Partyflock

Forumonderwerp · 651609
2 volgers · 28178x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb hier al eens een topic over geopend..
Die doet het niet meer..
Maar ik ben wel weer eens benieuwd naar wat voor vage shit jullie allemaal mee maken als jullie leip zijn..

Ik weet van de vorige keer dat het soms superkomisch is, DUS BARST MAAR LOS..

Ik zelf maak niet veel meer van die dingen mee, omdat ik nooit meer extreem leip ben, maar ik ben wel zo waus geweest dat ik in de auto zat terug naar huis en de gene naast me een muntje gaf en vroeg of ie nog een biertje voor me had.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een keer was is zo godse kankerwous en zag allemaal van die umbro tekens op een shirt van een vriend van me, en ik zag me borstel op tafel liggen en die veranderde ineens in de afstandbediening, ik effe buiten een rondje lopen effe tot rust komen, nou nee duzz, ik zag overal opgestapelde tuinstoelen en kippengaas, ik elke keer met me hand erdoorheen, knettervaag was dat. Toen zag ik nog een klein meisje helemaal geknield zitten, was gewoon een meterkastje en fietsen in de bosjes liggen..hmm %)
Wij weer terug, kom ik binnen zag ik een vriend van me met een bril op (dit heb ik de laaste tijd wel vaker last van, vage brillen) en nog een vriend van me ineens met lang blond haar!! Toen vond ik het wel effe genoeg geweest.. :)

Waarschuw beheerder
dat van die brillen dat herkening ik dat heb ik ook altijd opeens vrienden van me met een bril op!....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
knettervaag he?? Snap je niet en heeel langzaam verdwijnt die bril.. %)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
owja en een vriend van mij was zo wous, dat ie tegen zijn eigen hand zat te praten en dacht dat het een meisje was (godse sneu wijf dan). Daar zat ie de hele tijd zijn eigen hand te bedonderen, terwijl we met tweeen erna aan het kijken waren. Maar dan kijkt hij op alsof hij wakker wordt en zegt ie: kut.. %)
Waarschuw beheerder
donateur
dat ik bij QT #25 allemaal dranghekken zag vanuit mijn ooghoeken en dat er tafels stonden waar mensen tegen aan leunden :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
you really don't want to know :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was op intenze, wou maatje van me jointje draaiuh en we hade nog 2 vloetjes had hij eindelijk jointje gedraai zege we steek maar op!..kijk nog een keer verpulverd hij dat jointje draaie we met laaste vloetje opnieuw steekt hij hem weer op neemt paar hijse kijk hem weer aan zit hij te kouwe:vaag:...opeens spuigt hij op de grond zat nie mafkees jointje op tevrete!...nou dan ben je eg een DWAAS!!!:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker.. kan je beter een :xtc: opeten daar voel je meer van denk ik

Waarschuw beheerder
ik denk dat je van een :xtc: meer voeld jah snap ook nie waarom die mafkees hem op at!...hij vond het nie eens lekker!:S;)
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
d8 zeker dat het trekdrop was, het meest vage vind ik dat je een gesprek heb met je eigen en het aan een maat probeert duidelijk te maken. Hij hebt dan hetzelfde en je begrijp me kaar echt helemaal niet. Blijkt dat je gewoon twee denkbeeldige maatjes hebt en het allemaal ergens anders over hebt. :vaag:

Waarschuw beheerder
HAHAHA, supergrappig dit!!! :-)

Laatst op een thuisfeessie: 2 vrienden waren een serieus gesprek aan het voeren en ik dacht daar iets aan bij te dragen, dus ik zei: 'Nou, je moet dan een keuze maken... je gaat naar de winkel, bekijkt die jas en bedenkt dan goed of die jas wel aan je eisen voldoet'...

