Partyflock

Forumonderwerp · 651839
11 volgers · 123227x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
donateur
In navolging op het topic "Met wie was je eerste zoen?" nu met wie was je laatste zoen! Tot nu toe natuurlijk...

Komma komma komma ;P
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:24:
wel een pf-ster?

hebben ze die dan?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:25:
da heb ik nog nooit meegemaakt en hier op partyflock kan je er bijna vanuit gaan da niemand serieus is

relatief geringe mensen op PF zijn serieus O:)

ik ben zelf prettig gestoord maar andere kant serieus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 9 februari 2006 om 02:24:
ik ben fotograaf

Daarom ben ik dus geen fotograaf. O:)

da heb ik nog nooit meegemaakt en hier op partyflock kan je er bijna vanuit gaan da niemand serieus is

Ik wel hoor, als het nodig is. :yes: Zijn genoeg onderwerpen die serieus bedoeld zijn. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 9 februari 2006 om 02:24:
daar ging het helemaal niet om, meer het zeur/make up haarlak type niet te zijn

ja zo bedoelde ik het ook eigenlijk van die type's

ja jij bent ech een grote uitzondering black007. da heb ik nou wel in haast elk topic van je gelezen. oh wa ben je geweldig :x

serieus moet er soms wel ff tussen he
PF is en moet altijd leuk maar dit kan ook

nie te veel dus. en serieus op iemand die nie serieus is vind ik maar raar zoals ik al zei ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Nou wel dus :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:26:
Ik wel hoor, als het nodig is. Zijn genoeg onderwerpen die serieus bedoeld zijn

dan is het ook duidelijk of het een serieus onderwerp is en dan reageert iedereen ook serieus. maar dus nie bij de meest kansloze topics
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:28:
maar dus nie bij de meest kansloze topics

Zoals ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:27:
oh wa ben je geweldig

Dat heb ik haar nog nooit ergens horen zeggen hoor. :no: Ze probeert zich alleen maar te onderscheiden van de vele andere dames hier op PF.
dan is het ook duidelijk of het een serieus onderwerp is en dan reageert iedereen ook serieus.

Yeah, right. :X

Zelfs toen ik een bloedserieus onderwerp had over mijn zusje die geestelijk aan het doordraaien was, kwamen er nog trieste reacties. :frusty:

Maar goed, waar gaat deze hele discussie nou eigenlijk over? :S
donateur
Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:26:
Daarom ben ik dus geen fotograaf

hahaha ach ja....ik vind het leuk om te doen iig :D
het is ook wel een mensen mensen beroepje zeg maar.

ja jij bent ech een grote uitzondering black007. da heb ik nou wel in haast elk topic van je gelezen. oh wa ben je geweldig

geen ruzie maken he lieverd (K)

nie te veel dus. en serieus op iemand die nie serieus is vind ik maar raar zoals ik al zei

nee oke PF is lol maken maar een serieus aanknoping punt mag dan natuurlijk ook wel is O:) maar serieus doen terwijl die gene niet serieus is dat is wel vaag idd :P

dan is het ook duidelijk of het een serieus onderwerp is en dan reageert iedereen ook serieus. maar dus nie bij de meest kansloze topics

hahahhaa goed gezegd (F)

maar we houden het wel lief tegen elkaar he :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:30:
Maar goed, waar gaat deze hele discussie nou eigenlijk over?

nergens?

Waarschuw beheerder
at heb ik haar nog nooit ergens horen zeggen hoor. Ze probeert zich alleen maar te onderscheiden van de vele andere dames hier op PF.

ja maar moet da echt overal dan? ik vind het irritant worden :) in 9 van de 10 topics lees je bij haar reacties wel dat ze anders is dan al die andere vrouwen.. :gaap: ze zijn allemaal hetzelfde maar zij is anders? 8) kots! :frusty:
Zelfs toen ik een bloedserieus onderwerp had over mijn zusje die geestelijk aan het doordraaien was, kwamen er nog trieste

ja je heb er altijd wel kansloze mensen tussen zitten, da ontken ik ook niet. maar altijd maar doodserieus blijven is ook nie alles of wel soms :/
Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed, waar gaat deze hele discussie nou eigenlijk over?

Nergens! :[ Zal ik em nu even officieel sluiten?

"Discussie gesloten" klaar af uit, basta, finito.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:33:
ja maar moet da echt overal dan? ik vind het irritant worden in 9 van de 10 topics lees je bij haar reacties wel dat ze anders is dan al die andere vrouwen.. ze zijn allemaal hetzelfde maar zij is anders? kots!

