Partyflock

Forumonderwerp · 652341
Waarschuw beheerder
heey mensen,
ik gebruik doordeweeks 2 stackers (stack2 van mdoubleyou) om lekker te kunnen werken (in de supermarkt)
en doe dit al bijna 7 maanden zonder stopweken ofzo.
in het weekend neem ik er soms ook weleens 1, maar meestal niet.

op het begin ging alles okee maar krijg nu steeds meer last van bijwerkingen!!

onder anderen: niet kunnen slapen, duizeligheid, bijna flauwvallen, s´avonds rode vlekken op me gezicht en soms ook in me nek, haaruitval, hartritme.

wil er wel mee stoppen, maar kan niet meer zonder.
mijn lichaam heeft zich op deze capsules ingesteld.

er is inmiddels bekend dat er de stof amfetamine (speed) in stackers zit verwerkt, wat dus ook verslavend is.

is er een veilig dosering dat iemand weet?
bijvoorbeeld elke dag 1 capsule, zou dat kwaad kunnen?
Waarschuw beheerder
kan aan mij liggen maar heb nog een potje met stackers liggen ook de stacker 2 zeg maar en daar sta met koeie letters op dat er geen ephedra in zit of hoie schrijfjeda alleen veel caffeine ofzo... stacker 2 is toch ook de minst sterke ofzo??
Waarschuw beheerder
ik vind het allemaal prima

Waarschuw beheerder
blaat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Caffiene is ook niet goed voor je :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe je t ook wend of keert.. Caffeine blijft DE drug van de westerse wereld..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou eerst overgaan op minder sterke stack pillen en dan helamaal stoppen.

Maar goed, ik heb stack 4 geprobeerd en het is me vanaf het begin al niet bevallen.

Waarschuw beheerder
stackers 4 is allemaal meer stoffen om af te vallen. voor het stappen is stackers 3 wel een aanrader. maar hou het wel bij het stappen en niet door de weeks
Waarschuw beheerder
donateur
een vriend van me had ook een keer 2 weken elke dag ephedra geslikt, en daarna ging ie bloed schijten.

en als je stackers of ephedra gebruikt voor het uitgaan kan je beter wat pep nemen, heb je ook minder van nodig het is goedkoper en je gaat er net zo hard van naar de kanker :)

Waarschuw beheerder
donateur
en als je stackers of ephedra gebruikt voor het uitgaan kan je beter wat pep nemen, heb je ook minder van nodig het is goedkoper en je gaat er net zo hard van naar de kanker

In principe heb je gelijk, alleen ben je geneigd om meer pep te pakken dan ephedra...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze vroeger ook gebruikt, tijdens het uitgaan stuk of 5 a 6.
Ik ben er nooit weg van geweest. Merkte er nooit zo heel erg veel van.

Geef mij maar pep of snoepjes :D