Partyflock

Forumonderwerp · 651636
hoi allemaal
ik heb een vraagje
stel je hebt een vriendje en hij gaat vreemd wat is dan erger
met een ander meisje naar bed gaan en zo of met een ander meisje nemen en alleen met haar zoenen
ik ben benieuwd naar jullie antwoorden
(K) valery
*kijkt stiekem even om het hoekje,om te kijken of het al wat rustiger is*

Hier niet :-P
*pakt vast popcorn* want het gaat net beginnen aan de posten van Valery te zien. ;p

Kom maar, kom maar, kom maar.......

Kan ik je nog meer bestoken met mijn domme dingen
valery 6 januari 2004 16:07
desiree je moet gewoon eventje je grote bek houden als ik zo'n topic wil openen doe ik dat lekker en ik hoef jou niet te vertellen waarom!!!!!!!!
en als je het zo dom vind waarom reageer je dan er op?!?

je bent zelf lekker arrogant

Ik ga het tegen mn moeder vertellen en je mag OOK niet op mn feestje komen!

:O
Hoe kinderachtig!

Tja ik ben dom, dus ik begrijp het allemaal niet :-P

ach, wat zal ik zeggen!
en je mag OOK niet op mn feestje komen!

Dat zou ik niet pikken als ik jou was. :[

Ghehehehehe.....beetje extra kolen op hetvuur hier. :p
Maar goed, Valery heeft wel gelijk, sommige mensen zijn gewoon nieuwsgierig naar meningen van anderen, als je dat dom vindt: kan, maar ja, wat maakt dat uit? Waarom moet je dat hier luidkeels gaan verkondigen?

Valery: mij maakt het niet uit, ik zou het allebei erg vinden. Sex nog ietsje erger denk ik, omdat je zoenen eventjes in een opwelling kan doen, maar voor sex moet je toch echt effe bezig zijn, en als ie dat helemaal zou doen, en dan niet ondertussen effe aan mij zou denken en tot bezinning zou komen.. Rot dan maar lekker op.

Walgelijk vind ik dat, als je niet eens effe je "lust" aan de kant kunt zetten voor degene met wie je wat hebt.

Mag ik dan niet nieuwsgierig zijn naar de reden van haar vraag? En ik vind het helemaal niet dom dat ze zo'n vraag stelt ik was/ben nieuwsgierig naar de reden waarom en een antwoord daarop had ik niet gevonden.

Ik heb hier niet lopen verkondigen dat ik haar dom vind.

Maar ja ik laat haar wel met rust in dit topic.
Even tussendoor:

Hupka :lief: nog een happy newyear meiske :-)

*is alweer weg*
hupka voor jou :RESPECT:

maaar jij desiree het zal zonde van mijn tijd zijn om over jou iets te zeggen maar jah aan je foto te zien kan je wel wat woorden gebruiken (volgens mij past je uiterlijk wel bij je innerlijk)

te lelijk voor woorden dus!!!!
Als ze zo graag wil weten wat mensen er in theorie van vinden dan kan ze ook gewoon de zoek functie gebruiken. *zucht*

Is het nou echt aan de hand dan zeggen we met zn allen wel "sterkte meis, wat rot voor je"
is allebei wel even erg

En als valery nou eens lekker naar huis gaat inplaats van zichzelf belachelijk te maken (Y)

Wat heb je dan aan zo iemand dumpen die handel!
Heb je erna alleen maar last van!
"krijg ik nog een kans van je" en dan blijf je kansen geven flikker toch op nee ik zou m ni meer trg willen in beide gevallen ni meer!!

als je wat tegen me te zeggen hebt zegt het dan direct tegen mij en niet hier.
wie doet hier nou belachelijk

JIJ!!!! Je gedraagt je als een klein kind!
kan je niet tegen kritiek waar de rest bij is????

Oooh ja wel ik wel hoor, ik kan zeer zeker wel tegen kritiek.

Kom maar op dan.

mensen mensen kunnen jullie dat dan niet us een keertje fatsoendelijk uit praten met elkaar?
Of moet dat perse op internet gebeuren zodat iedereen zich ermee kan gaan bemoeien dan gaat het toch helemaal de mist is hoor!!
Is de relatie over ofzo??? Of proberen jullie (TechnoJedi en valery) ons voor het lapje te houden?????

Wat een drama!
nope!!
Tuurlijk mag dat, maar ja, dan wordt meteen haar topic afgezeken, kan me wel voorstellen dat ze in de verdediging springt.

That's all!
Maar ja, dan niet meteen dat geaanval op iemand persoonlijk, das natuurlijk niet zo leuk.

:X

Valery??? MIJN vriendin??????

Ik weet van niks!
zoenen beoit mij niet zo veel. is niet leuk als je vriendin met een ander zoent maar zou het er nooit om uit maken. als zij echter met een ander neukt zou ik er helemaal kapot maken :P

wat bedoel je met nemen? een relatie?
dan is dat erger....

tis allebei net zo triest! maar als mijn vriend naar bed zou gaan met een andere tets dan zou ik hem echt kapot trappuh!

maar dat is de bescheiden mening van een arrogante 'ammedamse' (waar dat ook liggen mag )

:D

Ik was in de veronderstelling dat jij uit ammedam kwam pascalle, je weet wel dat plaatsje die ook wel bekend staat als eidorp...

:-P
tuurlijk is het niet erg als je vriend/vriendin een relatie met een ander begint. dan is diegene blijkbaar verliefd op iemand anders. niets aan te doen hoe vervelend het ook is.
Valery??? MIJN vriendin??????

Dan heb ik het verkeerd gezien toen ik een aantal uren geleden op je profiel keek :S

Sorry!!

geeft niet, misschien moet je niet zoveel snuiven maar ja, dat heb je he als je uit spakenburg komt :[
Grapjas!!!!
Niet alles over 1 kam scheren, je kunt er mensen mee tegen het verkeerde been schoppen!

Stel je niet zo aan pik, half NL zit aan de sos...

Desiree je wordt flink aangevallen, maar het blijft een onzintopic!

maaar jij desiree het zal zonde van mijn tijd zijn om over jou iets te zeggen maar jah aan je foto te zien kan je wel wat woorden gebruiken (volgens mij past je uiterlijk wel bij je innerlijk)

te lelijk voor woorden dus!!!!
Waar is jou foto dan gebleven?

Tja ach Vaasje, trek me niets van al die aanvallen aan. Ik heb ook verder eigenlijk niks meer gehoord... :-P

Precies :D

Ik neem nog een lijntje (Y)

Geniet ze TJ.

Ik ga mijn avondeten maar een klaar maken. Lekker soeppie :-D

hmmmmmmmmm paddosoep :kwijl:

Goeie zaak desiree!

Ewh :kots: nee vandaag niet ;-)

Vandaag gewone kippensoep.

wie vreemd gaat spoort zowieso niet......waarom heb je dan überhaupt een vriend/vriendin!!

Thanks Vaasje :-D

Yup.......!!!
Ik snap dit topic zowiezo niet!
Tja....op domme vragen krijg je domme antwoorden hoor!!!!!

tja...