Partyflock

Forumonderwerp · 654037
Wie heeft hem nog? Ik herinnerde me laatst dat spel :) had hem toen op floppy geloof ik, maar wil hem echt wel weer is spelen :)

En ik bedoel niet Dune 2 he, de voorloper van C&C, maar Dune 1 adventure

Het probleem is dat je geluidskaart via legacy aangestuurd moet worden en dat wil niet echt lukken met een Audigy.

Wel een oldstyletopic dit he? :D

Dos, Dune 1, Dune 2, ISA, legacy, EMM386...
Terug naar mijn 386DX40. :D

ik speelde dune1 op de amiga, had wel vette graphics en muziek, weet nog wel dat er allemaal geheime kamers in het atreides palace waren :)

Yep, een communication room, een loze kamer daarvoor, nog een loze kamer met daarin 2 doorgangen naar een wapenopslag en een greenery. :)

IK WIL DUNE SPELEN!!! :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
ouwe zooi is leuk :D
k heb nog c&c tegen me broer gedaan via een serial cable :yes:

386(33mhz) tegen een 486(25mhz) ...het trok het allemaal net, zonder geluid :9
whahaha me broer heb ouwe pentium 2 trekt net yuri's revenge best leuk om dan naast mekaar te zitten en te spelen en dat je dan mekaars basis kan zien en dan probeert het zwakke gaatje bijmekaar te vinden

rij jij naar links met 20 tanks en dat hij ook naar links rijdt met 20 tanks :P mega veldslagen krijg je dan :D
ben je met 1 potje de hele zondag bezig... en enigste wat je gedaan hebt is basis bouwen, harvesten en dan ben je eindelijk klaar om aan te vallen en dan moet je naar bed :S
hehe hier in huis was red alert vaste prik, liefst heel de dag door :D ik boven op mn ibm pentium 120 en me broertje op de toen super deluxe pentium 2 400
en dan het liefst tegen elkaar met 40 mammoet tanks :D geweldige tijd
:yes: ik ken et temptus :yes:
tijd voor nieuw project retro:

ik wil duke nukem 3d weer gaan installeren :D:D

iemand linkie voor downloaden voor xp?
heb wel wat gevonden, maar da was shareware, en me muis zat verkeerdom, retemoeilijk spelen :D
neeeeeeee neeeeee

duke nukem 2 nog voor 3d :yes: dat je gewoon 2d rondloopt :yes:
hehe duke nukem 1 en 2 waren ook wel stoere spellen jah :D ook maar eens kijken of ik die nog kan vinden :D

als iemand links heeft naar oude spellen, zeg het maar...

wacht.. open wel nieuw topic daarover :D
kent iemand 'sam' nog? of heette het nou samsam?

en wings :kwijl: bomme gooien hahaha
serious sam ken ik wel, maar die bedoel je denk ik niet :)

wings wel :D dies wel koelio
wings roels hahaha. alleen het is me nooit gelukt een vliegdekschip te laten zinken :/

maar verder is wings vet gedaan, leuk hoe je die bommen kan gooien, vooral op die netten tussen die palmbomen hahaha
heb net red alert geinstalleerd op alle pc's in huis met netwerk ondersteuning ook nog :)

morgen ff kijken of het werkt, ff me pa en broertje afslachten :D
rollie: jij wou oude duke nukems?

hiero: http://funghus.nihilist.nl

:D:D

have fun!

Toch blijft de echte harde kern Doom met vlak daarachter Doom 2. Ik weet nog wel dat ik hem kreeg van een kennis, die kwam 's avonds langs met een hele stapel diskettes, allemaal nieuwe spellen. :)

Doom was 6 diskettes! Was echt gruwelijk groot voor die tijd. :D

Ik weet nog wel dat ik heel slecht sliep in die tijd, was alleen maar bezig met Doom, wat zag dat er vet uit zeg in die tijd! :)

De Platoon remake van Duke 3D was ook vet trouwens, iemand die nog gespeeld? :)
doom 1 was te snel uitgespeeld, maar doom2 idd was 10 dubbele harde actie :D dagen gespeeld

tot wanhoop van me moeder, want het was een spel van de duivel

mwoa :p

Heb een paar dagen geleden de knoop doorgehakt: ik heb een oude pc gekocht. :D
Nieuwe kast besteld en nieuwe floppydrive, alles ingebouwd in die nieuwe kast en we kunnen weer volgas oude spelletjes spelen. :) :bounce:
Nu dus 2 bakken: 1 op Windows XP Pro, 1 op Dos 6.22; wat een tegenstelling. :D

En uiteraard: Dune staat weer geinstalleerd, wat een beeld op een 22". :D
laatste aanpassing
nog zo'n 22" geval :P heel bekend probleem die koeie letters hahaha

De letters vallen nog wel mee, maar de pixels worden wel erg groot, vooral ook bij Monkey Island 2. :D

Maar goed, het mag de pret niet drukken, de goede oude tijd is gelukkig weer terug. :)
hehe relax :D ben nou volop bezig met classics :)

vorige week keen4 5 en 6 uitgespeeld

nou ff kijken naar 1 2 en 3 :D