Partyflock

Forumonderwerp · 653377
2219x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik wil graag een tattoo van me naam in het chinees, maar waar kan ik mijn naam vinden?? Bij Bonkerk (degene die me tattoo zet) heb hem ook niet in zijn lijst...Echt kut maar ik wil wel zeker weten dat mijn naam er komt te staan en niet iets vaags ofzo.... :jaja: Dus als jullie wat weten...

Waarschuw beheerder
volgens mij weet je alleen dat je een tatoo wilt met chinese letters.. alleen weet je nog niet wat er moet staan?! :/
want sorry dat ik het zeg maar dit klinkt echt als een heeeeel dom idee!
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ik heb wel geweten hoe dat teken er uit zag en kan me al1 nu herrineren dak ut wel een mooi teken vond maar das al weer een poos geleden duzz als k m nu niet meer mooi vind kies ik gewoon wat anders zo bedoel ik dat....ik weet verder psies wak wil hoor daarnaast komen 2 tribals en dr bove komt hardcore te staan:) zit al1 nog met de vormen enzo maar dat komt allemaal nog wel duzz.... komt goed hoor;)

Waarschuw beheerder
hardcore dan weer wel in het nederlands?! :s
want daar krijg je geen spijt van?
Waarschuw beheerder
donateur
wat moet zo'n chinees wel nie denken... of wat zou jij denken als je ineens een chinees ziet lopen met in het nederlands: VREDE of KRACHT op zijn lichaam

:respect:

Waarschuw beheerder
Als je op tattoo bob zoekt kun je chinese tekens kiezen en zo kom je op een site met chinese tekens. Staan heel veel namen op, vast ook die van jou. Ik heb er zelf ook een en ik ben er heel erg blij mee. Je hebt een tattoo voor jezelf dus de mensen die weer wat te zeiken hebben "hou gewoon lekker je mond" !!! Succes met het vinden van je tattoo!!!