Uhum... (het gesprek ging over iets heeeeeel anders... hahaha)
Het erge is dat ik het door had op het moment dat het m'n mond uitkwam.... *sjeeeeemig*
Waarschuw beheerder
was op hellraiser ( in wesel) ik was me vriend en zijn maten aan het zoeken, had k ze gevonden wil ik dr heen lopen klap ik zo vol tegen een glazen wand aan. zo hard dat ik er van omviel (stond al nie zo stevig meer dus daar kan het ook aan gelegen hebben ;p) vervolgens zet ik een beetje wazig op de grond van: huh wat gebeurde er... was best een komisch gezicht volgens iedereen ;p volgende keer toch maar wat minder pep

Waarschuw beheerder
HAHAHAHAHAHAHA, ik moet het nóg een keer zeggen: ik lig ECHT HELEMAAL in een kreuk hier... de tranen lopen over m'n wangen... en leg dan maar eens aan je collega's uit waarom je zo moet lachen... uch.

Oh ja, die brillen! Vaag, dat heb ik ook, hahaha!! En dat mensen heel erg veranderen in hun gezicht...

Waarschuw beheerder
Haha, Le dat was met mij, maar ik weet niet meer waar het over ging, hoe ik 'carriere' moest maken ofzo, en jij ging dat met iets heel vreemds vergelijken:)

Waarschuw beheerder
T vaagste wat ik heb meegemaakt was met oud en nieuw, er stonden 2 dj's aan de rechterkant te draaien terwijl een andere dj links zijn spullen aan het klaarzetten was omdat hij live speelt. Op een gegeven moment was ik er van overtuigd dat die dj al aan het spelen was. Er kwamen wat nummers voorbij waarvan ik echt zoiets had van zijn die van hem, nooit geweten, toen kon die dj zelfs ook nog scratchen (dat kan live naar mijn weten helemaal niet) en toen nog had ik niks door, had het zelfs met mijn vriend erover dat het grappig was dat hij kon scratchen. Opeens was hij weg...

Toen kwamen we er dus echter dat die andere 2 gewoon nog steeds bezig waren. Hoe kon ik dat nou over het hoofd zien haha. Die andere 2 dj's stonden daar zeker voor de lol:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja Nikita, dat was met jou en Jeroen, hahahahahaha! Sjemig wat dom was dat...
En ik weet nog goed dat jij een keer zomaar zei 'Kom maar allemaal, loop maar door...'
Was je bezig met Kinderland ofzo! Hahahahaha.
Wij echt zo van 'Huh'??? ;-)

Waarschuw beheerder
Haha, ja van die gekke dingen die je opeens uit het niets zegt.

Volgens mij hadden Jeroen en ik het over hoe ik dj moest woden ofzo, iig iets in de dancescene en jij vergelijkt dat met een jas:S

Waarschuw beheerder
De eerste keer dat ik een snoopy deed, zag ik allemaal mensen lopen met maskers op, hun ogen mond en neus waren allemaal zwarte gaten vet vaag :vaag:
ik zei tegen een vriendin van me HEE DIE MENSEN HEBBEN ALLEMAAL MASKERS OP ..WAAROM??
iedereen lachte me uit *bloos*
Waarschuw beheerder
2 paddo repen gegeten dacht die troep werkt nie heb me in iedere hoek van de kamer verstop om dat ik zweerde dat de kat me op wou eten en me ouders maar vaag kijken:vaag:

Waarschuw beheerder
zweerde dat de kat me op wou eten

--

Wees blij dat je geen donders enge hond heb met van die grote tanden ... (6)
Waarschuw beheerder
Dat brillen verhaal is wel aardig algemeen geloof ik, er zijn echt veel mensen die iets met brillen hebben als ze waus zijn... ik had het op mind controller toen had ik mdma poeder, zag ik eerst een bril om m'n maat z'n kop staan en daarna verdween die bril in gedeeltes weer van zijn hoofd... dat ding verdween gewoon weer langzaam in het niets :vaag: daarna zag ik ook veren uit de oren van een meisje groeien :vaag::vaag::vaag::v­aag: :p toen ben ik maar ff gaan zitten want het werd daarna wel heeeeeel vaag allemaal:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaa die brillen zijn echt wazig, wel lachen mag wel vaker voorkomen!!
Ook een keer zat in de auto naast een vriend van en we reden een hele lange weg met allemaal bomen (in het donker) en ineens dacht ik dat we achter een gele wals reden, bleek het het licht te zijn van heel ver echt vet vaag %)
Elk verkeersbord dacht ik ook dat het mensen waren die langs de weg stonden

