Partyflock

Forumonderwerp · 651091
9037x bekeken
Betreft: organisatie: Xplizit

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wat vinden julli van de Xplizit-hardcore en hardstyle feesten. Organisatie en de sfeer?
Waarschuw beheerder
donateur
ben het met Elmo eens,dat rob daar goed aan heb gedaan,Maar wat voor problemen hebben jullie toch met de wc?
Vind het wel goed geregeld zo en dat je der voor moet betalen is niet meer dan terecht dat moet je overal, en als ie smerig is dan wordt ie ook gelijk weer schoongemaakt

Waarschuw beheerder
Alleen de manier hoe die betaling word gevraagd door die persoon die er staat vind ik soms een beetje TE grof :-(
Waarschuw beheerder
Zaterdag weer beuken, DJ RENO gaat het weer helemaal maken met een OLDSCHOOL-HARDCORE set:bounce:

Ik ga de WC-BOY er even op aan spreken dat hij zich moet aan passen aan de rielexe tent, toch(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
luitjes het is een top tent !!!!!!!!!!!!!1

rob je bent een toppertje (Y)

greetz
Waarschuw beheerder
OJDSCHOOL-HARDCORE set ? het is toch een hardstyle-oldschool feest.
Ja maar er word meer gevraagt van daar dat de hatrdstyle feesten mix feesten worden dus HARDSTYLE - OLDSCHOOL en HARDCORE(Y):BOUNCE::BOUNCE:

Oja helemaal onderaan bij Xplizit-papa staat de hele agenda
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ZA 20-MAART-2004
Xplizit-Hardstyle-Oldschool en Hardcore
Line up:
RENO
RED-BOB
ERIC-Z
JIM-JUSTICE
OPEN VAN 23.00 TOT 5.00uur Deur sluit 2 uur
TOEGANG 5 EURO DAMES TOT 0.30 uur VRIJ ENTREE

Waarschuw beheerder
Jah, relaxte tent, alleen aanhankelijk, en erg arrogante wc boy! :-)

Verder is het altijd toppie :-)
27ste maar mijn verjaardag toch in Xplizit vieren denk ik :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen de manier hoe die betaling word gevraagd door die persoon die er staat vind ik soms een beetje TE grof

idd ben k het mee eens. zou iets vriendelijker kunnen

de 27e van welke maand iwan?
Waarschuw beheerder
donateur
Hahha volgens mij doet ie dat alleen bij jongens dan,want heb der zelf weinig last van hoor.
hij is tegen mij altijd even vriendelijk
Waarschuw beheerder
donateur
de 27e van welke maand iwan?
Geboortedatum: 24 maart 1977 (26 dus)
Waarschuw beheerder
Hahha volgens mij doet ie dat alleen bij jongens dan,want heb der zelf weinig last van hoor.
hij is tegen mij altijd even vriendelijk

Nou dan heb jij mazzel!

Ik heb m regelmatig meisjes zien betasten!
Mijn vriendin durft niet eens naar het toilet man! Ik moet altijd met 'r meelopen!

Waarschuw beheerder
donateur
dat lijkt me nou niet echt bij het baantje horen als taak :S
Waarschuw beheerder
Mij ook niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vertrouw er al lang niet meer in dat er een ander komt... Zo veel geklaag, maar hij is er nog steeds. Rob luistert goed naar wat wij willen, maar er is blijkbaar iets speciaals aan die pleegozer wat hem onschendbaar maakt, wat we ook over hem zeggen...

Ik ben echt niet te beroerd om te dokken voor de pot, maar het gaat wel maar om vijftig cent, daar moet je iemand niet aan het eind van de avond nog op aanspreken als hij het niet betaald heeft.

Hij mag het geld zeker in eigen zak stoppen... zou wel een verklaring zijn voor z'n enthousiasme, probeer hem eens gewoon te betalen en neem al het pleegeld in. Zal je zien dat hij niet meer zo geilt op het betalen... :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Goh... best nog een lang stukje geworden...
Waarschuw beheerder
Of maak de wc een vrijwillige bijdrage.
Als "DJ" (B)) hoef je niet te betalen voor de wc's op xplizit, en ik maak daar ook echt gebruik van, omdat ik het maar al te prachtig vind dat die gast niets krijgt :D

Als je nou een grote pot maakt, (geen pleepot :9) waar mensen vrijwillig geld in kunnen gooien, dan denk ik dat mensen dat ook wel doen. Zelfs ik, die niet hoeft te betalen, betaal dan liever, dan dat er een kerel zit te aarsen op mijn 50 euro cent, en als je m dan al geeft, kijkt ie vier keer naar het muntje , of het wel een echte 50 eurocent munt is.

Als ik eens een lekker blowtje draai op xplizit, wil ie altijd van me mee roken, en zelf heeft ie nooit wiet. Dat vind ik niet erg, maar dan 10 minuten wel later tegen mijn vriendin schreeuwen omdat ze te lang in haar tasje zoekt naar een muntje. Sorry....

Pleur die gast eruit, maak een grote pot bij de plee, en vraag mensen vriendelijk een vrijwillige bijdrage in de pot te gooien, voor het schoon houden van de toiletten :)
Wedden dat mensen geld erin gooien??

:bier:
Waarschuw beheerder
Goh... best nog een lang stukje geworden... :9

Waarschuw beheerder
zozo lex lang stukje had je niks te doen?
maar je hebt wel gelijk hoor maar die pleegozer geilt niet alleen op het geld maar op iedereen en hij kan er ook niet vanaf blijven :s
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi stukje, elcee :) <:0)

Alleen weet ik niet of iedereen zo denkt als jij en ik... De vraag is dus of mensen wel zouden betalen als ze niet hoeven betalen. Het is idd ook vrij irritant dat hij vier keer kijkt of het wel 50 cent is. Maar geef toe... euro is kutgeld... ik heb er zelf ook moeite mee...

