1605x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
volgens mij ben je zelf lelijk en t gaat btw niet om t uiterlijk t gaat om de muziek en t stampuh op de muziek
en af en toe
en __________// boeit ook niet wahahah mazzel
@ hakkewief ik ben het helemaal met juh eens 
juh gaat toch voor de muziek en niet hoe iemand er uit ziet dat ergert me al een hele tijd hier op pf en vooral bij de foto's ze zitten mensen altijd af te zeiken hoe ze er uit zien enzo maar daar voor ga juh niet naar een feest juh gaat voor juh zelf en om juh te vermaken het maakt niet uit hoe oud juh bent en hoe juh er uit ziet
jah toch ?????
juh gaat toch voor de muziek en niet hoe iemand er uit ziet dat ergert me al een hele tijd hier op pf en vooral bij de foto's ze zitten mensen altijd af te zeiken hoe ze er uit zien enzo maar daar voor ga juh niet naar een feest juh gaat voor juh zelf en om juh te vermaken het maakt niet uit hoe oud juh bent en hoe juh er uit ziet
jah toch ?????