Maare veren??!! hahahha wazig %) van mdma ga je echt hallucineren
Waarschuw beheerder
Brillen ja.... heel apart!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nooit gezien dan??
Waarschuw beheerder
Wel hoor :yes: was heel apart. Hoe meer ik me concentreerde hoe duidelijker die bril werd. :-S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij mij uist andersom, ik keek dan en zag een bril en keek toch maar effe wat beter en toen verdween die heeel langzaam en als ie weg is denk je: he?? het zal wel..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JUIST

(moeilijk.. tikken..)
Waarschuw beheerder
Brillen? wat denk je van dranghekken? In je ooghoeken zie je allmaal hekken tussen de mensen. als je er echt naar gaat kijken zijn ze weg! Volgen mij hebn dar ook meer mensen last van.

Of als je zo'n gare zonnebril op een feest hebt gekocht waarvan die glazen diepteverschil hebben, denk je de hele tijd opstapjes te zien!
dat loopt best kut

Waarschuw beheerder
dranghekken hoor je ook vaak jah!...en die verkeersborden waar van je denkt dat het mensen zijn dat herken ik ook jah!:D...keer dagt ik van huh een fiets keek ik nog beter en er zit ook nog een mandje op die fiets!..kom dichter bij hej er zit ook nog een kleinhondje in het mandje!...lopen we er langs blijkt het een meterkastje tezijn langs de weg!:S...VAAGGGGG!!!

Waarschuw beheerder
je hoort zoveel bekende dingen hier. Met Awakenings hadden wij ook MDMA-poeder. Ikzelf hallucineer bijna niet. MAten van me integendeel zaten echt hard te trippen. En ja zoals al 100x gemeld is: tafels, stoelen en drang hekjes. Wat een maat van me had: Er stond heel groot op een scherm Speedy J. Komt ie op me aflopen. He Bennie, je naam staat daar. Ik vraag waar dan! Nou op dat scherm :vaag:. Ik zeg, gozer, daar staat Speedy J. Hij goed kijken: Jaja, je hebt vast wel weer gelijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
vannacht nog
me gehoor was uitgevallen bij het w88 op de bus
kijk ik naar een vriendin van me die staat te praten, hoor ik haar weer en toen de rest ook weer

Waarschuw beheerder
aan de knop van de verwarming een kwartier lang draaien om het geluid van de wekker uit te krijgen! :D tja dat schiet natuurlijk ook niet op... en dan te bedenken dat de wekker afging om te gaan werken :S

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de spiegel staan..denken dat je een TEEK op je keel hebt zitten (wat dus gewoon een baardhaardje bleek te zijn..maar we waren naar t bos geweest) en met een mes die ellendige teek uit je keel proberen te snijden...:S

Onder het bloed..en dan zien dat t geen teek is (??????) Lekker vaaaaaaag

Waarschuw beheerder
Was een keer me broek en onderbroek vergeten op te halen op mysteryland,had het pas na een kwartier door. En dacht een keer dat ik de Messias was

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
m
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmm heb een keer van de lsd uit me raam met een hengel staan vissen alleen woon ik op 3 hoog en in een vierkant blok al die mensen die langsfietsten stonden me raar aan te kijken :S

Waarschuw beheerder
Tja... afgelopen Qlimax d.d. 22 november 2003, daar was ik met een paar vrienden naartoe gegaan. Op een gegeven moment moest de een pissen, de ander vreten en de andere helft was natuurlijk weg. Dus wij besloten dan maar bij elkaar te blijven en met zijn alleen daar naar boven te gaan waar je eten kon halen en waar de toiletten waren. Ik ging ook even naar de plee en even later kom ik daar weer weg, en wat denk je... iedereen pleitos :S Toen heb ik daarboven 3 x rondgelopen om te kijken waar ze waren. Ik was goed pissig en besloot iemand aan te houden met een telefoon. dat was gelukt, maar het verzenden van een sms lukte niet. Na 4 x geprobeert te hebben te verzenden kijk ik even rechts van me en daar staan de allemaal... op 3 meter afstand. Dus ik loop helemaal over de zeik op ze af dat ze mij nóóit weer alleen moeten laten. En dan krijg je te horen dat ze al een half uur op mij hebben staan wachten... :S
Op de terugreis naar huis stopten we even bij een benzinepomp. Toen ik naar de plee was geweest liep ik weer terug naar de auto. 2 vrienden zaten bij zo'n pickniktafel een jointje te draaien. Toen ik aan kwam lopen gingen we ook gelijk weer. Toen we 2 minuten onderweg waren vroeg me vriend waar die andere lui bleven. Ik zei dat die even hun blowtje aan het roken waren en dat ze vast zo ook wel achter ons aan zouden komen. Bleek dat diezelfde lui met ons meereden, en dat ze dus gewoon achterin zaten.... :S :S

