Partyflock

Forumonderwerp · 653381
Waarschuw beheerder
donateur
Wij (Contessa en ik)

Hadden net een discussie over HC feesten
Clubkutten enz

Nou werd ons net verteld
Dat wij weg moesten blijven van "HUN" feesten

Slaat dus als een pik op een drumstel

Wat jullie?

Waarschuw beheerder
Volgens BLijs Blaas snapt iedereen ut :P;)
Waarschuw beheerder
TERING waar heeft PF last van hierzo... :S
Waarschuw beheerder
Slonsdale draagt geen lonsdale en ferd perry meer omdat ze 'lekker anders' wil zijn.. en ondertussen toch een kuddedier is..

Slonsdale... hele aparte en niet veel voorkomende naam idd.. :jaja:

laten we de vraag verduidelijken...

WILLEN *NORMALE* mensen wel tussen dat 'volk' lopen???

en misschien ben ik dan een clubkut, maar de technofeestjes zijn toch echt vele malen gezelliger, vriendelijker, gemiddeld ouder publiek en als het een avondje meezit ook nog een hoger liggend IQ en EQ...

* clubkut :jaja: clubkut *
Waarschuw beheerder
Ik wil zeker tussen "dat volk" lopen,

Want waarom naar een techno feest (waar het IQ veel hoger ligt :S ) gaan, ALS je niet van techno houdt...

?
Waarschuw beheerder
I®ish het is ikku : KICK`~~~ASS

ik loop juist nooit op dames te geilen op feesten,hou me er zelfs niet mee bezig.
Ik kan niet ontkennen dat ik afentoe wel lekkers zie rondlopen.
Op hardcorefeesten kom ik dat meestal niet tegen nee.
Kan er weinig aan veranderen verder.
En dan nog even over dames met weinig kleren aan:bah: daar hou ik totaal niet van.
Dat soort wijven zijn juist te goedkoop:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
nah jah zeg.. Iedereen is toch overal welkom.. mensen in hokjes plaatsen doen we al genoeg..
ik kijk trouwens wel raar als ik op een hardcorefeest ineens een bont-meisje (meisje met bontbeenwarmer etc.) voorbij zie lopen ;)
Die kan beter naar extrema denk ik dan..
dus ik plaats net zo goed mensen in hokjes..
MAAR DAT DOET TOCH IEDEREEN!!????

Dus heb ik liever dat ze wegblijven :P
En waarom: nou meestal lopen ze voorbij en dan kijken ze net of dat je iets van ze aan heb ofzo, daar kan ik dus helemaal niet tegen!! maar goed dit is weer een eindeloze discussie :P
Waarschuw beheerder
Weg met die poep luier kinderen die horen zeker niet op HC feesten loop maar een rondje met je poppenwagen en je K3 cd

mzzzzl

Waarschuw beheerder
donateur
maar nog ff 1 ding... Wat is normale kleding???
Vind ik best een rare benaming.... :S
Waarom worden merken als Lonsdale en Pred Perry, enzo nou gezien als andere kledij??
Het is toch netzogoed kleding...
Merken als nike en adidas worden toch niet als anders gezien!! terwijl lonsdale enzo net zo goed sport-merken zijn.. Dat is dus het foute wat veel mensen denken.. ze denken dat Lonsdale enso bij hardcore hoort.. WAT DUS NIET ZO IS!!! Toch??
Waarschuw beheerder
Weg met die poep luier kinderen die horen zeker niet op HC feesten loop maar een rondje met je poppenwagen en je K3 cd

mzzzzl
Waarschuw beheerder
nou, dat is dan toch prima!

ieder zijn eigen feestje...

:respect:
Waarschuw beheerder
nou, dat is dan toch prima!

ieder zijn eigen feestje...

:respect:
Waarschuw beheerder
mij maakt et weinig uit ken genoeg mensen die al jaren naar feesten gaan en geen aussie lonsdale fred perry of wat dan ook dragen maar die gasten die kunnen iig hakken en zijn super relaxt en ze zijn in mijn ogen 100X meer gabber/hardcore freak dan alle lonsdale figuurtjes bijmekaar

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor alle HARDCOREFREAKS!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat is dus weer zo'n voorbeeld..> alle mensen die lonsdale dragen zijn hetzelfde!! FOUT!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: voor rollie
Waarschuw beheerder
met lonsdale figuurtjes bedoel ik jonge kut gastjes die nazistische trekjes vertonen op feesten

Waarschuw beheerder
donateur
dat is dus weer zo'n voorbeeld..> alle mensen die lonsdale dragen zijn hetzelfde!! FOUT!!!
Waarschuw beheerder
wieeeeeeeeehooooeee :D :respect: terug brainy bitch :D
Waarschuw beheerder
PF doet bij meer mensen vreemd zie ik...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben altijd vaag der vaagheid in een para pierie action
Waarschuw beheerder
dan ben je iig geen kuddedier... en dat is in MIJN ogen goed..

