Partyflock
 
Forumonderwerp · 651930
wat is alrightyyyyy??
laatste aanpassing
Ik vind het ook niet echt mooi. Heb je van die hele mooie meiden en dan hebben ze zijkanten kaalgeschoren :/ dat is dan weer jammer :S
ziet er niet uit
Niet mooi, :/
niet mooi?? echt wel.. UBERRR G**L ;)
Is toch zonde van je haar! :yes:
idd.. zonde van je haar..:yes:

vind het ook nog eens lelijk
 
het zijn allemaal




KUT HOEREEEEEE!


nee, bij sommige dames wel mooi
 
neej absoluut niet mooi...
geef een rede waarom t mooi is:S???
niet he:)
:bah:
 
vind het echt ontzettend lelijk!!!

maarja ieder z'n eigen smaak he :vaag:
Ben d'r zelf ook niet echt kapot van nee..
Iedereen moet 't maar lkkr zelf weten!
Ik ga me haren in ieder geval NIET verneuken!
Ben ik te ijdel voor whaha!! O:) :D
 
vind 't d'r niet uitzien :[
 
ik vind het wel vet staan maar ook lelijk haha ut heeft wel iets maar zelf zou ik het noooooit doen
heb het zelf wel klein beetje weggeschoren gehad op me 14a 15e maar als ik helemaal half kaal had gedaan had me moeder opzeker de tondeuse gepakt en me hele kop kaal geschoren :S:S

dus maar niet gedaan :D

tja en nu zie je het weer veel...het moet je staan :yes:
Ten eerste zit er zo'n zoekfunctie op dit forum, handig hè! Zijn genoeg topics waar al genoeg meningen over dit onderwerp te vinden zijn.

Maar daarna las ik opeens
Lelijk maar vooral zielig, je wilt iets aan de buitenwereld laten zien omdat je zelf waarschijnlijk niet zeker genoeg bent om jezelf te blijven!!

Waarom laat je het anders doen????
Je wilt toch showen LOOK I AM A GABBER PFFFFF whahahahaha

Er al wel eens aan gedacht dat andere mensen niet alleen maar dingen doen om ergens bij te horen? Zal jou waarschijnlijk vreemd in de oren klinken...
Ik heb een aardig tijdje met opgeschoren haar gelopen en zeker hier in de stad was er vrij weinig om bij te horen hoor. Op feestjes zag je het ook bijna niet meer en eigenlijk op straat helemaal nergens. Denk dat je juist aardig wat zelfvertrouwen moet hebben als je alleen het commentaar hier al ziet.
Waarom zou je niet jezelf blijven met opgeschoren haar? Met jouw dertien in een dozijn kapsel ben je natuurlijk automatisch wel helemaal jezelf... Gelukig vind je jezelf nog ongelovelijk grappig.

Het is logisch dat er veel mensen zijn die het niet mooi vinden, maar kom niet met zulk achterlijk commentaar aan.
laatste aanpassing
tuurlijk zijn er ok nog mensen zoals mij die het nie gaan zoeke ik ben blond dus daaraan zal het wel liggen..
Haha dat zal het zijn! :)
 
VET
anders heb ik heb niet gedaan

wie weet misschien wel een keer kaal :p
laatste aanpassing
 
MOOOOOOOI IK HEB UT VAN OOR TOT OOR :DEN DAN NOG IETS HOGER
gehad tot 2 weken geleden haha moet strax op stage en heb iets van heb ut wel gehad tog????
maar nog steeds vink ut egt geil staan hahahaha
ik vinnet zeker wel MOOI!!! egt als ik lang haar had liep ik er ook zo bij! en da is heus niej om ergens bij te hore! je mag tog wel een eige smaak hebbe..als iedereen t zelfde kapsel zou hebbe zou er weer gezeik kome ("waarom heeft iedereen hetzelfde kapsel?") ik ken n meiske (Norah) die t ook heeft en ze krijft egt van diej schijt opmerkinge naar dr kop van da t n hoer is...slaat egt helemaal nerges op! laat de mense tog drage wa ze wille! laat iedereen n eige smaak hebbe!
sjonge jonge hier work egt zoowh schijtziek van!!
maar jaah dees is mijn mening en ik mag zeker wel me eige menig hebbe...vinnik want dah is mijn mening! en iedereen mag een eige mening hebbe...
godverdomme ik raak van de wap :D
Bij de 1 staat het bij de ander niet... als het wel staat ziet het er super lekker uit :D
:kots:
ik vind het bij sommige mensen zeker wel geil staan ik hou wel van kaal
opgeschoren bedoel ik liever niet helemaal kaal ;)
 
Gadver, tenzij je een hersenoperatie hebt gehad vind ik t geen excuus....
 
ik heb het ook achter vind het mooi en bij anderen al helemaal vooral als ze het tot boven hun oren hebben
bleeeeeeeeeeeeeeeeee­eeuh
vind het zwaar triest er uit zien, echt trashy voor mijn opinon!:S
 
tjah.....

ieder zn eigen mening he ik vind het mooi en zal het ook zo houden
beter als al dat haar in juh nek dat kriebelt en ziet er niet uit
laatste aanpassing
Vroeger in de Aussie tijd vond ik het bij sommige meiden Ckers wel tof staan maar het is nu wel weer een beetje achterhaald!!!! :yes:
 
vreselijk... je krijgt er meteen zo'n agressieve uitraling van!
o jee.... o_0
 
Ag de meskuhs die dat hebben zijn meestal kei lekker man:D mijn voor keur half kaal geschoren koppies :D:P
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Vind zoiezo al meiden met kort haar (stekels etc) al lelijk
 
Heb een tijdje gehad dat ik het wilde doen, maar daar is mijn haar me veel te heilig voor O:)
voor mijn opinon

Vind ik nogal trashy :devil:


:9
 
egt lelijk!!!
Vind zoiezo al meiden met kort haar (stekels etc) al lelijk


En Bedankt :P