Ik wou weten of er dit jaar ook een Defgon 1 feest komt...Ik heb namelijk al heel vaak gehoord dat het een superfeest moet zijn...(Hoezo wel/niet?)...dus en wanneer komt dat feest er dan, waar, van hoe laat tot hoe laat en hoe duur zijn zulke kaarten?
Hihi ja ik ben blond ...Neej maar wel gek dat ze het op 30 februari houden...Met DefQon 1 was het toch ergens in juni...en voor een outdoor feest lijkt me het dan wel erg koud...
Van dat blond natuurlijk niet...maar even serieus dan...ik kan niet geloven dat het 30 februari ergens wordt gehouden...ik heb er namelijk helemaal niets van gehoord verder...maar ik was gewoon heel erg benieuwd...of iemand er al iets van af wist...zodat ik op tijd kan plannen snap je?
Zoals eerder gemeld, je hoeft niet meer te plannen; het is VOLLEDIG UITVERKOCHT
In ieder geval een ding, NATUURLIJK NIET OP 30 FEB
Jaarlijkse feesten zijn meestal rond dezelfde datum dus dat zal wel op 12 of 19 juni worden.
En de kaartverkoop begint meestal 3 maanden van tevoren dus maak je daar maar geen zorgen over.
Okee, okee...jep ik heb even op die Q-dancesite rond gestruind...en inderdaad er is nog helemaal niks bekend over DefQon 2...dus maar ja probleem denk ik bij deze opgelost...
Ja lachuh dit jaar gaan ze alle winter feesten in een summer edition gooien en andersom worden de zomer feesten winter feesten heel raar is een nieuw concept ''hakkuhh met jassuhh'' noemen ze 't ook wel....
wanneer word er eens een datum geprik voor defqon1 part 2???
laatste aanpassing
Waarom openen al die mensen, al die forums over DEFQON 1?!Al die mensen die nu al vragen wanneer het is, en welke dj's er komen draaien enz. enz. Als er iets bekend is zal je het echt wel ergens lezen
Defqon-1 er is nog niets bekend mensen wacht ff lekker rustig af,... iedereen roept weer wat anders. Q-Dance zelf heeft geen idee waar jullie dat vandaan halen