| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 24 januari 2004 om 12:00 |
Supervet Feesie in het begin erg druk maar daar kwam later verandering in
doe je netjes?
fotos online
Vond het een zeer vet feest! 
Vince, darkraver en Bass D
heb de hele tijd voor gestaan zeer vet!
Ik had nog een klein flesje bacardi mee naar binnen gesmokkelt en aan de darkraver gegeven
! vond ie wel zeer vet!
!
Vond de sfeer ook zeer relaxed!
Vince, darkraver en Bass D
heb de hele tijd voor gestaan zeer vet!
Ik had nog een klein flesje bacardi mee naar binnen gesmokkelt en aan de darkraver gegeven
Vond de sfeer ook zeer relaxed!
whaha, alleen ff in de rij gestaan.
toen buiten (auto) gewacht op de rest.
was heerlijk rustig op de parkeerplaats
met ene daan uit vlaardingen rondgehangen
nu ga ik lasagna eten slapen ofzo

toen buiten (auto) gewacht op de rest.
was heerlijk rustig op de parkeerplaats
met ene daan uit vlaardingen rondgehangen
nu ga ik lasagna eten slapen ofzo
wat een set pfff
Was alleen iets te druk
Hing een lekker sfeertje
Wat ik vaag vond dat er een laag water in de 2e zaal stond..
Al met al Super volgende MC aanwezig..
mindcontroller was weer helemaal geweldig, net als voorgaande edities (m.u.v. MC III, niet dat die niet geweldig was, dat weet ik namelijk niet, want toen was ik afwazig
)
de muziek was super, oldschool blijft de allerbest'n
de sfeer was ook fijntjes, het volume was zwaar okee (vooral voor de boxen
), het was wel druk, maar net druk genoeg, niet te druk, ennuh, afgezien van het feit dat we later dan gepland binnen waren (12 uur, half 1), wat naar mijn smaak erg jammer was, niks te klagen 
kvond de beste dj denk ik dj vince, ook omdat ie de draaitafel helemaal dolde met scratch-, loop- en andere draaivardigheden
jammer dat ie een duoset met darkraver had, ik had em liever anderhalf uur solo gezien 
het eind vond ik een beetje minder, met name de platenkeus en het was een beetje rommelig. volgens mij had bass-d zn dag niet helemaal ofzo, maar dat mocht de pret zeker niet drukken!
al met al een super feessiej
heb me perfect vermaakt!!!
de muziek was super, oldschool blijft de allerbest'n
kvond de beste dj denk ik dj vince, ook omdat ie de draaitafel helemaal dolde met scratch-, loop- en andere draaivardigheden
het eind vond ik een beetje minder, met name de platenkeus en het was een beetje rommelig. volgens mij had bass-d zn dag niet helemaal ofzo, maar dat mocht de pret zeker niet drukken!
al met al een super feessiej
Waar zijn allemaal foto's te vinden dan?
mijn foto's op partyvibes.nl
www.artofdance.nl
www.houseportal.nl
www.terrorworld.net
ik ben nog ergens gekiekt door iemand van webessences.nl ofzo??! ik heb nog niet echt gezocht, maar ik heb de sitenaam niet echt verstaan, na 3x proberen heb ik de hoop maar opgegeven met de gedachte dat ik em vast wel ergens kan vinden..
iemand toevallig de url voor mij???
(ik bedenk me net dat het ook nog wel es mc excess kon zijn
maar da's geen .nl toch? of wel??
nou ja, lekker vaag weer
)
in ieder geval, als iemand een site weet met bijna dezelfde naam als webessences of iets wat er verdacht veel op lijkt, zou diegene dan even een pb'tje kunnen raggen??! alvast bedankt
iemand toevallig de url voor mij???
(ik bedenk me net dat het ook nog wel es mc excess kon zijn
in ieder geval, als iemand een site weet met bijna dezelfde naam als webessences of iets wat er verdacht veel op lijkt, zou diegene dan even een pb'tje kunnen raggen??! alvast bedankt
Kvond t een superfeestje

Waren lekker op tijd binnen, dus geen lange rij ofzo... Drukte viel me ook mee, heb erger meegemaakt in de Hemkade.
Warm is t daar bijna altijd
niets aan te doen!
Decoratie was
gedaan, van die camouflage netten... Licht was ook weer

Kweet nie meer zo goed wie waar en wat draaide
ma het was iig super 
Kvond Human Resource en BD & KM nie zo goed
Stunned Guys waren
En er was nog een klein (3e) zaaltje, geen idee wie daar draaide, ma t klonk wel lekker, en het was er niet zo druk en warm
Twas iig een gezellige avond
Waren lekker op tijd binnen, dus geen lange rij ofzo... Drukte viel me ook mee, heb erger meegemaakt in de Hemkade.
Warm is t daar bijna altijd
Decoratie was
Kweet nie meer zo goed wie waar en wat draaide
Kvond Human Resource en BD & KM nie zo goed
Stunned Guys waren
En er was nog een klein (3e) zaaltje, geen idee wie daar draaide, ma t klonk wel lekker, en het was er niet zo druk en warm
Twas iig een gezellige avond