*pakt vast popcorn* want het gaat net beginnen aan de posten van Valery te zien. 
valery 6 januari 2004 16:07
desiree je moet gewoon eventje je grote bek houden als ik zo'n topic wil openen doe ik dat lekker en ik hoef jou niet te vertellen waarom!!!!!!!!
en als je het zo dom vind waarom reageer je dan er op?!?
je bent zelf lekker arrogant
desiree je moet gewoon eventje je grote bek houden als ik zo'n topic wil openen doe ik dat lekker en ik hoef jou niet te vertellen waarom!!!!!!!!
en als je het zo dom vind waarom reageer je dan er op?!?
je bent zelf lekker arrogant
Ik ga het tegen mn moeder vertellen en je mag OOK niet op mn feestje komen!
Hoe kinderachtig!
en je mag OOK niet op mn feestje komen!
Dat zou ik niet pikken als ik jou was.
Ghehehehehe.....beetje extra kolen op hetvuur hier.
Maar goed, Valery heeft wel gelijk, sommige mensen zijn gewoon nieuwsgierig naar meningen van anderen, als je dat dom vindt: kan, maar ja, wat maakt dat uit? Waarom moet je dat hier luidkeels gaan verkondigen?
Valery: mij maakt het niet uit, ik zou het allebei erg vinden. Sex nog ietsje erger denk ik, omdat je zoenen eventjes in een opwelling kan doen, maar voor sex moet je toch echt effe bezig zijn, en als ie dat helemaal zou doen, en dan niet ondertussen effe aan mij zou denken en tot bezinning zou komen.. Rot dan maar lekker op.
Walgelijk vind ik dat, als je niet eens effe je "lust" aan de kant kunt zetten voor degene met wie je wat hebt.
Valery: mij maakt het niet uit, ik zou het allebei erg vinden. Sex nog ietsje erger denk ik, omdat je zoenen eventjes in een opwelling kan doen, maar voor sex moet je toch echt effe bezig zijn, en als ie dat helemaal zou doen, en dan niet ondertussen effe aan mij zou denken en tot bezinning zou komen.. Rot dan maar lekker op.
Walgelijk vind ik dat, als je niet eens effe je "lust" aan de kant kunt zetten voor degene met wie je wat hebt.
Mag ik dan niet nieuwsgierig zijn naar de reden van haar vraag? En ik vind het helemaal niet dom dat ze zo'n vraag stelt ik was/ben nieuwsgierig naar de reden waarom en een antwoord daarop had ik niet gevonden.
Ik heb hier niet lopen verkondigen dat ik haar dom vind.
Maar ja ik laat haar wel met rust in dit topic.
Ik heb hier niet lopen verkondigen dat ik haar dom vind.
Maar ja ik laat haar wel met rust in dit topic.
maaar jij desiree het zal zonde van mijn tijd zijn om over jou iets te zeggen maar jah aan je foto te zien kan je wel wat woorden gebruiken (volgens mij past je uiterlijk wel bij je innerlijk)
te lelijk voor woorden dus!!!!
Waar is jou foto dan gebleven?te lelijk voor woorden dus!!!!
Tja ach Vaasje, trek me niets van al die aanvallen aan. Ik heb ook verder eigenlijk niks meer gehoord...