Tot die tijd ga ik hier een beetje zitten kletsen met iedereen...ga jij nog zoenen vandaag??
gister nog gedaan, vandaag wordt moeilijk.... maar ga zo nog op pad dus wie weet
Hmm dus je gaat scoren vanavond??Maar ist tot zo laat bij jullie open dan dat je nu pas gaat?
moeten er tenten open zijn dan? en ja we hebben er wel 1 maar daar kom ik niet meer totdat dana volgende maand komt
Ow je gaat gewoon iemand van de straat plukken???Da kan ook..hahaha. Dana is wel zwaar vet. In welke tent komt ze?
silverdome, kut tent maar ja tis wel feest, gister was darkraver er.... en stoeipoes! nee maar ik heb zo nog een feestje waar ik heel ff langsga en daarna misschien nog wel langs wat mensen weet ik veel nacht duurt nog lang
Das waar...heb je t beter dan ik...word bijna jaloers...maar ik weet zeker dat ik ga zoenen!
ja bij mij is die zekerheid 3 dagen weg
maar jaloers hoef je niet te worden om die tent hoor je mist niks, op die paar feestjes per jaar na
Maar ik hou van feestjes!!!Maar dr komen dr hopelijk nog veel aan...
En zo te zien of je foto hoef je nie zo heel lang te wachten om gezoend te worden..
donateur
laatste lekkere zoen was 1 januari om ongeveer half 1 ofzo (tijd weet ik niet meer precies)
met een heel lekkere vent
laatste lieve was gisteren van me zoontjes
laatste aanpassing
voel me gevleid haha
ach ja ik zie t wel gebeuren als t gebeurd ben je de eerste die t hoort
shit wou ik maaike net versieren om te zoenen, ben jij me voor
donateur
je bent de laatste tijd steeds iets later dan mij of ik iets sneller .....!!!! beetje jammer
tja als je dat ook bij een vrouw bent is t alleen beetje jammer
(permanent verbannen)
Mijn eerste zoen was gelijk een tongzoen met de vriendin van m'n neef in New York (geen bullshit) toen ik ik zeven jaar was, ze vond mij gewoon ontzettend leuk meer niet. Als ik net als neef toen 16 was dan had ik haar waarschijnlijk kunnen afpakken. Mijn laatste zoen was eergisteren op de kut van mijn vriendin.