Partyflock

Forumonderwerp · 653751
Betreft: evenement: Project: Hardcore, zaterdag 3 april 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
wie willen er mee naar project hardcore???

wij zijn van plan om een bus te regelen naar gent!!

en we zullen op een aantal plaatsen stoppen om mensen op te pikken maar we moeten effe kijken hoeveel mensen er mee willen en wat er dan voor de busreis betaald dient te worden!!!!

stuur mij maar een bericht met hoeveel personen je meewil en dan kijk ik ff of er iets geregeld kan worden!!!!

met vriendelijke groeten,

Snellie!!!!!:bounce: @ PROJECT HARDCORE :bounce:

hardcore rules the world:p

p.s.

heb contact gehad met B2S..
je hoeft als je met de busreis meegaat zelf GEEN kaartje te kopen, wij halen voor iedereen kaartjes (dat scheelt je nogal wat, want dan betaal je 20 euro i.p.v 28 )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het geluid is lekker en erg hard:d

ben je weleens in de powerzone of hmh geweest?

zo is het ongeveer

Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel kaarten zijn er eiglijk in de verkoop?

Waarschuw beheerder
Ik ga met de auto :-)
Waarschuw beheerder
ik ga mooi met de bus:p
Waarschuw beheerder
aha jah de hmh is wel beter. dus het geluid zit wel goed dus. 20.000 tyfus das veel maar hoe meer hoe beter(Y) heb er zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
Bus was me vorig jaar wel goed bevallen, maar even kijken wat de rest gaat doen.

Overdag alvast naar Gent is ook niet eens zo gek, heb wel een beetje naar-hardcore-feesten-in-Vlaanderen-met-de-trein-trauma overgehouden aan 't Sportpaleis :) Maar als we vroeg genoeg gaan, lijkt me dat best gezellig.

20.000 kaarten? Waren er dan niet veel van verkocht, was iig niet te druk, had overal lekker de ruimte.
Waarschuw beheerder
Alle busreizen hier melden! ;)

Nee zoek dus nog vervoer en volgensmij nog wel meer mensen.
Vanuit welken plaatsen zijn er nog meer bussen geregeld? Rotterdam, Dordt of Brabant zou erg goed uitkomen, maar als je wat anders weet, dump het ook ff hier! :bloem:

Utrecht is trouwens best te doen, hebben jullie nog plaats over?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey wij hebbuh een aantal mensies uit katuk hiero denk dat er wel meer dan 10 mee willen, maar ook met de bus, wat zijn de kosten inc.kaartje en busreis? enne kenne jullie dan stoppuh bij leiden?
stuur ff een berichtje naar mn profiel dan!!

(k)
Waarschuw beheerder
wij gaan s'middsags al lekker in belgie feest viere in gent of antwerpe ofzo en s'vonds lekker door naar project wie nog meer?

Waarschuw beheerder
Ik weet ook echt niet hoe ik er heen ga!!

Wil het liefst ook gewoon met een bus! Trein is fucking duur geloof ik:s

Waarschuw beheerder
donateur
He verloop (O.K.), het lijkt me sterk dat we eerst nog naar antwerpe gaan! hahaha mafkees! we gaan gwon chille en ff goed vrete daarzo! nog maar een weekkie :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn er nog plaatsen vry in die bus? zo ja hoeveel? en ik heb namelijk met een aantal vrienden al een kaartje dus is het mogelijk om mee te rijden zonder dat je dan een kaartje hoeft te kopen? dat je alleen voor de bus betaald?
en waar moet ik dan opstappen alsik van haarlem kom?
Waarschuw beheerder
helaas moet ik mededelen dat de busreis niet doorgaat

er zijn lang niet genoeg man om 1 dubbeldekker te vulle

jammer maar helaas

volgend jaar misschien meer geluk

Waarschuw beheerder
Ik kan nog wel 4 mensen aanmelden?!!