Partyflock

Forumonderwerp · 655077

Doen jullie echt moeite om aan goede pillen te komen?
"tja vroeger was een snoepje een geeltje (in Guldens) maar daar ging je je de hele avond mee(zeggen ze hier dan he, de oude garde)"

Hahah. Nou, dan betwijfel ik of er wel echt xtc in zit. Xtc is nou eenmaal na een uurtje of 4/5 uitgewerkt, dat was vroeger niet anders hoor.
vroeger moest je je snoepje in 4e delen i.p.v. 2 tegelijk nemen anders ging je kapot...die dingen van kan je zowat in stikken zo groot ze waren :P

heeey bryce schatjuhh!! wat voor snoepiezz waren het dan??

enne konkor, er zat in ieder geval geen bende in, dat waren de goeie waar je een avond plezier van heb (gabbertonnetjes, jing-jangetjes)
ik had de helft van een rose V2 en een helft van een witte smily bij elkaar 1 dus
ziekke shit kwam thuis om 6uur keek in de spiegel BAM :vaag: kon trouwens wel gewoon slapen daarna
het voelde net alsof er speed doorheen zat...pure MDMA vind ik beter, wel meer van nodig maar het effec is wat minder agressief en je bent meer in de wolken zeg maar

das wel relxt dan zal er wel iets mdma in hebben gezeten want van pep lig je wel wakker van ...naja ik tenminste..