Partyflock

Forumonderwerp · 652687
5340x bekeken
Waarschuw beheerder
Hallo
Ik wil van de zomer naar Rimini ga er met een vriend van me heen. We zijn allebij 24. Zijn we al te oud voor daar of wat is de gemiddelde leeftijd daarzo.

Weet ieumand nog goede trance dischotheken daarzo en heb gehoord dat de grootste van Europa daar zit.

Waarschuw beheerder
donateur
kben nie blond en heb geen vriend, is dat ook goed?? :D :D
Waarschuw beheerder
Ja, bij die organisatie waar wij bij zaten kregen we echt veel korting en allerlei bonnetjes, dus voor mij viel het nog wel mee ;)
En ja ik ben blond, en toen ik daar was had ik een vriend, ik had der geen moeite mee hoor :)

Waarschuw beheerder
Op straat moet je idd gewoon die figuren zoeken, dan kan je er vaak veeeel goedkoper in, wordt je erheen gebracht met bus en opgehaald. Die vind je vanaf 2100 savonds overal op elke hoek op de boulevard. Ook bieden ze vaak kaartjes goedkoper aan bij de reisorganisatie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
okeej we gaan dus achter die kaartjes aan ;) whahaha zie mezelf dat al doen zeg :S NOT... maar goed zien we dan wel ;) thanx voor de tips! :D
Waarschuw beheerder
Rimini, daar ben ik 4 jaar geleden geweest. Vond het gezellig, veel uitgeweest in de Carnaby.

Maarom nou te zeggen dat het er VET is ofzo...

Nee, dat zeker niet!

Geef mij maar een mooi land met een mooie omgeving ipv een stoffige stad vol met auto's en bierzuipende jongeren.

Vanaf nu ga ik alleen nog maar naar mooie plekjes :) (een uitzondering voor Ibiza daargelaten ;))

Waarschuw beheerder
17/18 is de gemiddelde leeftijd... vorig jaar geweest. was 20 maar voelde me oud:S

Waarschuw beheerder
Rimini is supertof!! ben er de afgelopen 2 zomers geweest en heb nog steeds niet alles gezien. In Rimini zelf zijn een paar leuke tenten, zoals Altro Mondo. Maar voor de wat stijlvollere discotheken moet je toch echt in Riccione wezen. Riccione is een (dorp) stad naast Rimini en daar vind je echt supertenten. Peter Pan, The Prince, Cocorico en vele anderen. Deze moet je gezien hebben, het is wel prijzig daar, maar je moet gewoon van te voren goed veel drinken om het daar binnen goedkoop te houden. En denk om je kleding! Stijl! Voor de rest moet je ook cker ff een keer naar de Baia Imperiale gaan. Tip: koop je entreekaartjes van discotheken altijd van tevoren bij van die kiosken of op campings of bij je reisleiding! dit scheelt soms wel 10 euro.. zo ben ik naar de Baia geweest voor 18 euro en kregen we ook nog behoorlijk wat kortingsbonnen voor drank (rode wodka/redbull voor 4 euro of zo). en nog een tip: Campings zijn altijd veel gezelliger dan hotels en apartementen..en goedkoper!

veel plezier....ik ga dit jaar maar eens een paar weken vertoefen in Andalucia (H)