Partyflock

Forumonderwerp · 655058
Hoe komt het volgens jullie dat er op een hardcore feest een veel betere sfeer rondhangt dan op een trance feest (niet kijkend naar de muziek dan he)

Ik denk dat op trance feesten teveel anabolenslikkers rondlopen.

Tog blijft hardstyle de beste muziek ooit...
Tog blijft hardstyle de beste muziek ooit...

Ben ik blij om :jaja:.

Ruffie (y). Was gezellig met je :D.

Gegroet een WYNN
lady tracid op welk feest ben jij *weggespest* als ik vrage mag??
want ik ben ook met een gekleurd iemand naar moh vs hellraiser geweest en ik heb nerges last van gehad.. dus zal denk ik een beetje aan jezelf liggen??
Ze had het volgens mij meer over de kleding die ze aan had ofzo en overige looks...en daar kunnen ze op die feesten idd moeilijk over doen als je niet het juiste merkje etc. hebt... :(

ja sorry WYNN
maar word gek van sommige mensen hierow want dit noem ik geen discussies meer wat er nu gehouden word dit noem ik van sommige meer afkraken
maar was gezellig de discussie met jou en oLliE
Ach ja, vond het wel eens een keertje leuk om wel een discussie te hebben. Meestal zijn het "lege" reply's. Ik denk dat ik het ook maar voor gezien hou. Tot in een ander topic :).

Gegroet een WYNN
Heren, vond het ook zeer aangenaam :)
tot het andere nuttige onderwerp!

WYNN, ik houd het hierbij ook voor gezien.
Nou topic kan dicht dan he :devil:.

Gegroet een WYNN
zo ben ik eens een paar keer naar een trance party geweest. maar dat hoef voor mij ook niet meer. ik kon daar me zelf niet zijn, ik krijg vaak ruzie met de vrouwe op de trance party's. waarom weet ik nog steeds niet. zal wel door mijn uiterlijk komen. ik ben nogal appart gekleed(niet sexie ofso. meer de darksite.
maar de sfeer was duidelijk anders. de hal/zaal trouwens ook. veel meer vrolijker gekleed en de lasers waren ook veel beter. dus dan wordt de sfeer ook een stuk pleziereger. niet voor mij want ik wordt behoorlijk melig te melig. de hardcore is toch meer duister minder verkleed en minder laserstralen. dus dan is de sfeer ook wat duister. maar niet zo slecht. je hoeft hier tenminste niet als een modepopje erbij te lopen. en je kan lekker gek doen zonder je wordt lastig gevallen.
nu ga ik dit jaar weer eens naar sensetion white edtion, ben benieuwd hoelang ik ut vol houw...!!!

nu WYNN, oLiE en ik weg zijn is dit topic dood
1 tip SLUITEN DIE HANDEL