ik vind het gewoon te nep van die jonge kiddies die daar fake lopen te doen en alleen maar kunnen vertellen dat ze gewoon té hard gaan...

wat kan mij dat nou schelen...

enne diedeltje (sorry mijn breezertaal is niet zo goed) wil je nu echt domme vragen stellen.. of heb je zoiets van.. ik wil een forum vullen maar weet niet hoe...

zodra een groep,
die negatief in de belangstelling staat,
door het dragen van een bepaald soort kleding,
herkend worden:
en herkent willen worden...(kudde)
maakt dus niet uit wat, dat is per periode verschillend, vroeger was dat aus. en nu is het lonsdale..

is het geen normale kleding meer...

in de volksmond dan..

en daarbij.. een polo voor vrouwen... vinden jullie dat nou echt mooi en vrouwelijk?
dat is meer voor zondagmorgen vroeg op de tennisbaan...

vind ik..

Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoel ik dus.. de mensen van 15, 16 die nu naar HC-feesten gaan die verzieken het voor de rest, want die denken dat het stoer is om te pogo-en en dat lonsdale bij hardcore hoort.. terwijl ze nog bezig zijn met zichzelf te leren kennen..

Dat wil dus zeggen dat lang niet iedereen die lonsdale draagt verkeerd is...

En ik ben het met Irish eens, op hardcore-feesten heb je geen last van hijgende jongens en van die GHB-mannetjes.. en daar ben ik HEEL blij om...
Ik ga ook naar feesten om te feesten en niet om het poppetje uit te hangen!!

Waarschuw beheerder
donateur
PF doet de hele week al raar :S

En een polo vind ik heel erg netjes staan.. maar dat vind ik ;)
Waarschuw beheerder
ik draag zelf ook lonsdale bedoel ik ga me truien enzovoort echt niet weg doen omdat het een kutnaam heb of omdat het door kutkoters word gedragen maar ik heb wel normaal lonsdale spul geen spencers of polo's met rood wit blauw enzovoort gimme a break kindertijd is over

draag het alleen nog thuis en overdag als ik naar feesten ga heb ik soms een lonsdale trui over me aussie aan omdat het gewoon koud is :P
maar iig op feesten zelf draag ik meestal gewoon tshirtje en cavello of aus

Waarschuw beheerder
donateur
2 lisette> je hoeft dat mij niet te vertellen hoor ;)

Ik draag bijna geen lonsdale meer en dat doe ik niet voor niets.. ik wil geen kuddedier zijn en hetzelfde aanhebben als 100000 andere mensen..

Nu duidelijk?? ;)
Waarschuw beheerder
Zo zie je maar weer dat het IQ hier best hoog ligt of niet lisette...
:P

En idd, daarom laat ik mijn lonsdale trui ook in de kast liggen.
Waarschuw beheerder
ik dus echt niet he... truien kost 60 euro per stuk ik zal ze dragen ook

weet je hoe zonde anders man :S

draag ze dan thuis ofzo weet ik ut
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk... iedereen moet het voor zich weten.. maar ik zou het niet eens meer willen dragen als het zo een naam heeft...

ook al weet ik dat het bij mij goed van binnen zit..

en daarbij.. het wordt steeds gevaarlijker lonsdale te dragen..

echt waar.. er zijn gewoon mensen die er woest van worden...

'rode lap op een stier effect'

maar diedel.. als jij het heel netjes vindt staan, moet je dat lekker dragen..

ik vind het niet vrouwelijk... ik zou het nog niet eens als slaapshirt gebruiken...

als ik uit ga.. dan wil ik me ook echt uit voelen.. heb geen behoefte aan hijgende mannen in mijn nek.. maar dat is ook maar net wat je uitstraalt... ik heb daar echt geen last van.. zo wel, dan is het ook zo over... jij stelt je grenzen..
Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat ik ze nooit meer aantrek, is uiteraard zonde.

En in deze koude dagen zijn ze inderdaad lekker warm over mijn aussie die ik nog heb van 'vroegah'

:D:yes:
Waarschuw beheerder
kijk... iedereen moet het voor zich weten.. maar ik zou het niet eens meer willen dragen als het zo een naam heeft...

ook al weet ik dat het bij mij goed van binnen zit..

en daarbij.. het wordt steeds gevaarlijker lonsdale te dragen..

echt waar.. er zijn gewoon mensen die er woest van worden...

