zo dat doe je ineens snel..van wie was dat dan wel niet
PB dan maar
Uitspraak van labiblowlo op dinsdag 18 april 2006 om 11:40:
sja ontkenningsfase zit hij in... ik weet het.. maar trek een man daar maar eens uit
mietje dus
dat doe ik ook niet ik wagt wel gewoon ff tot ik je gewoon MAG vertellen wie het is dat duurt hopelijk niet zo lang meer...
is idd een mietje.... dus als hij mijn deadline niet haalt.. schuf ik hem van da baan.... dan mag jij weten wei het is en kom ik jouw ff vol passie op je bekkie pakke
hahaha oke....na laat maar weten...vind het nog al ehm ja hoe zeg je dat ...kinds als je dat niet mag zeggen in PB omstandigheid...alhoewel ligt het er aan wie je het vertelt en dat diegene het niet door lult..zit je bij mij wel aan het goeie adres iig
yepperz...schuif dan maar weg dan wacht ik vol genot op je
sja ik heb het nog helemaal niemand verteld om eerlijk te zijn.,.... dus jij gaat zekrs niet de eerste zijn te weten wie het is knakker
sja maar toch denk ik dat ik gelukkig wordt vna hem dan van jouw... al kan ik dta miss ngo wel helemalaneit beoordelen!!
hahaaa er volgen dan nog wel meerdere...in de zin...
je hebt een hele was lijst te gaan
kan je ook niet beoordelen...dat is nu meer een bevoor oordeling die je nu doet...beetje min puntjeen zo goed ken je me niet
nee hoor..... denk dat wel een aantal mensen heel blij zullen zijna ls ze het van ons zelf hroen en niet van de roddelgang
hahahahah ik oordeel nog niet meneer... maar goed.. min punt aanvaardt dan maar...
toch denk ik dat ik gelukkig wordt vna hem dan van jouw
das waar...ach ja als iemand mij wat vertelt in vertrouwen dan ben ik ook zeker niet een persoon die het door lult daar hou ik ook niet van. ook niet als ik zelf iemand iets is wat vertel...maar helaas zijn er altijd scheinheilige mensen er tussen.
en dat kan je helemaal niet weten om dat je mij niet zo goed kentaltans wel via andere wegen maar niet in real persoon.
iklul in principe ooknooit wat door... maar ja... soms moet je wel.. om iemand zijn leven te redden voor je gevoel.. tenminste zo voelt het.. het lukt alleen neit...
sjugt..
lama
relax babe....
het komt goed
het ligt er aan als het iets is wat iemand je in vertrouwen vertelt dan doe ik dat niet maar heeft dat een zoals je zegt een negatief gevolg dan zou ik het wel tegen iemand zeggen die het op zijn beurt niet door lult en daar in kan helpen of dat ik het niet door lul en er zelf wat aan doe..maar over het algemeen lul ik nooit wat door.
niet zovel sjugten hoor
zou je denken
ik zie vanzelf wel....
but woren't those things in use to open up your hol?
herstel me if i am worng..
sja als je het niet in vertrouwen te horen krijgt.. maar eigelijk niet door druft te vertellen omdat je bang ben dat diegene die ns leven eht moet redden je neit geloofd omdat het uit jouw mond komt.......
sja ik ben er meodeloos van.... maak je de voorstellen voro de man.. si hij nog te lui om te kiezen...
weet het wel zekerssss
OT wel lekerkk hoor zoenen
poppers.. herstel me if i am worng.. but woren't those things in use to open up your hol?
http://www.trimbos.nl/default579.html
het wordt ook zeer veel onder de homo's onder ons gebruikt...werkt perfect
en ja in mijn optiek heb je het fout...probeer het eens zou ik zeggen
dit stukje snap ik even niet...tekstopbouw is een beetje waggel geloof ik mop
dan gewoon links laten liggen
dan is ie de keus niet waard
oke als jij het zegt...ik wacht wel af
haha iig weet je nog niet hoe ik zoen
Uitspraak van JoHnnY-B = Totally Mystery op dinsdag 18 april 2006 om 12:44:
http://www.trimbos.nl/default579.html
Poppers geven je het gevoel ‘high’ te zijn; je voelt je ontspannen en een beetje duizelig.
Poppers worden ook gebruikt omdat ze de werking van XTC zouden versterken.
De redenen waarom ik lekker aan een potje poppers snuif
En geloof me zoenen met poppers is
ja je moet wat hè als de liefde ff uit huis is
precies...alles heeft een keerzijde....dus alles heeft zijn positieve en negatieve kanten...en dat willen we graag zo houden![]()
De redenen waarom ik lekker aan een potje poppers snuif
En geloof me zoenen met poppers is
ik sla wat stappen over geef niet
sja dan kan je beter zelfs niet meer tegen je vader spreken want alle manne zijn zo!
sja grote mond.. je weet ngo net zoveel over mijn zoenkunsten
wel al een man op het oog.. met nog maar een klein stukje negatieve kant! dus dat komt goed
dat doe je goed....dat doe ik dus ook.... always look at the bright side of life
wat bedoel je dan met dat stukje antwoord op mijn tekst ?
en ik het niet mee eens
mannen hebben in tegendeel ook gevoel...en vrouwen kunnen in ieder net zo de bitch zijn als een man.
ik aan andere zijde heb nooit getracht me voor te doen als bitch of wat dan ook en daar hou ik me ook aan.
omdat ik mezelf ben en gevoel in me heb zitten.
van mij mag je het wel doen hoor...of ik toe laat is een andere kunstfotosletgraaf
zoals je die er wel tussen hebt lopen
een zoektocht naar een partner schiet eigenlijk ook niet zo op als er negatieve kanten aan zitten...ik bedoel zoeken zoekt het negatieve juist...waarom niet gewoon op zijn beloop laten en dat het op je pad komt?
bedoel waarom altijd zoeken en als de een niet wilt dan naar de ander gaan? ik vind dat zelf juist iets negatief
geloof je ook dat drugs me geen ene moer wat doet?
nope het doet me niks ben er imuun voor.
dat het terecht is da tje het niet snapt
ze zijn er idd wel... maar tot ze tegenover mij het tegendeel bewezen hebben zijn het kuthoeren allemaal.. net als lale vrouwen eignelijk..t enzij ze me kunnen laten zien dat het anders zit dan ik denk...
ik heb toch al gezegd dat je nog ff meot wagten voor ik daar over na gaan denken
en als ik je dan al zoen is het neit als hoe noem je het fotosletgraaf......
maar goed je bentjekans uverhaupt aaridg aant verprutsen
ik zoek helemaal nergen snaar...... ik denk stiekem dat ik het allaaaaaaaaang gevonden heb/had
maa rhet altijd gemist heb.. en me nu pas eidnleijk realiseer dat dat is wat ik miste in een man
tuurlijk waarom zou ik je niet geloven...heb geen enkele reden om je te wantrouwen
ja johnny jij ook.. en ik ook
zoennuhh zoennuhhh toch jammer van die tosti.. nou proef ik me laatste zoen neit meer...
we meoten ontopic anders krijgen we weer ruzie
bij mij doet het op mijn beurt dus eigenlijk geheel niks
maar goed viruteel zoenen kan de hele dag door
mijn laatste zoen is te lang geleden, vorige week zaterdag
dat kan...wees er maar blij mee...je wordt namelijk wel erg lelijk tijdens gebruiken
ben ondertussen wel ff weg.. maar goed viruteel zoenen kan de hele dag door
ik laat iig iedereen aan ieder zijn eigen keus.