das wel lekker met jou knuffeln!!!
Hahahaha ja dat gevoel ken ik wel
Dat je iedereen tof vind, wel 10 x verteld dat je blij bent dat ze je vrienden zijn, dat je van ze houd, hoe tof je het wel nie heb met hun, hoe tof het feest wel nie is, hoe blij je bent als hun gelukkig zijn en bla bla bla bla bla
Ja dat gevoel ken ik wel
Maar knuffelen vind ik juist kut op zo'n moment
Veel te warm en te plakkerig!
Kussen doe ik wel graag dan
Dat je iedereen tof vind, wel 10 x verteld dat je blij bent dat ze je vrienden zijn, dat je van ze houd, hoe tof je het wel nie heb met hun, hoe tof het feest wel nie is, hoe blij je bent als hun gelukkig zijn en bla bla bla bla bla
Ja dat gevoel ken ik wel
Maar knuffelen vind ik juist kut op zo'n moment
Veel te warm en te plakkerig!
Kussen doe ik wel graag dan
maar het vetste vind ik idd nog dat iedereen je vriend is...kom je thuis zie je allemaal foto`s waar je met allemaal vage gasten op staat die je helemaal niet kent
mensen die je op de heenweg tegen gekomen bent waar je de hele avond mee optrekt
stel nou dat je deze gevoellens in je leven moest missen (de feesten en de drugs) denk dat het bij mij 65% om feesten draaid (bij wijze van spreken)
mensen die je op de heenweg tegen gekomen bent waar je de hele avond mee optrekt
stel nou dat je deze gevoellens in je leven moest missen (de feesten en de drugs) denk dat het bij mij 65% om feesten draaid (bij wijze van spreken)