Maar als je haar reply's irritant vindt, waarom lees je ze dan nog? Dan kun je er toch gewoon overheen lezen? :/ Net als bijvoorbeeld trieste reply's van fake-profielen. Of lees je die ook serieus? :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:33:
ja je heb er altijd wel kansloze mensen tussen zitten, da ontken ik ook niet. maar altijd maar doodserieus blijven is ook nie alles of wel soms

Je moet toch inmiddels wel weten dat ik niet altijd doodserieus ben. En geloof me maar, da's Black ook niet, want ik heb al vele niet-serieuze reply's van haar gelezen. Alleen lees jij daar dan toevallig overheen of je reageert misschien niet in die topics, waardoor je ze niet opmerkt. Iedereen op PF heeft een eigen manier van reageren. Jij reageert op jouw manier, ik reageer op mijn manier en zij reageert op haar manier. Maar om daar nou zo vreselijk moeilijk over te doen. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:24:
wel een pf-ster?

Om daar nog even op terug te komen, nee.. Maar zou dat wel eens willen ervaren O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:36:
Maar als je haar reply's irritant vindt, waarom lees je ze dan nog? Dan kun je er toch gewoon overheen lezen? Net als bijvoorbeeld trieste reply's van fake-profielen. Of lees je die ook serieus

omdat ze in elk topic waar ik kom wel 10x reageerd dus daar valt moeilijk overheen te lezen 8)

Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:36:
Je moet toch inmiddels wel weten dat ik niet altijd doodserieus ben. En geloof me maar, da's Black ook niet, want ik heb al vele niet-serieuze reply's van haar gelezen. Alleen lees jij daar dan toevallig overheen of je reageert misschien niet in die topics, waardoor je ze niet opmerkt. Iedereen op PF heeft een eigen manier van reageren. Jij reageert op jouw manier, ik reageer op mijn manier en zij reageert op haar manier. Maar om daar nou zo vreselijk moeilijk

da zal dan wel. en ik ben niet degene die er moeilijk over doet.. ik mag toch zeker mijn mening wel geven of nie dan :x ik zeg alleen maar, doe eens nie zo serieus en kom wat losser ofzo.. en als jij het daar nie mee eens ben ist ook (Y) hoor.. nie zo druk om maken:/
donateur
Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:33:
Barkeeper ook

:bier:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:34:
ik maak ook geen ruzie ik meld alleen ff da ik het irritant begin te vinden sorry maar tis nou eenmaal zo

dat is idd een mening lieverd :D dat mag je natuurlijk wel zeggen (K)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:34:
da bedoel ik

;) ik snap je ook goed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
uurtje geleden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:39:
omdat ze in elk topic waar ik kom wel 10x reageerd dus daar valt moeilijk overheen te lezen

Gewoon een kwestie van instelling hoor. Als ik iemand reply's niet wil lezen, dan lees ik ze niet. En geloof me, daar heb ik meerdere personen van. :X

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:39:
da zal dan wel. en ik ben niet degene die er moeilijk over doet.. ik mag toch zeker mijn mening wel geven of nie dan ik zeg alleen maar, doe eens nie zo serieus en kom wat losser ofzo.. en als jij het daar nie mee eens ben ist ook hoor.. nie zo druk om maken

Best, het zal wel. :/

Adios mensen, ik duik mijn bed in.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:42:
Adios mensen, ik duik mijn bed in.

Doeidaag :D

Waarschuw beheerder
ciao(F)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:40:
gelukkig.. iemand die t met me eens is

:kusje: we zijn aan elkaar gewaagd denk;)

ik geef je er wel een :kusje: bij (F)

slaapse trouwens...ik duik zo ook maar is me bed in
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor iemand die zo zo niet zo serieus is was je net wel erg serieus aan het PROBEREN je gelijk te halen in een ander topic manda..

ik ben ondertussen al een beetje verloren waar deze hele discussie over gaat en beetje mensen lopen afzeiken daar heb ik geen zin in dus ik ga ook maar mijn bed in. Overigens is Black een van de weinige die hier leestekens op een goede plek zet en goed gebruik maakt van smileys dus het is eerder aan de gene die het leest hoe die het opvat. leest die het goed dan wordt het ook goed opgevat en is er niks aan de hand.

maar goed. truste :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jesh op donderdag 9 februari 2006 om 02:48:
ik ben ondertussen al een beetje verloren waar deze hele discussie over gaat en beetje mensen lopen afzeiken daar heb ik geen zin in dus ik ga ook maar mijn bed in. Overigens is Black een van de weinige die hier leestekens op een goede plek zet en goed gebruik maakt van smileys dus het is eerder aan de gene die het leest hoe die het opvat. leest die het goed dan wordt het ook goed opgevat en is er niks aan de hand.