Waarschuw beheerder
of aan de vriendin vragen, waarom ze nou een kerstboom op de kop optuigen........??? :S vriendin in een deuk, en ik maar afvragen waarom....... meende op dat moment tog egt dat het zo was! :D
Waarschuw beheerder
Defqon 1 in de hardcore zaal helemaal knetter...eerst dranghekken toen tafels en stoelen en toen een hele grote houten antieke kast met gouden bekers en borden erin...toen ben ik maar naar buiten gerent en een blowtje gaan roken...

En op Dancevalley een heel normaal gesprek hebben met een vriend over het feest...en dan uit het niets zeggen: "als we de bedrijfstaktiek veranderen zal het wel goed komen met onze onderneming!" toen heb ik me mond maar gehouden hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb hier ook een forum over :S
Waarschuw beheerder
Wel vaag dsat meer mensen dranghekken zien. Had ik op de laatste Awake in de gashouder. Maatje zag ze ook, nog een matje zag ze ook.. dit vind ik dus echt freaky

Waarschuw beheerder
ja ik vraag me ook echt af waarom meerdere mensen hetzelfde zien. Zelf heb ik het nog nooit gehad. Ik ga sowieson bijna niet trippen van mdma. Hoogstens een paar secondes iets raars
Waarschuw beheerder
moest zaterdag nacht van amsterdam arena naar centraal station lopen (1,5 uur) Van de kaart als ik was voelde ik me hans van hans en grietje, en om maar niet de weg kwijt te raken heb ik een heel spoor van afgebroken takjes achtergelaten.... na een uur had ik het wel gehad. :( word ik zondag wakker, zit me jaszak nog vol afgebroken takjes :(
Waarschuw beheerder
WHAHAHAHAHAHAH jezus he, jij bent er erg hard van af geweest ofnie?? bah bah
Waarschuw beheerder
Nou, op een gegeven moment hadden we een vaste plek waar we ieder weekend heen gingen....

Onder een brug...en op de een of andere manier hebben we toen uitgevonden hoe je IN de brug kon....dus daar heb ik heel wat uurtjes gespendeerd en op een gegeven moment dacht een vriend van me dat hij zelfs een onderdeel van die brug was....:vaag:
Waarschuw beheerder
En oh ja!

Was er ergens een rotonde en vlak daarachter aan de rechterkant een bushokje....

Beetje te hard over de rotonde heen en zo met de auto omgekeerd op het bushokje belanden....

En nu? :s :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel eens gehad dat we ff stonden te chillen o een feest en dat ik ff naar de wc ging maar toen ik 10 meter richting de plee gelopen was, was ik alweer vergeten waar we stonden, ik nog ff omkijken maar wist 't niet meer.
Kom terug van de plee, de zaal ingelopen om ze te zoeken (daar stonden ze niet), weer de hal ingelopen, gelukkig werd ik toen geroepen want ik was ze echt gewoon kwijt.

Of na OSM vanaf Condor City naar Enschede CS lopen omdat iemand zei dat dat 't snelst was.
Dus wij lopen (met onze fietsen in de hand...ook niet ff nadenken dat fietsen sneller is dan lopen...).
Ruim een uur gelopen, damn, was toch nog wel ff een stukje lopen.

Of daarna nog ff afteren bij iemand.
Naar MTV kijken/staren, en er na een kwartier achter komen dat 't de duitse MTV is.
Ze keken me vaag aan toen ik dat zei.
Tja, ik woon vlakbij Rotterdam en zat toen in Enschede, wist ik veel :P