Partyflock

Forumonderwerp · 651490

Een begrafenisondernemer in New Mexico keek woensdag vreemd op toen de dode man die hij zou gaan klaarmaken voor de begrafenis opeens begon te ademen. De 94-jarige Felipe Padilla was even daarvoor opgehaald uit een ziekenhuis.

Medewerkers van Muffley Funeral Home kregen vanuit het ziekenhuis een melding van een overleden persoon. "We stuurden onze chauffeur erheen. Hij haalde de persoon op en toen we hem naar een speciale kamer brachten begon hij te ademen," aldus de eigenaar van het bedrijf.

De medewerkers stonden allemaal versteld. Ze hoefden niet eens te reanimeren, want de man haalde zelf adem. Padilla werd naar het ziekenhuis teruggebracht, waar hij helaas alsnog overleed.
laatste aanpassing

scary :S
2 zwolsdale, nou niet gaan overdrijven he ;P bij 1 op de 100 kisten is dat zo.. En dan gebeurt het bijna alleen maar in het oosten.. Als je daar al beetje dood lijkt lig je binnen no time onder de grond..

Hier ligt je eerst nog een week in een fijne koelcel, dus de kans dat je hier levend wordt begraven is wel heel klein :)
Weten ze nou wel zeker dat ie dood is dan? :D
laatste aanpassing

In oorlogen zijn veel mensen levend begraven. Kijk jij op het slagveld maar even goed of iemand in coma is of dood...dat gebeurde dus niet echt goed...

Heel veel kisten zijn opgegraven waarin mensen met hun nagels op de binnenkant van de kist gekrast hebben of zelfs op hun buik liggen...

Vervelende dingen als ze voorkomen, maar je doet er weinig aan
Het zal je opa maar zijn :D
Heb je net afscheid genomen komt ie weer terug.

Chrizz@Soest 7 januari 2004 12:54
Ik zal het artikel eens opzoeken. Maar het kwam er op neer dat je na ongeveer een jaar een hoop drek met wat botten was. Vooral de beschrijving van de drek was erg lekker! Stond in de FHM 2 maanden geleden ofzo.

Dat is echt wel vet interresant om te zien hoor :)
Ik heb het een keer gezien op Natural Geografic Channel...Dat ging over een bedrijf waar je je eigen lichaam aan kon afstaan als je dood bent en dan leggen ze je in een bos en laten ze je daar al die tijd gewoon wegrotten,daar onderzoeken ze dat hele ontbindings proces..Zag er echt heel bruut uit :D

Je zag die hele fase van een net overleden persoon die er nog als mens uitzag..totdat de maden en weet ik het allemaal erbij kwamen..ontbinding en daarna helemaal niks meer was,alleen nog maar een zoot botten.
Vond het echt vet fascinerend om te zien :)

En oke..het ziet er niet echt smakelijk uit nee,maarja..het hoort erbij he

Hmm weet niet of ik zoiets zou willen zien:S:S

Maarre die man is dan dus nog net op tijd wakker geworden;P