Is een 'abo' niet beter? Dat heb ik wel vaker meegemaakt. Of beide: Je kan kiezen of elke keer 20, 50 whatever cent, of een muntje, 2 euro oid voor de hele avond pissen. Oh... en drank mag niet mee naar binnen. Dan heb je ook geen pisbekertjes (wel lachen altijd) in de pispot die je vol kan pissen... of zeik ik niet... Lex, de azijnzeiker... :9

Misschien met je de potvent gewoon bij de ingang zetten, zeker dat er niemand naar binnen sniekt... ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb trouwens nog genoeg te doen, huiswerk zat, maar prioriteiten stellen is nooit mijn beste punt geweest... :s

Waarschuw beheerder
donateur
dat is idd een goeie lex zet hem bij de deur neer :D

Waarschuw beheerder
ik geef jullie wel gelijk weg met die pleevent zet hem maar bij de deur kan ie ook niet elke 5 minuten in de dames wc kijken heel verveelend altijd
Waarschuw beheerder
Precies ja, dat vertelde mijn vriendin ook al.
Kijken of er geen drugs gebruikt word, jaja :S
Laat dat lekker aan de portiers over, daar zijn ze voor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gebruiken vrouwen drugs dan? :o

Waarschuw beheerder
jaja om te kijken of ze drugs gebruiken tegen mij zij hij dat ze niet te lang bij de wc moet hangen dus gaat ie maar kijken kneus echt een vies ventje.
en ja lex er zijn vrouwen die drugs gebruiken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht toch even dat ik Niceau op jouw avatar gespot had... :o
Waarschuw beheerder
Lol :D

Waarschuw beheerder
he wat is niceau en avatar :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is Niceau?
Wat is een avatar?

Soms zit het antwoord al in de vraag zelf... ;)

Waarschuw beheerder
nou snap ik er nog niks van wat het betekent ik ben ook maar blond hoor dus snap niet veel :s
Waarschuw beheerder
donateur
Wat valt er niet te snappen aan deze vraag en het antwoord erop?

Wat is een avatar?
Een avatar is een soort pasfoto die je uitkiest en die anderen zien wanneer ze met jou chatten.

[img]http://www.djlaserchaser.nl/pf/emoticons/confusy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk is het omdat er 'ze met jou chatten' staat ipv 'je een bericht op het forum plaatst'. :s

Waarschuw beheerder
oke oke het zal wel ik merk echt dat ik een DOM blondje ben :s
Waarschuw beheerder
Ik heb het je toch uitgelegd op msn :/
Waarschuw beheerder
donateur
Voeg je me daarom toe op MSN!? [img]http://www.djlaserchaser.nl/pf/emoticons/blushie.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ja oke knitsie je hebt het uitgelegt maar weet nog steeds niet wat niceau betekent :s
en lex vindt je het erg dan dat ik je toegevoegt heb op msn :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo heet die vent... [img]http://www.djlaserchaser.nl/pf/emoticons/sjaggie.gif[/img]

Waarschuw beheerder
welke vent? :s
Waarschuw beheerder
donateur
Als je even op 'play' ([>) had gedrukt had je gehoord dat hij begon met: 'Mjaa, euhm... Nico Dijkshoorn'. [img]http://www.djlaserchaser.nl/pf/emoticons/sjaggie.gif[/img]

Ik heb trouwens lopen zoeken naar waar jij nou in m'n lijst stond, maar je stond niet in een groep, je stond helemaal bovenaan in mn lijst... :vaag:

Waarschuw beheerder
he ff op play drukken waar :s
en hoe bedoel ik stond niet in een groep in je lijst
Waarschuw beheerder
IK ZET HET ER NOG EEN KEER OP

Ik ga de WC-BOY er even op aan spreken dat hij zich moet aan passen aan de relaxte tent, toch(y)

ALS ER TOCH WEER PROBLEMEN ZIJN HOEF JE NIET VER TE LOPEN, JE GEEFT HET DIREKT DOOR AAN XPLIZIT-MAMA AAN DE MUNTEN BAR DAN HEB JE METEEN DE BAZIN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke (y) rob nou ben benieuwd of ie nu wel normaal kan doen ik wordt het echt zat gewoon[img]http://www.djlaserchaser.nl/pf/emoticons/sjaggie.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat dit vruchten afwerpt :)

Deurbeleid is immers ook aangepast :) Geen vreemde symbolen meer, en afgelopen zaterdag op de hardcore was de sfeer (Y) :D

[img]http://www.xplizit.nl/fotoarchief/13-maart-04/fotoaangepast/DSC03402.JPG[/img]

^^ Alleen wel jonge jochies binnen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien vind Rob dat wel gewoon fijn, als er jonge jongetjes binnen zijn... Kan toch? Hij zou ook een sekskelder kunnen maken, maar dat doet hij niet. Hij maakt een discotheek zodat iedereen het leuk heeft. :)

Waarschuw beheerder
nog ff en het word een kleuterschool:/
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, want alle kleuters die nog bretels dragen worden al geweerd... :)

Waarschuw beheerder
ja en die andere kleuters dan
Waarschuw beheerder
Dat zijn de dj's! :D

Waarschuw beheerder
oh dus die dj's zijn kleueters
Waarschuw beheerder
donateur
-weg-
laatste aanpassing