Ik ben gestopt met doordeweeks elke dag blowen.Sindsdien heb ik 's nachts heel veel dromen en ook nachtmerries.Hebben jullie dat ook en waar komt dat door???
he benblow ik ben het met je eens heb het ook geprobeerd het is me niet gelukt ben een week gestopt en gelijk ook maar met slapen want dat lukt dus bijna niet meer heeft er iemand misschien een tip voor me?
Vaag, ik heb nooit last van nachtmerries gehad toen ik gestopt was. Ik kan me eigen niet eens herrinderen dat ik er ooit 1 gehad heb maarja, lekker boeiend.
Probeer eens wat meer water te drinken voor het slapen gaan, of iets met alcohol erin, kheb gehoord dat dat super werkt.
jij stoppen met blowen michelle( dj mindtripper) dacht het niet he....mahahah
dat stoppen heb ik een paar weken volgehouden...maar het is echt te moeilijk!!
dromen stoppen met serotine booster zoals 5htp of tryptofaan? Dan zou het logischer zijn als je SSRIs zou nemen, hoe dan ook allebei bullshit.
Wil je meer controle over je dromen hebben dan moet je calea zacatechichi nemen. Ze verkopen het ook in smartshops onder de naam dreamextract. Het is een kruid dat ervoor zorgt dat JIJ de actieve hoofdrol krijgt in je dromen. Je kan je eigen droom dus zelf leiden.
FOR more info http://www.entheology.org/edoto/anmviewer.asp?a=34&z=5
laatste aanpassing
wat zit er bij dat dreamextract?? Ook nog een script??? Zodat je van te voren weet welke rol je gaat spelen???
tuurlijk niet, als jij de hoofdrol in je eigen droom hebt kan je je droom zelf sturen. Normaal gesproken alls je droomt kan je geen invloed uitoefenen en is het mogelijk dat je gekke dingen doet of verandert ie in een nachtmerrie. Nu kan je zelf je droom sturen, bovendien als je weer wakker wordt ben je hem niet na 5 sec/ vergeten
ik ben ook gestopt met smoken bevalt me goed moet ik zeggen had in het begin ook wel last van die vage dromen enzo maar nu na 30 dagen gaat alles weer beters.