? Duss....;P