En toch zeik je dr een beetje af.. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lavardi op donderdag 9 februari 2006 om 02:51:
En toch zeik je dr een beetje af..

en daar heb ik dus geen zin in en ga ik ook naar bed ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 9 februari 2006 om 02:44:
slaapse trouwens...ik duik zo ook maar is me

:kusje:

Uitspraak van Jesh op donderdag 9 februari 2006 om 02:48:
iemand die zo zo niet zo serieus is was je net wel erg serieus aan het PROBEREN je gelijk te halen in een ander topic manda..

beter proberen te lezen! ik zei dus serieus reageren op iemand die nie serieus is vind ik raar ja. en da jij wanneer ik zeg dat ik bij een vrouw eerder naar de borsten kijk dan naar de kont, met je domme opmerking komt da vrouwen altijd alleen naar andere vrouwen kijken om ze af te zeiken dan ga ik daar serieus op in ja. en als je nie weet waar het over gaat moet je maar wegblijven.. en als je toch andere topics erbij gaat halen, jij bent helemaal zielig bezig om die meisjes die met die fhm wedstrijd meedoen belachelijk te maken.. :gaap: TRUSTE:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:51:
met je domme opmerking

feiten zijn dom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:51:
jij bent helemaal zielig bezig om die meisjes die met die fhm wedstrijd meedoen belachelijk te maken

ik zeg alleen maar dat ik ze niet super bijzonder vind. dat is een mening, dat is een smaak. wie nu belachelijk doet ben jij want jij gebruikt dit als argument.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesh op donderdag 9 februari 2006 om 02:52:
feiten zijn dom

over een heel ander onderwerp beginnen waar het geeneens over gaat, DAT is dom :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesh op donderdag 9 februari 2006 om 02:53:
zeg alleen maar dat ik ze niet super bijzonder vind. dat is een mening, dat is een smaak. wie nu belachelijk doet ben jij want jij gebruikt dit als argument.

ik gebruik da nie als argument.. jij haalt er andere topics bij dus ik ook:) en jij zat ze af te kraken met dat het allemaal dozen zijn en weet ik het.. dan zit je toch een beetje in de knoei met jezelf denk ik :aai:
Waarschuw beheerder
eigenlijk vind ik op dit moment maar één ding dom.. maar hey dat is ook een mening he :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:54:
ik gebruik da nie als argument

hou je mond dan en zeg het niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:53:
over een heel ander onderwerp beginnen waar het geeneens over gaat, DAT is dom

Ja niet oude koeien uit de sloot halen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesh op donderdag 9 februari 2006 om 02:55:
hou je mond dan en zeg het niet.

jochie ga echt even leren lezen ok

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:54:
jij zat ze af te kraken met dat het allemaal dozen

ik noemde ze dozen. punt. voor de rest niks. we leven in 2006. dozen staat zowat in de dikke van dalen met vertaling; vrouwen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het dom dat sommige mensen gewoon hun PB's niet beantwoorden. :( Maar ja, da's ook een ander topic. 8)

Oh, wacht. Ik sliep al. :O :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesh op donderdag 9 februari 2006 om 02:56:
ik noemde ze dozen. punt. voor de rest niks. we leven in 2006. dozen staat zowat in de dikke van dalen met vertaling; vrouwen.

heb jij toch een ander woordenboek.. bij mij staat er namelijk een beschrijving van jou bij! triest ventje da je bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 9 februari 2006 om 02:56:
vind het dom dat sommige mensen gewoon hun PB's niet beantwoorden. Maar ja, da's

ja dat is ook dom.. O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:55:
jochie

kinderachtige woorden met een kleinerende werking hebben bij mij niet zoveel nut. daar sta ik boven. ik denk dat jij wat beter moet leren lezen en een cursus communicatie moet volgen en met name extra goed moet opletten op het punt interpretatie want er valt momenteel niet echt redelijk met jou te communiceren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:57:
ja dat is ook dom..

Voel je je al aangesproken? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 02:57:
bij mij staat er namelijk een beschrijving van jou bij! triest ventje da je bent

weet je zeker dat je 22 bent? ben je niet 14?

Waarschuw beheerder
hahahaha.. i wonder why you're still single :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jesh op donderdag 9 februari 2006 om 02:58:
weet je zeker dat je 22 bent? ben je niet 14?

Dan zou het voor het eerst zijn dat ik op een 14 jarige val O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg Jesh, vond jij net niet dat de discussie afgelopen moest zijn? Misschien een idee om er als eerste mee te stoppen dan? ;)