1426x bekeken
| Betreft: | evenement: Dance Valley, zaterdag 7 augustus 2004 om 10:00 |
De namen die ik zou willen noemen zijn allemaal al een keer genoemd op 1 na. Nick Sentience. Deze man heb ik 1 keer mogen aanschouwen op 4elements waar hij afsloot, godsamme wat kan hij draaien zeg. Om maar te zwijgen van zn producties en remixes(nah, ik zwijg maar niet: BK & Nick Sentience - Flash, Ben Johnson - Come One [Nick Sentience Remix], DJ Spoke - Ignition [Nick Sentience Remix] enzovoort).
Hij is niet voor niets bij de Harddance awards uitgeroepen tot beste remixer van 2003.
2 Grooveconnection.nl: Could you book Nick Sentience once (or more) this year? I wanna know if he still can do what he did back then when I saw him. He's great!
Hij is niet voor niets bij de Harddance awards uitgeroepen tot beste remixer van 2003.
2 Grooveconnection.nl: Could you book Nick Sentience once (or more) this year? I wanna know if he still can do what he did back then when I saw him. He's great!
laatste aanpassing
Eigenlijk....eigenlijk is dat nog zo'n slecht idee niet... Wat betreft dat Nederlandstalige thema.
The Defendor (Bobo Socka) 22 januari 2004 09:00
donateur! Chris C? :?
Nooit van gehoord misschien ???
Hij heeft of doet veel producties voor Tomahwak label. K heb hem 1x horen draaien op Impulz 2 jaar geleden geloof ik. Die draait echt super, gewoon gaan en lekkere lage bazzlines !!!!!!
donateur! Chris C? :?
Nooit van gehoord misschien ???
Hij heeft of doet veel producties voor Tomahwak label. K heb hem 1x horen draaien op Impulz 2 jaar geleden geloof ik. Die draait echt super, gewoon gaan en lekkere lage bazzlines !!!!!!
idd nog nooit van gehoord
Tomahwak label zegt me ook weinig to be honest