Partyflock

Forumonderwerp · 653280

ik zou graag willen weten wie der drugs gebuikt in combinatie van andere drugs
en wat de kick daar dan van is....

(K)Ans
laatste aanpassing

LSD + XTC = perfecte combi
uh tjah stackers met pillen en speed en alcohol heeft ook wel een aparte effect door die combie,maar hij is zekers ook heel fout!!!
pep pille en dan voor het de eerste keer extreem veel paddo's eeten GEKKEHUIS
tjah en pillen met speed en buisje ghb is erg vaag,je bent wel bij de tijd maar ook heel erg vaag maar toch reelaxed!!!!
Maar weet wel wat je allemaal van je lichaam vraagd of verwacht!!!

nou gewono dat je super vaag natuurlijk doet,... verschilt weer per mens hoe het werk allemaal ... moet je maar eens zelf probere... de kick .. nou krijg ik ereignelijk niet eens van
eerst flink wat snoepgoed wegbikken
dan als je space bent aan de sos
vervolgens als je te space bent om nog een stap te verzetten een grammetje pep naar binnen werken
en tussen door flink wat joints roken
dan heb je gegarandeerd een van de kaarte avond/weekend
eerst flink wat snoepgoed wegbikken
dan als je space bent aan de sos
vervolgens als je te space bent om nog een stap te verzetten een grammetje pep naar binnen werken

hoe kun je nou TE space zijn als je tijdens je pilletrip sos neemt? :S

zonde van je snacks.. majah

Coke en pillen.... met bier....

Nahhh blowen, pillen, ghb, en pep en nog is alcohol... Je voelt je dan echt aardig waus haha !! En je snapt er geen pleuris meer van, althans ikkuh !!!
laatste aanpassing

zo sommige hier doen wel gevaarlijke combies hoor kijk maar wel een beetje uit daarmee!!!!(K)

Er is geen kick die ik beleef aan het combineren.
Combineren is voor mij het bestuderen van de werking ervan, je begeeft je meestal op relatief onbekend terrein.
Hier kunnen trips uit voortvloeien waar je veel aan kunt hebben, omdat je wellicht nog extreme uithoeken van je geest en lichaam ontdekt.

Op een party is combineren aan de orde van de dag(nacht), de meeste mensen houden het niet alleen bij pillen maar nemen er ook coke bij (dit doe ik zelf ook weleens).
Die combinatie crieeërd voor mij een ultime party 'set'

als je pillen mengt maakt niet uit of andere drugs zolang je maar geen cafiene er bijgaat nemen of overmatig alcohol gebruik
Bier en Speed

Daar word je pas gek van!