'rode lap op een stier effect'

maar diedel.. als jij het heel netjes vindt staan, moet je dat lekker dragen..

ik vind het niet vrouwelijk... ik zou het nog niet eens als slaapshirt gebruiken...

als ik uit ga.. dan wil ik me ook echt uit voelen.. heb geen behoefte aan hijgende mannen in mijn nek.. maar dat is ook maar net wat je uitstraalt... ik heb daar echt geen last van.. zo wel, dan is het ook zo over... jij stelt je grenzen..

Waarschuw beheerder
ik ga ook naar HC feesten en ben ook normaal :yes: nooit ergens last van:D

ik snap alleen niet waarom dat het daar niet gezellig zou zijn :s heb het er altijd vet goed naar me zin hoor:D

Waarschuw beheerder
weet je wat ik VIND

een feest is een feest, en of je er nou uitziet als een skater, een clubkut of een gabber, je komt daar voor de muziek, de sfeer en om je te vermaken...

dus waar zou je je in hemelsnaam druk om maken, watvoor soort mensen daar komen.. we zijn het er bijna allemaal over eens dat wazi's/nazi's bijna nergens welkom zijn, maar wat is dat gemierenneuk over ONS feest...

een feest is van iedereen(we hebben immers allemaal entree betaald), en als je te ego bent om te delen, dan bouw je toch lekker ergens anders JOUW EIGEN feest, dan bepaal je zelf wie er binnen komen...

en nou niet meer zeuren..:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hangt ervan af waar je naar een hardcore feest gaat, het verschilt nogal of je naar eentje in de randstad of in een of ander boerengebied gaat...

Aangezien er nogal veel h- core feestjes in dat gebied worden gegeven tegenwoordig, en daar over het algemeen toch wat meer mensen met een beperktere acceptatie - instelling wonen...

tja t is spijtig..
Waarschuw beheerder
was een paar maandag geleden bij een harcore ((L)) feest, en had gewoon de kleren aan die ik leuk vind:).

komt er opeens een meisje op me afgestapt, met de opmerking dat ik zeker andere muziek had verwacht aangezien ik er 'zo' bijliep. naar haad outfit kijkend was het een lonsdale trui en kisten enzo.. niks mis mee, maar gaan dan niet op mensen zeiken die er niet zo uitzien als jij.

ze vond het zelfs zo indrukwekkend dat ze dat later nog in haar verslag over dat feest noemde..

ah kom op zeg, heb dr echt uitgelachen 8).

als ik niet van hardcore zou houden zou ik heus niet gaan hoor:). volgens mij kleed je je alleen bij carnaval anders dan normaal en aangepast op de muziek ;).

mag ik trouwens wel adidasjes aan op een harcore feest ipv nike of ga ik dan echt té ver;)?
Waarschuw beheerder
als jij dat leuk vind moet je dat doen mijn zegen heb je :D maaaaaaarrrrrrrrrr niet gaan lopen zeuren als je pijn heb aan je tenen als ik erover heen bagger :P:P:P
Waarschuw beheerder
ah nee joh heb voor de zekerheid stalen neuzen dr in ;)
Waarschuw beheerder
ah nee joh heb voor de zekerheid stalen neuzen dr in ;)
Waarschuw beheerder
:O 2 keer stalen neuzen :O dan kom ik nie eens over je schoenen heen :P
Waarschuw beheerder
zeker voor het onzekere O:)
Waarschuw beheerder
Iedereen zou overal welkom moeten zijn, zolang iedereen elkaar maar accepteert...
Waarschuw beheerder
Ik kan niet ontkennen dat ik afentoe wel lekkers zie rondlopen.
Op hardcorefeesten kom ik dat meestal niet tegen nee

Precies.
Het oog wil ook wat.
Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat de vrouwen aan hun kant opgewonden raken van een kale pogo-ende wazi?
:D
Waarschuw beheerder
<--- Valt op kale jongens! :P
Of dattie nu rondspringt of hakt maakt mij weinig uit... Het oog krijgt dus alles wat het wil!
Valt jammergenoeg niet zo op doorgesnoven pillenbekkies, maar ken natuurlijk niet alles hebben ;)

Anyway, ben ik ff blij dat ik absoluut abnormaal ben!
Hou idd niet van mensen die maar de hele tijd normaal moeten gaan doen en slim overkomen enzo. Het is feest, doe lekker abnormaal en kinderlijk als jij daar zin in hebt! Maar dat is maar net wat je onder 'normale' mensen verstaat...

Kijk er idd wel 's raar van op als iemand met d'r knalroze pluchen beenwarmers en cowboyhoed op een feestje rondloopt, maar zolang diegene lekker feest zonder gezeik heb ik er weinig problemen mee.

Iedereen moet weg blijven van MIJN feest als ik ze niet uitgenodigd heb! :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Een hardcore liefhebber zijn hangt toch niet van de kleding style af:S