Ja vast net als die keer dat je zou vertellen hoe blootslakken de samba dansen!
Nee, het was die keer dat 5 verwilderde onderbroeken van plons de kikker hun verhaal kwamen halen tydens het: "new field springorkest" op het grasveld van de tennisvereniging: "Tennis to kill"
(goede vereniging trouwens

)
Door wantrouwige bloembollen dit jaar geen verlopen nieuwjaarsreceptie (wat zoals elk jaar wel de bedoeling was), maar een neutrafrodiete zangavond met als achterafje een gezellige borrel en een leuk plusebobje en een warm glas melk als afsluiter......
Door overmatig gorchelen zijn veel keelpatienten van 65+ hun stem kwijt......
De redenen van het gorchelen worden nog onderzocht.....
Dr. A. Algrbenetie concludeerde dat veel gorchelen te maken had met een tekort aan slijm op de tong en een teveel aan zelfgebreide truien....
Hiermede vertelde zijn russische collega B. Brakonivitch waar hij vroeger nog eens een pilske mee gevat had,
dat een chronisch aantal decibel onder de oksels wel 1s goed kon zijn voor voetschimmel tydens de zomermaanden......
............Hieuit concludeer ik dat alle te zware dakpannen vervangen moeten worden door lichtere en dat de frambozenvla, deze week in de aanbieding moet.
Dus mensen pak die oorwarmers uit de kast en begraaf ze op het diepste punt van de dichtbijzijnste chocoladetaart die je kunt vinden en bijt al je teennagels af en doe die in een doosje en geef ze aan mij........
Geloof mij het is voor uw behagen en misschien ook nog wel die van uw buurman......
BITE FOR A BETTER WORLD!!!!!!!!!!!!!!